Burkinisyrjintää uimahalleissa

Anonyymi

Kun yhdenvertaisvaltuutetuksi valitaan vihervasemmistolainen niin toiset sen jälkeen enemmän yhdenvertaisia kuin toiset

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/797336-yhdenvertaisuusvaltuutettu-vaatii-uimahalleihin-burkineja-ja-yksityisia-pesutiloja

Yhdenvertaisuusvaltuutettu vaatii uimahalleihin burkineja ja yksityisiä pesutiloja: "Kyseessä saattaa olla musliminaisten syrjintä"
Yhdenvertaisuusvaltuutettu Kirsi Pimiä suosittelee, että kaikki uimahallit sallivat burkinien käytön.

Valtuutettu suosittelee myös erilaisten yksityisten peseytymistilojen rakentamista kaikkien ihmisten ja ihmisryhmien yhdenvertaisuuden edistämiseksi.
– On tärkeää, että kaikilla ihmisillä on mahdollisuus päästä yhdenvertaisesti uimahalleihin, Pimiä perustelee.

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?

• Anonyymi

ELI nyt Suomikin on antautumassa islamin edessä, kuten muutkin Länsi-Europan maat ovat tehneet. Pahimpina esimerkkeinä Britannia, Ruotsi ja Saksa.

Ja kuten nuo mallimaat ovat osoittaneet, niin turha on luulla vaatimusten jäävän tuollaisiin pikkuasioihin!

Britannian suurkaupungeissa on jo sharia-tuomioistuimia. Niitä ei olla kielletty saatikka poistettu, vaikka ovat täysin vastoin demokratian hallinnon periaatetta.

• Anonyymi

Tasa-arvon nimissä minullakin on sitten oikeus uida mustanaamioasussa???

• Anonyymi

Taitaapa tämä Pimiä olla juurikin nimensä veroinen.

• Anonyymi

Pimiän voisi naittaa jollekin heimopäällikölle Afrikassa.

• Anonyymi

Saako kantaväestökin käyttää yhdenvertaisesti niitä yksityisiä pesutiloja.Eikös ole pitkälle vietyä syrjintää ja kammottavaa rasismia osoittaa ei valkoihoisille erilliset pesutilat ja pukuhuoneet.

• Anonyymi

Tässä yksi hyvä syy, miksi uimahallien käyttöä karsastan jo nyt. En usko, että kasa kangasta, joka verhoaa koko ihmisen on kovinkaan hygieeninen. Saman tien voisivat rakentaa itselleen ihan omia uima"halleja", jossa huolehtivat hygieniasta itse ja voivat olla aivan miten huvittaa.

• Anonyymi

Välimeressä on hyvä oma uimahalli tälle porukalle.

• Anonyymi

Rupean uimaan talvitakki päällä, jos joku siitä valittaa, sanon että se on burkini. Ja yksityissuihkut kaikille joka uimahalliin, kun se on tasa-arvoista. Vs. alastiuinti Yrjönkadun hallissa

• Anonyymi

Vanhat kunnon raappahousut on myös sallittava halleissa, kuuluvathan ne suomalaiseen kulttuuriin.

• Anonyymi

Kuten armeijassakin tapana, kaikki pukeutuu samanlaisesti, ei mitään erivapauksia uimahallisakaan, naiset peittää asiallisesti alapäänsä kuten miehetkin vai onko tarkoitus järjestää hiihtokilpailu trikoissa tai burkassa.

• Anonyymi

Uimaasu on sellaista ainesta josta ei irtoa mitään veteen ja niin pitää olla jatkossakin. Muslimit ei kuulu altaaseen.

• Anonyymi

Eivät kuulu altaaseen eikä koko Suomeen.

• Anonyymi

Mitä uima asulla on väliä?

• Anonyymi

Mua syrjittiin uimahallissa. Minua ei päästetty uimaan farkuissa. Takin olin jo riisunut.

• Anonyymi

Minä olen kantasuomalainen ja haluan myös käyttää burkinia, mutta aivan muista kuin uskonnollista syistä. Asu saa mielestäni olla vapaa, mutta voimakkaasti hajustetut pesuaineet voisi kieltää, tänäänkin jouduin uimaan kamalassa hajuvanassa.

• Anonyymi

Onko meidän "yhdenvertaisuusvaltuutettu" sellainen pialaardin tapainen muslimikäännynnäinen?

Joka tapauksessa tämänkin esiintulonsa takia täysin epäpätevä ja turha virassaan!

• Anonyymi

Sittenhän niille pitää rakentaa myös omat saunat joihin ne voi burkineissaan mennä jos ei kerran peseytyäkään voi toisten nähden.

• Anonyymi

Kerro miten ihmeessä peseydytään burkini päällä?

• Anonyymi

Burkinasyrjintä on todellisuutta, miksi kaikki eivät pukeudu burkinaan naisten vuorolla...? Burkina tulee pakolliseksi kaikille naisille.

• Anonyymi

Jep, tasa-arvovaltuutettu :DDD tietyille naisille annetaan eri kohtelu kuin muille.
      Eiköhän tasa-arvovaltuutettu tällä vain hvyäksy naisten eriarvoistamista. Eikä vain hyväksy, vaan vieläpä tukee. Sekä sovinistisesti korostaa sukupuolta - tiettyä ryhmää edustavien NAISTEN tulee saada etuoikeuksia, muihin naisiin ja miehiin nähden. Käsittämätöntä.

• Anonyymi
    • Pojat yrittää ottaa uusintakierrosta kun hävisivät ensimmäisen ottelun 6-0.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi

Musliminaisille tulee antaa mahdolisuus uida normaalissa uima-asussa ilman pelkoa väkivallasta.

• Anonyymi

Ei kai nyt sentään?

• Anonyymi

Autistina moktaaripoju ei tajua hävinneensä väittelynsä aina. Oma vikansa.

• Anonyymi

Naisten???

• Kovinpa täällä on palava halu kontrolloida sitä, kuka missäkin uima-asussa saa ja voi uida.

Jospa antaisimme uimahallin päättää hyväksytyt uima-asut ja antaisimme asiakkaiden itsensä päättää sen, mitä niistä he haluavat käyttää.

Riikka Purra voisi itse katsella omia vaatteitaan, pohtia mikä niistä kuuluu mihinkin kategoriaan ja jättää muiden uima-asuista öyhöttämisen hieman vähemmälle.

Minäkään en ota kierroksia mummouikkareista, joissa on hameet ja helmat. Uima-asu on lopultakin vain pala kangasta. ;)

• Shortsit on kielletty, samoin on kiellettävä kangassäkissä uiminen. Niissä on usein ulostebakteereiden lisäksi kirppuja, luteita ja täitä.

Muktar.Kuppa voinee mennä mennä uimaan muslimiakan vanavedessä ja niin voimme nauraa yhdessä.

• nazi kirjoitti:

Shortsit on kielletty, samoin on kiellettävä kangassäkissä uiminen. Niissä on usein ulostebakteereiden lisäksi kirppuja, luteita ja täitä.

Muktar.Kuppa voinee mennä mennä uimaan muslimiakan vanavedessä ja niin voimme nauraa yhdessä.

"Shortsit on kielletty..."
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001946818.html
        Äläpä turhaan öyhötä, kun et asiasta mitään tiedä. Lue siitä vaikka 2016 uutista ja opi uutta.

"Niissä on usein ulostebakteereiden lisäksi kirppuja, luteita ja täitä. "
        Taisit nyt penkoa omaa vaatekaappiasi. Se on elämä Venäjällä usein kovaa.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Moktar.Gubta kirjoitti:

"Shortsit on kielletty..."
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001946818.html
        Äläpä turhaan öyhötä, kun et asiasta mitään tiedä. Lue siitä vaikka 2016 uutista ja opi uutta.

