Mikä tai mitkä biisit on jäänyt parhaiten mieleen positiivisessa mielessä?
Mulla on tällaiset:
A Kela , ikävä
Toni Wirtanen, Evakonlaulu
Ellinoora, Funeral Song
Parhaat Vain Elämää biisit?
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti tuo Ellinooran Funeral Song.
Tämän kauden avaus osoitti, että ei noista Tuiskun jollotuksista saa musiikkia aikaiseksi edes osaavatkaan artistit. - Anonyymi
Paula Vesalan tulkitsema Sua vasten aina painautuisin (Paula Koivuniemi).
- Anonyymi
Parhaat jo nähty edellisissä jaksoissa, elikkä Sanin esittämä Kuun poika ja Pepe Willbergin My laif. Todella osu ja upposi ja onneksemme näitä voi kuunnella uudelleen ja uudelleen.
Tämä viimeisin jotenkin pliisu, uusinnan maku hommassa. - Anonyymi
Heruuks ala J. Vartiainen.
Kolmas nainen jäbälläkin oli ihan hyviä vetoja.
Toivottavasti Eput, Popeda ja Neljä ruusua saadaan joskus itkemään. Mikään ei naurata enempää kuin itkevä ikääntynyt poikabändi. - Anonyymi
Lauri Tähkän esittämä Kipua. Saa ihokarvat nousemaan joka kerta kun kuuntelee. Toni Virtanen& Jannika B Evakkolaulu.
- Anonyymi
Täältä näköjään poistettu minun kommenttini, missä kerroin omat suosikkini. Mitähän laitonta oli?????
- Anonyymi
Niitä ei vaan ole. Kaikki yhtä paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501752- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811204
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000