anaaliseksi

Anonyymi

hei sinä mies tule kotiini nuolen kullisi toimintakuntoon sen jälkeen peräreikäni on käytössä täällä mies odottaa ole päivän tai kaksi tule kotiini nautitaan

23

52

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikkakuntakin olisi hyvä tietää

      • Anonyymi

        mies hämeestä odotan sinua


      • Anonyymi

        riihimäki tule pidän kullisi kunnossa peräreikäni odottaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        riihimäki tule pidän kullisi kunnossa peräreikäni odottaa sinua

        Miten tavattais päivisin nussisin sut kunnolla


      • Anonyymi

        minun kotona olisi hienoa kun panist minua ja hieroisit kulliani odotan sinua


    • Liikun huomenna Riihimäen suunnalla pussit pullollaan tavaraa jonka haluaisin ruiskuttaa peppuusi monessa erässä joiden välissä haluisin sinun ottavan minulta kunnolla suihin.
      Paljonko maksaa 2-3 tunnin peppu sessio kanssasi.
      Minkä ikäinen olet?

      • Anonyymi

        odotan kun vaan lasket mällin peräeikään haluan tuntea sen sykkeen perässäni 2-3 tuntia käy hyvin nuolen kyllä mielelläni kulliasi hieron peräreikääsi tule luokseni


      • Anonyymi

        Missä päin riihimäkeä liikut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin riihimäkeä liikut

        tule kylään perä odottaa sinua nuollaan toistemmme kullia ja peräreikää paneskeellaan useamman kerran


      • Anonyymi

        Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki


    • Anonyymi

      Tulet minuun kuin aalto, tunnen kuinka lämmin neste leviää kehossani.

      • Anonyymi

        Miten saan yhteyden tai sanot paikan missä tavattais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden tai sanot paikan missä tavattais

        tule abceelle launtaina klo 13,00 odotan sinua vaalea takki mustat verkkarit sisään käynnin kohdalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule abceelle launtaina klo 13,00 odotan sinua vaalea takki mustat verkkarit sisään käynnin kohdalla

        Hyvä juttu. Olen paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule abceelle launtaina klo 13,00 odotan sinua vaalea takki mustat verkkarit sisään käynnin kohdalla

        Joku toinen vastasi puolestani mutta tulen. Oletko minkä pituinen?


      • Anonyymi

        olen 174


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen 174

        Asutko yksin? Voidaan myös mennä lumen kaato alueelle autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen 174

        Tuletko autolla vai jalkaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko yksin? Voidaan myös mennä lumen kaato alueelle autolla

        asun yksin kaksiossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        asun yksin kaksiossa

        Saanko panna paljaala olen terve mies


      • Anonyymi

        paljas olisi hyvä olist ensimmäinen mies joka teksi sen minulle olen kokematon mies mutta sen sykkeen haluaisin kokea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljas olisi hyvä olist ensimmäinen mies joka teksi sen minulle olen kokematon mies mutta sen sykkeen haluaisin kokea

        Voi olla että olemme nähneet toisemme mutta luottamus molemmin puolin. Tulen varovasti sisääsi ja nain aluksi hitaasti kun alat nauttia perä aukee itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Olen paikalla.

        odotin sinua abcen sisään käynnin tupakka kohdalla et ollut paikalla odotan kulliasi peräreikääni nautitaan


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      561
      6173
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2220
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      134
      1917
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1660
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1395
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1108
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe