Loppuuko mailmasta happi?

Näin kirkui valeuutisten pää- äänenkannattaja Helsingin Sanomat viitaten Amazonin metsäpaloihin.

Nämä ovat kuitenkin karmeaa ja todellista valeuutisointia.
Tässä pohdintaa asian tiimoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=0ijN7ffrM8I

22

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muista tehdä foliohattuusi reikä suun kohdalle, niin et tukehdu, ja happi riittää.

      • Kiitän asiantuntevasta neuvosta.
        Olisin kuitenkin odottanut hieman asiantuntevampaa vastaväitettä.
        Tosin et sitten katsonut linkkiäni edes sekuntiakaan.


    • Anonyymi

      Noudata nazi esikuviesi esimerkkiä ja seuraa Johtajaa tuonpuoleiseen omakätisesti.

    • Anonyymi

      Näin ohimennen muuten tuli mieleen että mitä sana "nazi" tarkoittaa ?

      • Kiitos kysymästä.

        Kommunistiviherpiiperot ovat ottaneet sanan käyttöönsä kuvatakseen sillä ihmisryhmää jolle ovat Isänmaallisuus, omien kansallisten arvojemme, rajojemme ja itsenäisen päätöksentekomme tärkeitä asioita.

        Sanalla pyritään halventamaan tätä kansamme hiljaista enemmistöä.


      • Anonyymi

        Joskus tämä natsi väitti ton tarkoittavan pähkinää, eikä sitä ihmisroskaryhmää.


      • nazi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä.

        Kommunistiviherpiiperot ovat ottaneet sanan käyttöönsä kuvatakseen sillä ihmisryhmää jolle ovat Isänmaallisuus, omien kansallisten arvojemme, rajojemme ja itsenäisen päätöksentekomme tärkeitä asioita.

        Sanalla pyritään halventamaan tätä kansamme hiljaista enemmistöä.

        Hitlerin puoluettaan NSDAP varten luoma aatehirviö Nazionalsozialismus eli kansallissosialismi. Sen kannattaja on lyhyesti nazi.


    • Kyllähän HS tosiaan on ilmastonmuutoshysterian ja ilmastoahdistuksen päälevittäjä maassamme. Onko se oikealla asialla, sen tiedämme vasta vuosikymmenien kuluttua. Mutta on syytä epäillä päinvastaistakin.

      • Olen iloisesti yllättynyt arvostamani hra Pähkäilijän kommentista.

        Tervetuloa meidän iloisten salaliittoteoreetikkojen joukkoon.
        Meidän vastustajamme ovatkin aina naamat norsun vituilla....


      • Anonyymi

        Riippumatta onko ilmastonmuutos ihmisen ansiota, sehän on joka tapauksessa aivan älytöntä vähentää saasteita, ja vaikka muovia merissä. Lohikin maistuu paljon paremmalta mikromuovilla kyllästettynä. Otetaan mallia äiti Venäjästä ja kaikki myrkyt mitä ei voi polttaa taivaalle, voidaan heittää jokiin.


      • Olen myös sitä mieltä ettei roskia pidä heitellä luontoon.


      • Anonyymi

        Mutta Amazonin polttamisessa ei ole mitään väärää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Amazonin polttamisessa ei ole mitään väärää?

        Pyydän kohteliaimmin katsomaan aloitukseni linkkivideon; siitä edes hieman alkua.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Pyydän kohteliaimmin katsomaan aloitukseni linkkivideon; siitä edes hieman alkua.

        Lopetin 3 sekunnin jälkeen. Joku red-neck autossaan tuskin on mikään asiantuntija sanomaan mitään jolla olisi jotain merkitystä.

        Mutta hyvä jos Amazon siis ei ole tulessa, ne savupilvetkin Sao Paulossa oli vain paikallisesta grillijuhlasta.


      • Selvyyden vuoksi: minulle tärkein syy epäileväisyyteen on se, että tulevaisuuden ennustaminen on epävarmaa puuhaa. Tätä perustetta tuskin kukaan voi kiistää, mutta sen juuri esimekriksi HS jättää huomiotta ja luottaa näköjään ehdottomasti ennusteihin. Ehdoton usko mihin tahansa on aina varomatonta ja voi olla vahingollista.


      • Anonyymi

        Nykytutkimuksen valossa Amazonin tuottama happi kuluu vanhan puumassan hajoamisessa, joten sen osuus maailman hapentuotannossa on /- 0. Yllättävää, mutta totta!


      • Anonyymi

        Pistä linkki tommoseen tutkimukseen kuullostaa ihan rumpin ajatuksilta




      • nazi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä ettei roskia pidä heitellä luontoon.

        Saako mielestäsi siis luonnon heittää roskiin?


    • Anonyymi

      Vammainen myös uskoo että maa on litteä

    • Amazonissa ei ole tänä vuonna syttynyt yli 77 000 tahallaan sytytettyä metsäpaloa tänä vuonna, 83% enemmän kuin vastaavasti viime vuonna?

      Ihme sätkyukko pressana siellä kun lähettää 44 000 sotilasta sammutamaan olemattomia metsäpaloja ja määrää 60 päivän kaskeamiskiellon päälle, vaikkei kukaan missään mitään ole edes polttanut. Semmosta se on banaanivaltioissa. Asiallisiin hommiin ei riitä resursseja kun rahat tuhlataan tyhjän perässä juoksemiseen ja vaalilupausten pettämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe