Lapualta hyvä kausi, voitimme Kirittäret 4 kertaa, sitten hävisimme kolme peliä niukasti loppusarjassa. Kirittäret voi ratkasti mestaruuden sunnuntaina. Katsokaa Jim kanava 9.
Vastaukset 8
Joo ”hienoa sopupeliä”
- Anonyymi
Lapua on kestomenestyjä, joka vetää joka peli-iltaan väkeä myös maakunnasta. Seinäjoeltakin. järvikylistä, Kuortaneen suunnasta.
- Anonyymi
Kyllä iloisuutta riittää naisilla,
-kun on hyvät ja reippaat vastustajat vastassa
-se lisää kaikkien yhteenkuuluvaisuutta Suomitasolla
- Lapuan Virkiä 2012 - Me seistään vahvana rivinä -
- Lapuan Virkiä - Unelmii äänenkantamalle kierii (2013) - - Anonyymi
"Rauha palaa ihmisten sydämiin, jos he hyväksyvät sukulaisuutensa maailmankaikkeuden kanssa...jos he uskovat, että maailmankaikkeuden keskuksessa asuu Wakan Tanka ja että tämä keskus on kaikkialla, että se on meidän jokaisen sisimmässä." - Musta Hirvi
"Mies tai nainen, jolla on monta lasta, omaa monta kotia." - Lakota Siouxit
Kivoja perseitä
- Anonyymi
Sulle lohdutusta kuin pesäpallossa-
"Ei ole olemassa kuolemaa, on vain siirtyminen toiseen maailmaan." - Duwamishit
Katsos tuolla - - kuollut pesäpallossa -
- Anonyymi
ronssia tuli Mutta mitä sitte
- Anonyymi
Sitä vaan, että likat on maailman kolmanneksi paras joukkue....revi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459