Vihdoin paluu!

jeesus palaa ihan pian Maan päälle.
Nimittäin suorittamani tarkat ja henkistyyttetyt laskelmat Kärsämäen palokunnan talon mittasuhteista kartovat asian.
Nimittäin kun lasketaan palokuntatalo-tuumina porstuan etäisyys ulkohuussiin saadaan 1914 tuumaa. Sitten kun nimittäin mitataan ulkohuussista matka palokunnan talon porstuaan, niin nimittäin saadaan hämmästyttävästi myös 1914 palokuntatalo-tuumaa. Nämä sitten nimittäin ynnätään ulkohuussin ylitse pursuavan säiliön tilavuuteen hehtolitroina ja talon vierilepikosta löytyneiden tyhjien viinapullojen ja käytettyjen kontoomien lukumäärään. Ja tulos vielä jaetaan taze russelin kikkelin pituudella (2 palokuntatalo-tuumaa tai 1,5 pyramidituumaa , niin saadaan jeesuksen paluun päivämääräksi juurikin päivämäärä: 5. 9. 2019.
Eli nytten sitten nimittäin kaikki kiiruusti virttä ynisemään.

38

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
      HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO

    • Anonyymi

      Todellakin! Jeesus ei tule kuudennella hetkellä, ekä seitsemännellä, vaan minä hetkenä hyvänsä! Pilviä pitää tietysti olla kans, kun kerran pilven reunalla tulevat.

      • Anonyymi

        Öhöm. Pilvellä on kyllä kaksoismerkitys.
        Jeesus, tuo muinainen pilviveikko.


      • Anonyymi

        Niinpä. Täytyy ennustaa vastuullisesti, parempi sanoa pian tai hetkellä millä hyvänsä, kuin antaa jokin vuosi, päivämäärästä puhumattakaan. Tämä jehovillekin tiedoksi.


      • "Todellakin! Jeesus ei tule kuudennella hetkellä, ekä seitsemännellä, vaan minä hetkenä hyvänsä! Pilviä pitää tietysti olla kans, kun kerran pilven reunalla tulevat. "


        Ei ooo häppee olla noppee


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        "Todellakin! Jeesus ei tule kuudennella hetkellä, ekä seitsemännellä, vaan minä hetkenä hyvänsä! Pilviä pitää tietysti olla kans, kun kerran pilven reunalla tulevat. "


        Ei ooo häppee olla noppee

        Jeesus tulee niin nopeasti kuin olisi jo eilen tullut. Ei mikään eilisen teeren poika.
        Säätiedotuskin lupaa sateita, mikä tietää pilviä, nyt on aika todella lähellä, joten kaivakaapas vesipiiput esiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee niin nopeasti kuin olisi jo eilen tullut. Ei mikään eilisen teeren poika.
        Säätiedotuskin lupaa sateita, mikä tietää pilviä, nyt on aika todella lähellä, joten kaivakaapas vesipiiput esiin!

        ei ol näkkynnä…
        oha tässä kyl aikaa viellä….


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        ei ol näkkynnä…
        oha tässä kyl aikaa viellä….

        Nyt sataa ja on pilvistä. Tämän täytyy olla merkkinä Jeesuksen pikaisesta paluusta, hetkellä minä hyvänsä. Pilvissä tapahtuva tempaaninen tapahtuu, paitsi jos polliisi estää tämän. Pilveily kun on laitonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sataa ja on pilvistä. Tämän täytyy olla merkkinä Jeesuksen pikaisesta paluusta, hetkellä minä hyvänsä. Pilvissä tapahtuva tempaaninen tapahtuu, paitsi jos polliisi estää tämän. Pilveily kun on laitonta.

        Jospa julle käytti tempaamiseen sitä hurrikaania?


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        Jospa julle käytti tempaamiseen sitä hurrikaania?

        Tuossa on kyllä ideaa, kaiketi hurrikaani sitten pörräsi ympäri maapalloa tutkimassa kunkin ihmisen munaskuut (munuaiset), jotta selviäisi onko hää imaistavissa pilveen vai ei. Saisiko mistään viime hetken tietoja mitä on tapahtunut, vai onko vastauksena vain komissaariomaisia "en voi tulla ulos tässä asiassa"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kyllä ideaa, kaiketi hurrikaani sitten pörräsi ympäri maapalloa tutkimassa kunkin ihmisen munaskuut (munuaiset), jotta selviäisi onko hää imaistavissa pilveen vai ei. Saisiko mistään viime hetken tietoja mitä on tapahtunut, vai onko vastauksena vain komissaariomaisia "en voi tulla ulos tässä asiassa"?

        Jos näin on, tulee autuaiden tempausta odottavien ihmisraasujen muuttaa lähemmä päiväntasaajaa.
        Siellä voi hurrikaani tempaista jumalan karitsan villoistaan ylös taivaisiin.

        Täällä pohjolassa tempauksen odotus on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Aiempi viesti on hävinnyt ja tähän uusimpaan
      versioon on vaihdettu päivämäärä päivää myöhemmäksi. Nyt oot kookoo kyllä selityksen velkaa.

      • Niin katsos Valo tuppaa olemaan sellaista, että se kirkastuu kirkastumistaan.


      • Anonyymi

        Sananlaskut 4:18 "Mutta oikein toimivien polku on kuin aamun kirkas valo, joka tulee yhä kirkkaammaksi, kunnes päivä on valoisimmillaan." Tämän jakeen avulla voit tosiaan selittää kaikki virheet parhain päin. On pakko uskoa että puhut henkeytetysti kerran raamatussakin näin lukee.


      • Anonyymi

        " selittää kaikki virheet parhain päin"
        -näinhän vartiotorni jaetta käyttää. Vain niiden virheiden osalta jotka se katsoo välttämättömäksi selittää.

        Raamatussa jae tarkoittaa kaikkia vanhurskaita, siinä verrataan:
        4:19 Jumalattomain tie on kuin pimeys: eivät he tiedä, mihin kompastuvat.

        Jae ei siis tarkoita Raamatun muuttamista, ei sukupolven kuin muultakaan osin.

        Jumalan san on nimittäin muuttumaton. Eilen, tänään, ja iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " selittää kaikki virheet parhain päin"
        -näinhän vartiotorni jaetta käyttää. Vain niiden virheiden osalta jotka se katsoo välttämättömäksi selittää.

        Raamatussa jae tarkoittaa kaikkia vanhurskaita, siinä verrataan:
        4:19 Jumalattomain tie on kuin pimeys: eivät he tiedä, mihin kompastuvat.

        Jae ei siis tarkoita Raamatun muuttamista, ei sukupolven kuin muultakaan osin.

        Jumalan san on nimittäin muuttumaton. Eilen, tänään, ja iankaikkisesti.

        Minun mielestä jae on monikäyttöinen. Se voi tarkoittaa Raamatun muuttamista, jt lahkon oppisekoiluja ym. Kun sen vetää esille tiukan paikan tullen niin taatusti uskovat on tyytyväisiä.


      • Anonyymi

        Niinhän se vartiotonriuskonnossa, myös kokonaisissa luvuissa.
        Esim. Room 13 esivallat käytettiin ennen vuotta 1929 maallisina lahkon tarkoituksiin, vuosina 1929 - 1962 taivaallisina, kun lahkolla myös sellaisia käyttötarpeita oli, mutta vuden 1962 jälkeen taas maalliset käyttötarpeet tulleet hyödynnetyiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se vartiotonriuskonnossa, myös kokonaisissa luvuissa.
        Esim. Room 13 esivallat käytettiin ennen vuotta 1929 maallisina lahkon tarkoituksiin, vuosina 1929 - 1962 taivaallisina, kun lahkolla myös sellaisia käyttötarpeita oli, mutta vuden 1962 jälkeen taas maalliset käyttötarpeet tulleet hyödynnetyiksi.

        Ehkä se oli "ruokaa oikeaan aikaan" eikös sitä niin sanota? Ei pitäisi liikaa miettiä noita. Vartiotorni sanoo: Älkäämme koskaan kyseenalaistako sanoin tai teoin Jehovan nykyään käyttämää viestintäkanavaa. Eli suut kiinni ja kyseleminen kielletty.


    • Ihan vain kyselen, että joko joku on onnistunut näkemään pilvessä palanneen jeesuksen? Himmelgerätin Harma-applikaation mukaan nimittäin saapuisi Kärsämäen palokunnantalolle lenneltyään ensin vähän ympäri Suomen niemeä. Mm. käynyt ingognito ostamassa uudet sandaalit T*urin kyläkaupasta ja ottanut salaa tyypit Keskisen yhdestä Ferrarista.

      • Anonyymi

        Voi kuinka harmillista, kun en asu tuolla alueella! Jäi paluu näkemättä vaikka niin ruamatussa luvattiin kakkien näkevän.
        Voi tietysti olla, että ovat vaan juoruja.
        Et ole kysellyt tuota minfossa, ovat siellä hyviä selvittämään tommosia?


      • Anonyymi

        Pilvetön taivas, ei tule tänään.


    • Anonyymi

      KooKoo2 onko uutta valoa? Jos, niin kerrothan viivyttelemättä.Kukaan ei kerro nähneensä Jeesusta.

    • Anonyymi

      Koko yön olen sateessa odottanut taivaalle katsellen ja suolikaasua päästellen. Ei ole näkynyt Jeesusta, ei. snif.
      Tällä palstalla on pelkkiä vääriä profeettoja ;(

      • kookoo2

        Ai vääriä rofeettoja? Ehei, olet vain saanut vanhaa Valoa. Odota vähän niin keksin vähän kirkstumistaan kirkastuvaa uutta Valoa jessulin paluun suhteen.


      • Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

        Ai vääriä rofeettoja? Ehei, olet vain saanut vanhaa Valoa. Odota vähän niin keksin vähän kirkstumistaan kirkastuvaa uutta Valoa jessulin paluun suhteen.

        Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO


      • Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

        Ai vääriä rofeettoja? Ehei, olet vain saanut vanhaa Valoa. Odota vähän niin keksin vähän kirkstumistaan kirkastuvaa uutta Valoa jessulin paluun suhteen.

        Jäämme odottamaan siis uutta suolikaasun ilmentymää. Toivottavasti uutiset ovat lohdullisia.


    • Anonyymi

      5.9. meni jo eikä se mitään tullut. Taas meille valehdeltiin. Tuleeko se siis huomenna, 7.9.?

      • Anonyymi

        Minäkin olen kovasti odottanut asiainjärjestelmälmän päättäjäisiä. Välillä tuntuu että se Harma on aivan tosi lähellä ja sitten ei kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kovasti odottanut asiainjärjestelmälmän päättäjäisiä. Välillä tuntuu että se Harma on aivan tosi lähellä ja sitten ei kuitenkaan.

        Kyllä tulee varmasti ja silloin on vitsit vähissä. Aika on nauraa ja aika on itkeä.
        Lootin vävytkin nauroivat siihen saakka, kun rupesi satamaan tulta ja tulikiveä. Samoin ihmiset ennen vedenpaisumusta.
        Kuunnelkaa niin kauan kun on mahdollisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee varmasti ja silloin on vitsit vähissä. Aika on nauraa ja aika on itkeä.
        Lootin vävytkin nauroivat siihen saakka, kun rupesi satamaan tulta ja tulikiveä. Samoin ihmiset ennen vedenpaisumusta.
        Kuunnelkaa niin kauan kun on mahdollisuus.

        Juuri näin. Meinasin juuri rupeen alkaan kirjoittamaan vastaavaa tekstiä Lootin tytärten hävyistä.
        Tuohon on viälä lisättävä Epytgin vitsaukset pyramitin varjossa Nilin rannalla. Sillä siellähän muuttui joki punaiseksi, koska vaaraon sotajoukoille tarkoitettu verilättytaikina kaatui jokeen. Samoin muuttuu Tyrnävän halki virtaava Tyrnänän joki. Nimittäin Kutvosen Pave rupeen alkaan kohta sutimaan punamullalla jt salin ulkohuussia. Ja pata tulee kaatumaan jokeen. Ja sitten onkin jo myöhäistä.
        Laskekaa siionin suolikaasua niin kauan kun on mahdollisuus.


      • Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

        Juuri näin. Meinasin juuri rupeen alkaan kirjoittamaan vastaavaa tekstiä Lootin tytärten hävyistä.
        Tuohon on viälä lisättävä Epytgin vitsaukset pyramitin varjossa Nilin rannalla. Sillä siellähän muuttui joki punaiseksi, koska vaaraon sotajoukoille tarkoitettu verilättytaikina kaatui jokeen. Samoin muuttuu Tyrnävän halki virtaava Tyrnänän joki. Nimittäin Kutvosen Pave rupeen alkaan kohta sutimaan punamullalla jt salin ulkohuussia. Ja pata tulee kaatumaan jokeen. Ja sitten onkin jo myöhäistä.
        Laskekaa siionin suolikaasua niin kauan kun on mahdollisuus.

        "Meinasin juuri rupeen alkaan kirjoittamaan vastaavaa tekstiä Lootin tytärten hävyistä"

        Tuosta ei kai kenelläkään olisi sitten valittamista, koska se olisi hävytöntä tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee varmasti ja silloin on vitsit vähissä. Aika on nauraa ja aika on itkeä.
        Lootin vävytkin nauroivat siihen saakka, kun rupesi satamaan tulta ja tulikiveä. Samoin ihmiset ennen vedenpaisumusta.
        Kuunnelkaa niin kauan kun on mahdollisuus.

        Vedenpaisumusta ei ole koskaan sattunut. Kaikki tosiasiat kumoavat sen tarinan. Se on täysi mahdottomuus.
        Lootin vävyistä en tiedä, mutta kai sitä itkee, jos tulivuori jossain lähistöllä räjähtää.


    • Anonyymi

      "jeesus palaa ihan pian Maan päälle. "

      Joku tulee pahasti pettymään! ;)

      • Anonyymi

        Siis ei ole todellista!!! Ja kun minäkin olen sentään päästellyt uskomattoman paljon suolikaasua elämäni aikana, kuten uskollisen suhrarin tuleekin. Ja nytkö sinä tulet rakentamaan eripuraa ja väität ettei Jeesus tulekaan maan päälle? Mihin hän sitten tulee, kuuhun?`


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ole todellista!!! Ja kun minäkin olen sentään päästellyt uskomattoman paljon suolikaasua elämäni aikana, kuten uskollisen suhrarin tuleekin. Ja nytkö sinä tulet rakentamaan eripuraa ja väität ettei Jeesus tulekaan maan päälle? Mihin hän sitten tulee, kuuhun?`

        Omaan käteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ole todellista!!! Ja kun minäkin olen sentään päästellyt uskomattoman paljon suolikaasua elämäni aikana, kuten uskollisen suhrarin tuleekin. Ja nytkö sinä tulet rakentamaan eripuraa ja väität ettei Jeesus tulekaan maan päälle? Mihin hän sitten tulee, kuuhun?`

        Minäkin kunnon rekkakuskin tavoin olen paljonkin päästänyt ilmoille suolistokaasuja pastillieni lomasta. Siis aivan turhaanko olen sitäkin tehnyt, jos joku nyt tosissaan väittää ettei Jeesus todellakaan tule meitä tervehtimään? Terv. Rahtari-Eno.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe