Minä olen 43-vuotias nainen. Minulla on TMD-niminen lihastauti, joka haittaa kävelyä. Onhan minun kuitenkin käytävä kaupassa, kirjastossa sekä muilla asioilla, jne. No, eilen olin kaupassa ja siinä tuli joku mies kysymään, että mikä minun jalkaan on sattunut. Mä selitin sille, että mulla on perinnöllinen lihasdystrofia. Sitten kysyin vielä, että onko hänellä itsellään jotain vikaa päässä, kun pitää ruveta turpaansa aukomaan tuntemattomille ihmisille. Mies sanoi, että voisihan sillä konstilla vaikka tutustua toiseen ihmiseen. Mä jatkoin omaa kettuiluani vielä hetkisen aikaa, kun olin kerran vauhtiin päässyt. Melko pian mies tajusi häipyä autollensa päin. Minä näytin keskisormea ja lähdin kulkemaan kotiani kohti.
Pyydän siis anteeksi. On ihan reilua, että kysyy suoraan. Omalla vastuulla kuitenkin.
Törkeä kommentti, törkeä vastaus
Anonyymi
1
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksestasi loistaa hyvin läpi että mies ei mitään pahaa sillä tarkoittanut. Ihan selvästi mies ihastui sinuun mutta hän oli hiukan kömpelö esittämään sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887