Tulevaisuuden peruskoulu

Haastattelu peruskoulun aloittaneille.

- Hei, kerro hieman itsestäsi.

- Olen peruskoulun psykopaattilinjalla nyt jo toista vuotta. Minulla havaittiin psykopaatin geenit jo sikiövaiheessa.

- Hienoa. Mikä sinusta tulee isona?

- Johtaja.

- Hei, kerro sinäkin hieman itsestäsi.

- Olen peruskoulun narsistilinjalla nyt jo toista vuotta. Minulla havaittiin narsistin geenit jo sikiövaiheessa.

- Hienoa. Mikä sinusta tulee isona?

- Poliitikko

- Entä sinä?

- Minulla havaittiin musikaaliset geenit jo sikiövaiheessa. Olen soittanut pelkästään bassoa kaksi vuotta peruskoulussa. Muuhun ei kuulemma kannata satsata.

- Hienoa. Mikä sinusta tulee isona?

- Basisti

Entä sinä?

- Minulla havaittiin uskontogeeni jo sikiövaiheessa. Olen nyt jo toista vuotta tehostetun ateismin luokalla.

- Hienoa. Mikä sinusta tulee isona?

- Pappi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      inti 5.9.2019 23:21

      Sinun ei kannata satsata kirjailijan ammattiin. Et osaa kirjoittaa uskottavasti, etkä viihdyttävästi.

      • Anonyymi

        Taisi mennä pahasti tunteisiin? S****nan tonttu.


    • Anonyymi

      "- Minulla havaittiin uskontogeeni jo sikiövaiheessa. Olen nyt jo toista vuotta tehostetun ateismin luokalla.

      - Hienoa. Mikä sinusta tulee isona?

      - Pappi"

      Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vau

    • Anonyymi

      Vitsi naurattaa peruskoulunsa aloittavia ja fundamentalisteja.

      (mutta sillä erolla, ettei fundamentalisti käsitä juttua vitsiksi)

      • Anonyymi

        Ateistien itsetuotoa on jälleen kolhittu 😅😂🤣


    • Aloitus liittyy Ylen uutiseen, jonka mukaan vakava psykopatia saatetaan tunnistaa pian jopa sikiöistä:

      https://yle.fi/uutiset/3-10945004

      Varmaan mukavaa vanhemmille kuulla, että lapsenne luokitellaan psykopaatiksi jo ennen kuin lapsi on edes syntynyt.

      • Anonyymi

        Aaa. Et ymmärtänyt lukemaasi.


    • Uljas uusi maailma on täällä.

      • Anonyymi

        Huomasin, olet täällä. Tervetuloa!


      • Lapsi voi jo ennen syntymäänsä olla hylkiö?


      • inti kirjoitti:

        Lapsi voi jo ennen syntymäänsä olla hylkiö?

        Sikiämisen hetkellä kohtalon arpa heitetään. Perimän tyrannia on aukoton. Siksi ehdotan tai itse asiassa vaadin siirtymistä perimäperusteiseen tulonjakoon. Periaatteemme kuuluu: kukaan ei ole ansainnut mitään. Tätä voidaan nimittää myös kristinuskoksi.

        Siis kyllä, lapsi voi olla jo ennen syntymäänsä hylkiö, mutta uljas uusi maailma pelastaa hänet.


      • Anonyymi

        Kuulen mielessäni, kuinka miehekkäällä tenorillasi laulat :

        "Selin suorin maatansa puoltaen

        isät kuolleet vuotivat verta.

        Olet Suomen mies, olet suoja sen,

        älä väistä varjoja vaarojen,

        kun aikas koittava kerta!"

        Siinä kostuvat neistosten silmäkulmat ja vanhusten ryhti kohenee! Seuraava sukupolvi tarttuu auraan ja miekkaan.


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Sikiämisen hetkellä kohtalon arpa heitetään. Perimän tyrannia on aukoton. Siksi ehdotan tai itse asiassa vaadin siirtymistä perimäperusteiseen tulonjakoon. Periaatteemme kuuluu: kukaan ei ole ansainnut mitään. Tätä voidaan nimittää myös kristinuskoksi.

        Siis kyllä, lapsi voi olla jo ennen syntymäänsä hylkiö, mutta uljas uusi maailma pelastaa hänet.

        En ole lukenut kyseistä kirjaa, mutta Wikipedian mukaan kirjan päähenkilö Bernard on katkera, koska on biologisen onnettomuuden takia normaalia alfa -ihmistä lyhyempi. Tämän ja hänen epätavallisten yhteiskunnallisten mielipiteiden vuoksi hän on hylkiö.

        Pitänee lukea kirja sitten kun on aikaa.


    • Anonyymi

      Tässä mennään kyllä aidan alimmasta raosta läpi. Eihän geenit noin vaikuta persoonallisuuteemme. Ne antavat vain viitteitä, että tietyllä todennäköisyydellä lapsesta saattaa tulla psykopaatti tai narsisti. Vanhempien tehtävä on sitten huolehtia, että kasvatuksella voidaan minimoida tuota todennäköisyyttä.

    • Loistava aloitus ja hyvä vitsikin. Kyllä minua niin nauratti. Kiitos tästä.

      Onhan se ollut jo vuosikymmeniä tiedossa, että jos uskovainen nuori menee teologiseen tiedekuntaan opiskelemaan papiksi, hän luopuu uskostaan opetuksen seurauksena parissa vuodessa. Muistaakseni joku Raamattu-opisto tms. järjestää edelleenkin valmennuskursseja, joissa opetetaan miten voi säilyttää uskonsa Jeesukseen kun opiskelee papiksi teologisessa tiedekunnassa. On tämä maailma vaan aika jänskä paikka.

      • Ei ehkä uskostaan mutta ne vedenpaisumuksiin ja 6000-10 000 vuotta vanhaan ihmiskuntaan uskomiset kyllä jäävät.

        Jos niihin on edes uskottu, niihin uskovat eivät ole ehkä sitä ensisijaista yliopistoainesta kuitenkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe