hei sinä mies tule kotiini nuolen kullisi toimintakuntoon sen jälkeen peräreikäni on käytössä täällä mies odottaa ole päivän tai kaksi tule kotiini nautitaan
anaaliseksi
23
58
Vastaukset
- Anonyymi
Paikkakuntakin olisi hyvä tietää
- Anonyymi
mies hämeestä odotan sinua
- Anonyymi
riihimäki tule pidän kullisi kunnossa peräreikäni odottaa sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riihimäki tule pidän kullisi kunnossa peräreikäni odottaa sinua
Miten tavattais päivisin nussisin sut kunnolla
- Anonyymi
minun kotona olisi hienoa kun panist minua ja hieroisit kulliani odotan sinua
Liikun huomenna Riihimäen suunnalla pussit pullollaan tavaraa jonka haluaisin ruiskuttaa peppuusi monessa erässä joiden välissä haluisin sinun ottavan minulta kunnolla suihin.
Paljonko maksaa 2-3 tunnin peppu sessio kanssasi.
Minkä ikäinen olet?- Anonyymi
odotan kun vaan lasket mällin peräeikään haluan tuntea sen sykkeen perässäni 2-3 tuntia käy hyvin nuolen kyllä mielelläni kulliasi hieron peräreikääsi tule luokseni
- Anonyymi
Missä päin riihimäkeä liikut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin riihimäkeä liikut
tule kylään perä odottaa sinua nuollaan toistemmme kullia ja peräreikää paneskeellaan useamman kerran
- Anonyymi
Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki
- Anonyymi
Tulet minuun kuin aalto, tunnen kuinka lämmin neste leviää kehossani.
- Anonyymi
Miten saan yhteyden tai sanot paikan missä tavattais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan yhteyden tai sanot paikan missä tavattais
tule abceelle launtaina klo 13,00 odotan sinua vaalea takki mustat verkkarit sisään käynnin kohdalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule abceelle launtaina klo 13,00 odotan sinua vaalea takki mustat verkkarit sisään käynnin kohdalla
Hyvä juttu. Olen paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen vastasi puolestani mutta tulen. Oletko minkä pituinen?
- Anonyymi
olen 174
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen 174
Asutko yksin? Voidaan myös mennä lumen kaato alueelle autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen 174
Tuletko autolla vai jalkaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko yksin? Voidaan myös mennä lumen kaato alueelle autolla
asun yksin kaksiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asun yksin kaksiossa
Saanko panna paljaala olen terve mies
- Anonyymi
paljas olisi hyvä olist ensimmäinen mies joka teksi sen minulle olen kokematon mies mutta sen sykkeen haluaisin kokea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljas olisi hyvä olist ensimmäinen mies joka teksi sen minulle olen kokematon mies mutta sen sykkeen haluaisin kokea
Voi olla että olemme nähneet toisemme mutta luottamus molemmin puolin. Tulen varovasti sisääsi ja nain aluksi hitaasti kun alat nauttia perä aukee itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu. Olen paikalla.
odotin sinua abcen sisään käynnin tupakka kohdalla et ollut paikalla odotan kulliasi peräreikääni nautitaan
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722