Koska isämaallisessa maassa ei ole sosialismia, jossa kaikki jaettaisiin kaikkien hyväksi, on siis epäisänmaallista valittaa postin palkkapolitiikasta.
Hyvin isänmaallisessa maassa, kuten Saksassa silloin joskus suuryritysten herrat olivat suunnattoman rikkaita ja työntekijät pitivät velvollisuutenaan työnteon pienelläkin palkalla, olihan sentään ajateltava tulevaisuuttakin ja etenkin sota nieli paljon rahaa.
Postin toiminnasta valittaminen epäisänmaallista
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Saksassa oli kunnonpalkat ja rikkaimmatkin joutuivat soppasunnuntain viettoon eli hernesopalle köyhimpien kanssa.
Saksassa ei yksityistetty postia tai valtionrautateitä Sillä välin kun miehet kuolivat sodassa, tahkoivat suuryritysten (BASF, Thyssen, Agfa, VW, etc.) pamput rahaa ilmaisella keskitysleirityövoimalla. Eikä siitä kenenkään silloin auttanut valittaa, ellei halunnut itse leirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552