Olemme muuttamassa työn perässä Leppävirralle, mutta haluaisin tietoja, kuinka paljon on lestaadiolaisia Leppävirralla. Paikkakunta mistä olemme muuttamassa on Kempele ja kyllä sieltä on lähdössä paljon pois ihmisiä meidän lisäksemme.
Muuttamassa leppävirralle?
14
1555
Vastaukset
- Anonyymi
On. Paljon.
- Anonyymi
Aha. Vai niin.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13431453/leppavirta-ja-muualta-kotoisin-oleva---
Loppui mielenkiinto meidän osalta tuosta paikkakunnasta, kuin seinään.- Anonyymi
Jos mieli järkkyy tollaisesta niin kannattaa muuttaa vaikka Varkauteen.
- Anonyymi
On yleisesti tiedossa, jos naapurissa asuu suurperhe, asunnon myynti on todella vaikeaa ja markkinahintaa myytäessä asunnosta ei saa.
- Anonyymi
Hei, Kempele taitaa olla puolta suurempi kunta kuin Leppävirta. Leppävirralla ei käsittääkseni ole lestadiolaisia ainakaan suuremmassa mittakaavassa, kun sitä nyt satuit kysymään. Sen sijaan toivon että otat huomioon että kylä on pieni ja kaikki kyläläiset ovat kaikkien yhteistä omaisuutta siitä syystä. Sama pätee varmaan monia muitakin kyliä. Itse olen muuttanut sieltä pois ja käväisin vain silloin tällöin, ja aina tuntuu siltä, että en voisi muuttaa sinne takaisin. Ihmiset ovat todella uteliaita ja naapurit tietävät toistensa asiat paremmin kuin he itse. Kehoittaisin vielä harkitsemaan, esim. lähikaupungeista ei oo pitkä matka töihin Leppävirralle (Kuopio, Varkaus). Minulle merkitsee paljon asumisrauha ja yksityisyys joten tämä siksi minun mielipiteeni. Kuntatyönantaja ottaa mielellään ulkokuntalaisia töihin, näin saavat uutta verta, mikä on tietysti hyvä asia mutta kuukausia, vuosia asuttuasi saatat kyllästyä sisäpiireihin. Tällainen käsitys minulle on jäänyt, voin olla väärässäkin. Onnea työpaikan johdosta :)!
- Anonyymi
Liikaa
- Anonyymi
Listat kusettavat enimmän omiaan.
- Anonyymi
Aikas paljon on lestasakkia keskittynyt ko pitäjään.Tulet huomaamaan kunhan muutamia vuosia asustelet paikkakunnalla miten verkostoituneesti tämä sisäsiittoinen ,hyvävelijärjestelmä toimii.
- Anonyymi
Lepiksellä on mopohäiriköitä, jotka häiritsevät Vesileppiksen liiketoimintaa.
Keput varmaan laittaa lapsensa yöaikaan tarkoituksella pörräämään, että turistit kaikkoaisi Lepikseltä.
Kylläpä keput tiedetään kieroudestaan?! - Anonyymi
Ja lisäksi homoja aika paljon. Vaikka nykyisin nekin pitää hyväksyä.
- Anonyymi
Varkaus se vasta paskapaikka on täynnä älykääpöitä
- Anonyymi
Jos ei Kuopioon eikä Varkauteen mitä hyviä vaihtoehtoja Pohjois -Savo näin keski-ikäisenä miehenä?
- Anonyymi
täällä on kaahaavia bemu ja audi kuskeja saat pelätä ja 300 ajavia prätkiä sitten kyttääviä pappoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934407
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789