Minä olen 43-vuotias nainen. Minulla on TMD-niminen lihastauti, joka haittaa kävelyä. Onhan minun kuitenkin käytävä kaupassa, kirjastossa sekä muilla asioilla, jne. No, eilen olin kaupassa ja siinä tuli joku mies kysymään, että mikä minun jalkaan on sattunut. Mä selitin sille, että mulla on perinnöllinen lihasdystrofia. Sitten kysyin vielä, että onko hänellä itsellään jotain vikaa päässä, kun pitää ruveta turpaansa aukomaan tuntemattomille ihmisille. Mies sanoi, että voisihan sillä konstilla vaikka tutustua toiseen ihmiseen. Mä jatkoin omaa kettuiluani vielä hetkisen aikaa, kun olin kerran vauhtiin päässyt. Melko pian mies tajusi häipyä autollensa päin. Minä näytin keskisormea ja lähdin kulkemaan kotiani kohti.
Pyydän siis anteeksi. On ihan reilua, että kysyy suoraan. Omalla vastuulla kuitenkin.
Törkeä kommentti, törkeä vastaus
Anonyymi
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksestasi loistaa hyvin läpi että mies ei mitään pahaa sillä tarkoittanut. Ihan selvästi mies ihastui sinuun mutta hän oli hiukan kömpelö esittämään sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408