Nuori kaunis nainen (tai 2) haluaisin kokea vielä ennen "eläkkeelle" siirtymistä miltä tuntuu olla sängyssä nuoren kiinteä kroppaisen naisen.
Haluaisin viettää sellaisen 2-3 tunnin seksisession kanssa laueten useamman kerran kiinteään perseeseesi ja nauttien siitä miten sinä kerta toisensa jälkeen saisit minut uudelleen täyteen kiimaan.
Kohteen sinua varmasti hyvin mutta odotan että annat minulle sellaisen kyydin mihin tällaisella 48v. Siistillä mutta tukevalla miehellä ei normaalisti ole mahdollisuuksia.
Haluatko siis tietää loppuelämäsi että on olemassa ainakin yksi mies joka muistaa sinut hautaan asti
Mikäli sinä haluat olla nainen jonka muistan aina niin laita viestiä ja kerro miten voisimme toteuttaa unelmani
Nuori nainen antaisitko 48v miehelle muiston loppuelämäksu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790