Jehovan todistajien määrä pienenee Suomessakin kuin pyy maailmanlopun edellä. Ja kuinka paljon on Jehovan todistajia muslimimaissa? Voidaan varmaan laskea muutamissa kymmenissä. Ja entä se sukupolvi asia? 1914 syntyneet ovat nyt 105 vuotiaita, jos elävät. Eikähän vuoden 1914 sukupolvesta ole jo lähes kaikki kuolleet. Miten pitkä se yksi sukupolvi on, jonka eläessä lopun piti tulla?
Pitkä lopunaika
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>Miten pitkä se yksi sukupolvi on, jonka eläessä lopun piti tulla?
Se on nyt yksi sukupolvi, joka koostuu niistä ihmisistä, jotka näkivät 1914 tapahtumat ja niistä, jotka ovat eläneet heidän kanssa samaan aikaan. Hallintoelin on kehottanut olemaan laskematta, kuinka kauan tämä sukupolvi voisi kestää, mutta eiköhän se nyt helposti ainakin 50 vuotta vielä antaisi lopulle siimaa.- Anonyymi
Erikoisin määritelmä sukupolvelle, mitä olen nähnyt. Minä, -50 luvulla syntynyt eläkeläinen, olen siis samaa sukupolvea kuin 2 vuotias lapsenlapseni.
Wiki: "Sukupolvi tarkoittaa tasoa vanhempien ja heidän jälkeläistensä muodostamassa jatkumossa. Esimerkiksi isovanhemmat, vanhemmat ja lapset muodostavat kaikki oman sukupolvensa. " - Anonyymi
Mutta se 1914 olikin alkujaan vuodesta 1874 siirretty vuosi.
Tunteeko kukaan uteliaisuutta, miksi vuosi 1874 muutettiin vuodeksi 1914 ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se 1914 olikin alkujaan vuodesta 1874 siirretty vuosi.
Tunteeko kukaan uteliaisuutta, miksi vuosi 1874 muutettiin vuodeksi 1914 ?Niin ja tunteeko kukaan vuonna 1874 syntynyttä tai paremminkin silloin ymmärrys iässä ollutta (synt. n. 1864) joka olisi vielä elossa? En minä ainakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisin määritelmä sukupolvelle, mitä olen nähnyt. Minä, -50 luvulla syntynyt eläkeläinen, olen siis samaa sukupolvea kuin 2 vuotias lapsenlapseni.
Wiki: "Sukupolvi tarkoittaa tasoa vanhempien ja heidän jälkeläistensä muodostamassa jatkumossa. Esimerkiksi isovanhemmat, vanhemmat ja lapset muodostavat kaikki oman sukupolvensa. "Sinun ei pitäisi lukea maallisia näkemyksiä asioista. Vain Vartiotorni välittää jumalallisen totuuden asioista.Kun puhutaan sukupolvesta hengellisessä merkityksessä, niin kyseessä on aina tuplasukupolvi.
Ei voi kun ihmetellä, miten yksi ja sama pyy jaksaa aina vaan pienentyä. Kuinka iso se on alkujaan ollut, ja kuinka pieni se jo nyt on? Näkeekö sen vielä paljaalla silmällä? Eikö voitaisi viimein antaa järjettömän lentävän pelin vain lennellä aikansa kuluksi rinkiä pellon yläpuolella. Luonnonsuojelijatkin olisivat tyytyväisiä.
Lanseeraisin uskonnollisiin yhteyksiin, ja etenkin jt-yhteyksiin, uuden henkistytyytyn sanonnan, jolla on luonnollisesti raamatulliset perusteet. Eli uusi sanonta on: "Pienenee kuin ruttervoortin kikkeli avannossa Maailmanloppujen edellä."
Toivon, että levittäisitte tätä vekkulia sanontaa eteenpäin, ja alkaisitte myös itse käyttää sitä.- Anonyymi
Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOVanha sananlasku sanoo , että Parta se kasvaa räkänokallekin , - vaan ei tyhjän naurajalle
niin että nyt vain nenää pyyhkimän , että parta kasvaisi ,
sellainen Lapioparta kuin Russellilla voi olla ihan hyvä
- Anonyymi
Ei 1914-sukupolvi ole kuollut. He ovat Jehovan luokseen ylöstempaisemiaan omia lapsiaan, jotka nyt ovat Hänen luonaan paratiisissa viettämässä ikuista elämäänsä. Terv. Ylikierrosvalvoja.
- Anonyymi
Onko uusi titteli keksitty? Näitä trollaajia riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uusi titteli keksitty? Näitä trollaajia riittää.
Niin ja sitten on; ylipiirivalvoja, ylitiedottaja, ylihaaratoimistokoordinaattori, ylihallintoelimenjäsen.
Ylihallintoelimenjäsen on sama kuin paavi. Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sitten on; ylipiirivalvoja, ylitiedottaja, ylihaaratoimistokoordinaattori, ylihallintoelimenjäsen.
Ylihallintoelimenjäsen on sama kuin paavi.Ylipierivalvoja? Ilmeisen tärkeä tehtävä.
Sillä kuten kaikki tiedämme raamatusta: mooses oli vielä kansoineen Epytdgissä vaaraon orjina. Eräänä päivänä vaarao huomasi, että epytgiäläiset olivat rupennut alkaan napisemaan, kun se ei saanut tarpeeksi suhnua kehittävää palmuolutta. Nimittäin olueen käytettyyn palmun lehviin oli iskenut kato pyhän pillerinpierittäjä- koppakuoriaisen muodossa: se oli pistänyt oikein urakalla lehvät poskeensa. Ja paikka paikoin mm. Teepan torilla ja luksorin työväentalolla oli pidetty mielenosoituksia.
Rauhoittaakseen tilannetta vaarao käski palatsin ylipappikemistien keksiä korvaavan ainesosan. Ja pian se olikin kehitetty, nimittäin hovin käytetyt raappahousut ja karvalakit suurustettuna ja aapishärjän maitoa.
Pantiin heti uudella resttillä olutta, ja kas: se pie*etti jopa enemmän kuin aikaisempi olut. Rauha säilyi valtakunnassa ja Vaarao oli niin tyytyväinen, että nimitti ylimmän ylipappikemistin uudeksi ylimmäiseksi ylipierivalvojaylipappiylikemistiksi.- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Ylipierivalvoja? Ilmeisen tärkeä tehtävä.
Sillä kuten kaikki tiedämme raamatusta: mooses oli vielä kansoineen Epytdgissä vaaraon orjina. Eräänä päivänä vaarao huomasi, että epytgiäläiset olivat rupennut alkaan napisemaan, kun se ei saanut tarpeeksi suhnua kehittävää palmuolutta. Nimittäin olueen käytettyyn palmun lehviin oli iskenut kato pyhän pillerinpierittäjä- koppakuoriaisen muodossa: se oli pistänyt oikein urakalla lehvät poskeensa. Ja paikka paikoin mm. Teepan torilla ja luksorin työväentalolla oli pidetty mielenosoituksia.
Rauhoittaakseen tilannetta vaarao käski palatsin ylipappikemistien keksiä korvaavan ainesosan. Ja pian se olikin kehitetty, nimittäin hovin käytetyt raappahousut ja karvalakit suurustettuna ja aapishärjän maitoa.
Pantiin heti uudella resttillä olutta, ja kas: se pie*etti jopa enemmän kuin aikaisempi olut. Rauha säilyi valtakunnassa ja Vaarao oli niin tyytyväinen, että nimitti ylimmän ylipappikemistin uudeksi ylimmäiseksi ylipierivalvojaylipappiylikemistiksi.Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
Anonyymi kirjoitti:
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOEttä tämmöstä porukkaa. Teinien puuhaa. Ei ainakaan kypsien aikuisten. Mutta kun on lusikalla jne.
Anonyymi kirjoitti:
Että tämmöstä porukkaa. Teinien puuhaa. Ei ainakaan kypsien aikuisten. Mutta kun on lusikalla jne.
Kaikki on suhteellista. Olen siinä käsityksessä, että kyseinen kommentoija on jt-tiedottaja ja tuo hyvin selkeästi esille jt virallisen kannan.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Olen siinä käsityksessä, että kyseinen kommentoija on jt-tiedottaja ja tuo hyvin selkeästi esille jt virallisen kannan.
kookoo2 kirjoitti:
Se taitaa olla se nutturapää tiedottaja.
Härski ja omahyväinen jätkä. Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa olla se nutturapää tiedottaja.
Härski ja omahyväinen jätkä.Joo. Se tiedottaja, neiti Usko "Välkky" Turakainen.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Joo. Se tiedottaja, neiti Usko "Välkky" Turakainen.
HOHOHOHOHOHOHOHHO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289