Onko kerrottu julkisuuteen paljonko on haittaa normilapsille kun häirikkökersat Zambiasta riehuu?
Paljonko koulukiusaajia pakoloisissa?
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset ovat lapsia.
Tiedossa ei ole ensimmäistäkään tapausta, että Zairesta tulleiden vanhempien lapset olisivat syyllistyneet häiriköintiin tai kiusaamiseen.
Koulukiusaamista ei ole saatu kuriin, vaikka sitä vastaan on käyty jo muutaman vuosikymmenen.
Aiemminhan se oli yleisesti hyväksyttävää. - Anonyymi
Sellaista ei tule tietoon mitä ei anneta tietoon. Eihän matulapsukaisten (18-25-v) peruskoulumenestyksestäkään kerrota.
Voin kuvitella miten muutaman vuosikymmenen päästä edistykselliset alkavat voihkia sitä, että matut kuolevat 10-15 vuotta kantiksia nuorempina. - Anonyymi
Mv:ssä on juttuja .
Laittakaa haku sinne (suurennuslasiin).
Täällähän niitä ei voi julkaista. - Anonyymi
Tulijat ovat todella tehokkaita oppimaan kuten tilastosta näkee.
https://brainstats.com/average-iq-by-country.html - Anonyymi
Koulukiusaaminen kuuluu lapsuuteen ja elämään. Ei siitä tarvitse mitään numeroa tehdä.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat kuuluvat monikulttuuriseen suomeen . Ei siitäkään tarvitse mitään numeroa tehdä.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat kyllä, kehitysmaa-apinat eivät.
- Anonyymi
Eikä mikään oikestaan vaikuta yhtään mihinkään. Ja yksittäistapaukset. Ja kiusaavat suomalaisetkin.
- Anonyymi
Tarkkikset takaisin, sillä siitä selviää.
Hesassa ainakin kuulemma pyörii ulkomaalaisista kersoista koottu jengi, joka ryöstää Suomalais lapsilta sekä rahat että puhelimet!
Ihmetyttää kyllä pirusti ainakin minua, jotta eikö Helsingissä ole enään sen vertaa MIEHIÄ että panisivat nuo rosvot kuriin! Jos ja kun poliiseista ei siihen ole, on kansalaisten itsensä suojeltava omia lapsiaan!
En usko jotta moinen ryöstely onnistuisi täällä meidän kulmilla, meillä on vielä senverran MIEHIÄ jotka panisivat moiset ryöstöjengit hyvin äkkiä matalaksi !
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912