"Niissä on usein ulostebakteereiden lisäksi kirppuja, luteita ja täitä. "
        Taisit nyt penkoa omaa vaatekaappiasi. Se on elämä Venäjällä usein kovaa.

Nauretaan yhdessä. ;)

Muktar.Allah.Kuppa onkin kotoisin arabian hiekkaerämaasta, siellä muslimiämmät kylpevätkin hiekassa kunnes kivitetään kuoppiin koska huorailevat.

• Anonyymi

Mitä Purran puheet ja vaatteet sulle kuuluvat, pervo?

• nazi kirjoitti:

Muktar.Allah.Kuppa onkin kotoisin arabian hiekkaerämaasta, siellä muslimiämmät kylpevätkin hiekassa kunnes kivitetään kuoppiin koska huorailevat.

Äläpä nyt Viktor - vanha mies - viitsi höpöttää tuommoisia.;)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä Purran puheet ja vaatteet sulle kuuluvat, pervo?

"Mitä Purran puheet ja vaatteet sulle kuuluvat, pervo?"
        Eihän ne minua kiinnostakaan.

En saa värinöitä, vaikka Riikka itse uisi punaisissa kumisaappaissa, mummojen uimahameessa ja kaulaan asti vedetyssä uimalakissaan. Jos Riikan uima-asu on uimahallille OK, niin eihän se sitten kuulu minulle pätkääkään. ;)

PS. Naretaan tas -> lahjoitus Tröllykän leikekirjaan. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

En saa värinöitä, vaikka Riikka itse uisi punaisissa kumisaappaissa, mummojen uimahameessa ja kaulaan asti vedetyssä uimalakissaan. Jos Riikan uima-asu on uimahallille OK, niin eihän se sitten kuulu minulle pätkääkään. ;)

Äläpä öyhötä, vätys.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Juu olethan kertonut suihkutiiramisharrastuksistasi, värinöistäsi ei kukaan halua kuulla.
        Miesten mieshän olet.

• Anonyymi

Kuinka voi vanha mies, vielä itseään fiksuna pitävä väittää täällä että musliminaisten kaapuihin pukeutuminen, uidessa tai kuivilla on jotenkin heidän oma tahtonsa? On hieman tiedoissa niinsanotusti aukkoja, suosittelen lukemaan koraania.

• Anonyymi

Näyttääpä siltä, että "rauhanuskonnon" edustajat saavat koko ajan etuoikeuksia muihin kansalaisiin verrattuna. Yhdenvertaisuusvaltuutettu (lue: islamin edunvalvoja) vaatii musliminaisille oikeutta uida vaatettettuina uimahalleissa.

Oikeuslaitos katsoo, että muslimi-insinöörin perusoikeuksiin kuuluu mekkapyllyily työajalla.

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Seuraavaksi tulee pääväestölle lähtö jos ei vapaaehtoisesti lähdetä niin kaula katkeaa tämä on totuus näistä maamme valtaajista. Mitä tapahtuikaan näitten kotimaassa siellä nämä tappoivat eriheimoon kuuluvia vain huvikseen ja nyt he ovat täällä valtaamassa tämän meidän kotimaamme. Hölmöille käy täällä kehnosti, kun hölmöläisille ei ole älliä niin ei niin anti sitten mennä pöheikköön.

• Anonyymi

Nyt näitä sontiasmolottajia opetetaan veronmaksajien kustannuksella uimaan ,
      voi jeesus .

• - Siell' tuhansissa järvissä
        yön tähdet kimmeltää

Suomi on tuhansien järvien maa. Täällä tarvitaan uimataitoa. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

- Siell' tuhansissa järvissä
        yön tähdet kimmeltää

Suomi on tuhansien järvien maa. Täällä tarvitaan uimataitoa. ;)

Opettele uimaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Opettele uimaan.

Älä sorsaa opeta. ;)

• Anonyymi

Uimahallit pitää sulkea

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe