On väärin että kaikenmaailman viherpellet käyvät ilmaiseksi keräilemässä marjoja ja sieniä metsistä . Metsät pitää laittaa metsäverollisiksi eli jokainen suomalainen joutuu maksamaan metsäveroa aivan kuten yleveroakin.
Jokaiselle 500e metsävero yleveron tapaan.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko tämän nimetä vaikka jokamiehen veroksi?
Toisaalta voitaisiin kansallistaa Suomen maa-, vesi- ja ilmavarat ja luovuttaa ne määräajaksi tarvitseville ja kansallisomaisuudesta huolta pitäville.
Asioita voi ajatella niin monella tavalla. ; )- Anonyymi
Hyvä ajatus tuo metsävero jokaiselle metsissä samoilusta. Halpa hinta raittiista ulkoilmasta ja maukkaista marjoista. Outoa että joillakin on käsitys että kaikki pitäisi olla ilmaista?
Metsänomistajat joutuisivat muiden mukana maksamaan myös tämän 500€ veron joten tässä ei olla koskemassa kenenkään omaisuuteen vaan lisätään valtion verotuloja hyvän asian vuoksi. Vero voisi kannustaa ihmisiä metsiin samoilemaan.Me metsien ja maan omistajat maksamme jo nyt omaisuudestamme veroja veroja, eme kaipaa cettiäkään lisäveroja!
Late Lapista.
- Anonyymi
Metsänomistajat voisivat tietenkin vähentää tämän verotuksessaan
- Anonyymi
Totuushan on että vain pieni osa suomalaisista käy metsissä ja suurimpia luonnonsuojelijoita ovat he jotka eivät itähelsingin luukustaan juurikaan poistu muuta kuin dokaamaan tai huumeita ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632