Odottaako meitä ja Isänmaatamme rakastavia Ruotsin "hirmu-murha-tappo-ampumis-kohtalo"?
Eikö päättäjiämme pelota itseäänkin, mitä tulevaisuus ja liika suvaitsevaisuus tuo tullessaan?
Saammeko enää Suomen rajoja kiinni?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se asia on täysin äänestäjien käsissä. Harmi että niinkin moni suomalainen vielä uskoo valtamedian "väärin ajattelevien" tahojen demonisointiin - ja liian moni ei muuten vain välitä. Ennen kuin on liian myöhäistä. Vielä ei ole.
- Anonyymi
Länsiraja Haaparannalta vuotaa kuin seula..
Täältä kävellään turvapaikkaan .
On tämä naurettavan, tyhmä, sosiaalinen, kaikkia sutkeja ymmärtävä maa. - Anonyymi
No, niin.
Kulmuni, torniolaisena voi laittaa länsirajan kiini.
Jos ei laitata, en äänestä Kulmunia! - Anonyymi
En tiedä. Miten voi vaihtua mielipide niin radikaalisti, ensiksi käymme vuosikymmenen avointa sotaa terroristi isis soluja vastaan. Sitten kuin taika iskusta otammekin ihan mitä tahansa tyyppejä (laittomiakin) somali, irak-iran, kurdi, kaikkia mahdollisia tyyppejä jotka haluaa tulla ja näyttää terroristeiltaki suomeen ilman mitään vaikka nämä olisivat laittomasti täällä.
- Anonyymi
Merkel-rouva teki tuon kaiken.
Kukaan ei tiedä, ketä maassamme oleskelee piilossa ja niitä on kuulemma paljon..- Anonyymi
tuskinpa yksin teki, ongelma meidän maassa on suvakit jotka hyökkää omien kansalaisten kimppuun..
- Anonyymi
ite ainaki joudun varoen kirjottelemaan koska ei tiedä jos joku vasikoi suvakki poliiseille ja mitä siitä sitten taas seuraa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite ainaki joudun varoen kirjottelemaan koska ei tiedä jos joku vasikoi suvakki poliiseille ja mitä siitä sitten taas seuraa..
Pelkäätkö poliisia? Miksi? Sinähän maksat veroina sen palkan,joten poliisin kuuluu pelätä sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne voi meille tehdä, jotka emme hyväksy tätä?
V===tu , toistaiseksi vapaassa Suomessa.
Mennäänkö porukalla vankilaan sananvapaudesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö poliisia? Miksi? Sinähän maksat veroina sen palkan,joten poliisin kuuluu pelätä sinua.
En tiedä. Minusta tämä häilyvä ja epäselvä tilanne on jatkunu niin kauan ettei tiiä ketkä on hyviksiä ja ketkä pahiksia siksi ite luotan jeesukseen vaan eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Minusta tämä häilyvä ja epäselvä tilanne on jatkunu niin kauan ettei tiiä ketkä on hyviksiä ja ketkä pahiksia siksi ite luotan jeesukseen vaan eniten.
Minä luotan omaan aseeseen.Sitä kuuntelee kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luotan Joulupukkiin, joka tuo lahjoja, jos on ollut kilttinä.
Nämä muut tuntuvat vain vievän koko ajan. Anonyymi kirjoitti:
Eikä se ole jos, se on ihan varmaa jotta joku hyysäri pastalla vasikoi, noille turhille nettijepareille!
Minä kirjoitin facebookiin hieman totuuksia somaalien työhaluista, juttu poistettiin ja minulle tuli bannia 30 vuorokautta, ja mikä hauskinta, tuo banni tuli irlannista asti, luultavasti iran teroristeiltä!
Kyllä mie häyn sanoa jotta on se tämä Suomen paljon minostettu sanavapaus hassua, sitä kun saavat polkea jopa ulkomaalaiset hurlumheikitkin !
Late Lapista.
- Anonyymi
mutta, kun vankilat täyttyvät ja joudut odottamaan tuomion kärsimistä vuosikymmniä !
Rajat saa helposti kiinni tekemällä Fixit:n !- Anonyymi
Samaa mieltä Fixit ja rajat kiinni.
Siitä alkaa Isänmaallisuus ja turvallisuus....
Rajamme kyllä saamme haluttaessa kiinni, kun jätetään EU,n määräyksetkin rajojemme taakse, mutta millä saamme jo tänne tunkeutuneet mm, afrikkaliset parasiitit ulos maastamme! Yksinkertainen neuvoni olisi jotta lopetetaan kaikenlainen tukiaisten maksu,asunnon kustantaminen ja muu hyysäys, eiköhän nuo alkaisi melko pian valumaan Ruotiin mistä ovat tänne hyökännetkin!
Late Lapista.- Anonyymi
Lapin Latekin varmaan luottaa lappilaiseen Korvatunturin ukkoon !
Anonyymi kirjoitti:
Lapin Latekin varmaan luottaa lappilaiseen Korvatunturin ukkoon !
Enpä oikein luota enää kuin itseeni ja kiikarilla varusteltuun kivääriini !
Olen pikkuhiljaa alkanut epäilemään, jotta ei noissakaan Tarzan ja Fanttomi jutuissakaan ihan kaikki pidä paikkaansa! Entäs sinä joulupukkiinko luotat edelleen???
Late Lapista.
- Anonyymi
Kyllä Pukkiin luotan 100%:sti. Toissapäivänä Pukki lahjoitti meille voittomaalin !
Tuhannet ystävälliset Brititkin tekevät niin joka vuosi !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672