Mikään media ei suostunut uutisoimaan kun Pink Floydin keulahahmo järjesti sananvapaus protesti konsertin Britannian sisäministeriön edessä Julian Assangen luovutusta vastaan. Wikileaks sivuston perustaja Julian Assange on ehkä kaikkien aikoijen suuri tietovuotaja ja sananvapaustaistelija.
https://www.rt.com/news/467881-media-roger-waters-assange/
Media kieltäyty uutisoimasta Roger Watersin sananvapaus protestia Assangen hyväksi
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
No kun se on parempi ettei tule tälläistä ikävää tietoa ihmisille, nehän vois alkaa ajatella itse mikä meno. Vaikka suomessa ihmisten sisäänrakennettu passiivisuus antaa asioiden mennä niinku muut haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416