Käytän käteistä ruokakaupoissa, huollonmaksuissa yms. lähes 100%
Aina kun jää kolikoita heitän ne minun lasipurkkeihin joissa on nyt noin 10 000e
kohta 5vuodessa.
Olin ennen fiksun näköisenä, modernina, aivopestynä lampaana vinguttanut korttia ja rahat oli aina loppu.
Kun siirryin käteiseen siitä minulle on seurannut pelkkää hyvää.
Laskut maksan normaalisti verkkopankissa. Sitten nostan jäljellä olevat rahat lähes kaikki pois.
Pitää opetella laittaa noihin rahastoihin vissiin tjt.. Eipä ole mikään rahasto vielä tuottanut niin hyvin kuin kolikot :D
Kannattaa kokeilla jossei muuten säästäminen onnistu.
säästäminen kolikoilla
Anonyymi
2
200
Vastaukset
- Anonyymi
teet ihan oikein
- Anonyymi
Vielä enemmän säästäisit, kun käyttäisit vähemmän rahaa. Tai siirrät suoraan samalla kun maksat laskut niin halutun säästösumman säästötilille. Ei tuo käteinen sovi enää kuin talousrikollisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122449Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.852375Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072074Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481554Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261456Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1261200
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136