yhden asian liikkeitä.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ohisalo-ilmastonmuutoksen-torjunta-ei-saa-langeta-vahavaraisten-taakaksi-6.3.535703.421457f34f
Vihreät kuin jehovan todistajia
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
homoja vihreät
- Anonyymi
Vihreissä kansanedustajissa suuri % homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja loput komukoita, entisiä, kaapista tulleita ja uusia.
Onneksi homous ei periydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se lässyttäjä Tv kasvokin -homo.
"Reilu muutos tarkoittaa sitä, että pienituloisten verotus keventyy ja etuudet paranevat, kun bensan hinta nousee. Energiaverotuksen uudistuksessa varmistetaan, että kenenkään tupa ei kylmene."
Polttoaineköyhyyttä ei estetä hintoja korottamalla. Tiedoksi vaan ministerille.- Anonyymi
Meillä nyt ihmeellinen sisäministeri. Aina kun suunsa avaa puhuu ilmastosta, kuin nyt siitä jotain käsittäisi. Me täällä avaruudessa mennään huimaa vauhtia, että ihan kitkasta maapallon sisus sulaa kiveä täynnä.
Ja vastaavia on todettu olevan miljardeja -planeettoja, jotka myös menee kauhealla nopeudella.
Miksei Ohisalo puhu vaikka marssin ilmastosta, tai muiden, kun nekin yhtä hebreaa. - Anonyymi
He ovat uus-fasisteja. Tämä on uuden sukupolven uus-fasistinen liike joka pyrkii pelon lietsonnallaan tunkeutumaan ihmiselämän jokaiselle osa-alueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910