Päädyttiin tuossa joku aika sitten kaverin kanssa pelaamaan räsypokkaa kun ooteltiin että sauna lämpenee. Se olikin varsin mukavaa ajan vietettä ja nyt silloin tällöin pelailtu ja naureskeltu kumpi häviää. Viime lauantaina saunan jälkeen pelailtiin ja kaveri ehdotti että mitä jos häviäjä joutuukin tekee jotain sellaista voittajalle joka olisi ns. Palkinto voitosta. Kysyin mitäs se vois olla niin kaveri ehdotti, häviäjä joutuu runkkaa voittajalle orgasmin. Hetken omin hämilläni ja sit totesin, no hitto, miks ei. Kerta se on ensimmäinenkin kun toisen munaa runkkaa 😀 No niinhän siinä kävi että kaveri hävisi. Hän tuli viereeni ja otti munani käteensäja sanoi, voittaja on hyvä ja rentoutuu. Niimpä hän alkoi runkkaamaan munaani ja ei aikaakaan kun se seisoi täysillä ja ei kestänyt kauaa kun sain orgasmin. Todella miellyttävä kokemus ja kaiken kruunasi katsella kun kaveri runkkasi itselleen orgasmin. Huomenna taas saunotaan ja keksin pikku lisän peliin, häviäjä joutuu pukemaan sukkahousut jalkaansa ja runkkaamaan voittajalle orkun. Ostin varuiks 4kpl. 15den. Mustia sukkahousuja jos voittajakin haluaa sukkahousut pukea (puen jos voitan 😉). Elämässä pitää koittaa kaikkea esim. Sukkahousuja. ps. Maltan jättää kokeilun huomis iltaan 😀
Räsypokka ukot
Anonyymi
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Korottakaa panoksia. Suihinottoa loppuun asti, anaaliyhdyntää ja kuusysiä. Konta huomaatte naiset tarpeettomiksi ja voitte homostella ilman korttipeliä!
Kuulostaa hauskalta
- Anonyymi
Joko aloittaja on päässyt homoseksiä harrastamaan?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437