Olen sitä mieltä, että koko Emmerdale meni ihan
pilalle sen jälkeen, kun Butch (ja muutamat muut)
kuoli. Eipä ole paljon kiinnostanut seurata siitä
eteenpäin.
Emmerdale meni pilalle
28
5501
Vastaukset
- n84
Ihan ok ohjelma on yhä minun mielestä..=)
Se Seth häipyy sarjasta myös kohta.. Se näyttelijä on vuonna 2003 kuollut syöpään ja nythän täällä suomessa pyörii 2003 vuoden jaksot tällä hetkellä.- kunnon
sarja jossa on tavallisia ihmisiäkin. Nicola on oma lukunsa, Pollard omansa. Normaalia elämää jota kiva seurata.
- masala
Sethin näyttelijä kuoli 2005, joten viiksivallu nähdään vielä pitkään Suomen jaksoissa.
- mielipiteeni
masala kirjoitti:
Sethin näyttelijä kuoli 2005, joten viiksivallu nähdään vielä pitkään Suomen jaksoissa.
Se on hyvä sarja ja tykkään seurata sitä.
Siinä on muutamia näyttelijöitä joista en tykkää,Pollard on ärsyttävä ja se uusi perhe joka muutti Emmerdalen kylään,minä en oikein niistä tykkää ja Tricia ja sen mies on myös ärsyttäviä.
Muut näyttelijät on hyviä. - säde
mielipiteeni kirjoitti:
Siinä on muutamia näyttelijöitä joista en tykkää,Pollard on ärsyttävä ja se uusi perhe joka muutti Emmerdalen kylään,minä en oikein niistä tykkää ja Tricia ja sen mies on myös ärsyttäviä.
Muut näyttelijät on hyviä.Cain on ihana emmerdalessa :)
- Yks täti
masala kirjoitti:
Ainoa jäljellä sarjan alkuperäisistä henkilöistä!
- Kaaarina
Yks täti kirjoitti:
Sarja alkoi 1972, Seth tuli mukaan 1978, ei siis kuulu alkuperäismiehitykseen henkilöhahmona, mutta kunnioitettavat 27 vuotta ehti mukana olla, pisimpään kaikista näyttelijöistä.
- on kamala
säde kirjoitti:
Cain on ihana emmerdalessa :)
minusta, mutta mielipiteitähän on monia! Minusta sööttejä ovat esim. Marlon ja (uskokaa tai älkää) Ashley (en ole hiukkaakaan uskonnollinen, mutta Ashley on niin kiltti, kuten muuten Marlonkin - antaa Trician pompotella itseään vähän liikaakin).
- Yks täti
on kamala kirjoitti:
minusta, mutta mielipiteitähän on monia! Minusta sööttejä ovat esim. Marlon ja (uskokaa tai älkää) Ashley (en ole hiukkaakaan uskonnollinen, mutta Ashley on niin kiltti, kuten muuten Marlonkin - antaa Trician pompotella itseään vähän liikaakin).
Ihama mies,selaisen haluaisin,ymmärtäväinen ja komeakin!
- Kaarlo-setä
on kamala kirjoitti:
Sellaisiinhan naiset rakastuu,mielestäni ällöttävä tyyppi
- Telkku-tolkku
kunnon kirjoitti:
sarja jossa on tavallisia ihmisiäkin. Nicola on oma lukunsa, Pollard omansa. Normaalia elämää jota kiva seurata.
Ei ainakaan täällä Suomessa näytettyjen sarjojen ja elokuvien perusteella voi sanoa, että englantilaisten elämä olisi normaalia!
- Julli.,.
on kamala kirjoitti:
Jos olet nainen ja pidät kilteistä miehistä? Aika harvinaista, minun mielestä naiset aina valittavat jos mies on kiltti, kun pitää olla vaaraa ja väkivallan uhkaa jänitteenä.
- just kuali!
Yks täti kirjoitti:
Sehän kuoli, ei oo aikaakaan. En tiedä kuka nyt on pisimpään sarjassa ollut.
- pitkään seurannut
mielipiteeni kirjoitti:
Muut näyttelijät on hyviä.Emmerdale on tosi hyvä - ei liian saippuainen.
Henkilötkään eivät kaikki hoikkia kiiltokuva-
tyyppejä. Siihen voi jäädä koukkuun! - maron
mielipiteeni kirjoitti:
Muut näyttelijät on hyviä.Trisha kuolee auto-onnettomuudessa, joten kohta pääset hänestä eroon!
- kaarina
maron kirjoitti:
Trisha kuolee auto-onnettomuudessa, joten kohta pääset hänestä eroon!
Ei kuole auto-onnettomuudessa.
- maron
kaarina kirjoitti:
Ei kuole auto-onnettomuudessa.
Johonkin se ainakin kuolee, koska olen nähnyt hautajaiset.
- Kaarina
maron kirjoitti:
Johonkin se ainakin kuolee, koska olen nähnyt hautajaiset.
Siksi tiedän enemmän :-)
- omanapa
Sethi nakkasi lusikan nurkkaan 11.02.2005, ei siis v. 2003, kyllä Sethiä nähdään vielä bupissa melko kauan... onneksi
- tosifani
omanapa kirjoitti:
Sethi nakkasi lusikan nurkkaan 11.02.2005, ei siis v. 2003, kyllä Sethiä nähdään vielä bupissa melko kauan... onneksi
Seth lähtee kyllä Australiaan Englannin aikaa syyskuussa 2003, eikä enää palaa kylään sen jälkeen elävänä. Videolla lähettää viimeiset terveiset jouluna 2004. Nauttikaamme siis Sethistä täällä Suomessa tämä kevät ja ensi syksynäkin vielä silloin tällöin.
- Stan
seth kirjoitti:
sittenkään kuolin 2003
http://en.wikipedia.org/wiki/Stan_RichardsSeth tosiaan lahtee Australiaan 2003, eika palaa elavana, nayttelija kuoli helmikuussa 2005, mutta se on ihan eri asia.
Vaikka henkilöt vaihtuvatkin ja osa rooleista on tehty aika ärsyttäviksi ja kärjistetyiksi. Kiinnostaa on ehkä väärä sana, viihdyttää voisi olla parempi.
- Taichi
No, minusta sarja kärsi korvaamattoman vahingon jo silloin kun Frank Tate kuoli :) Ja siitä on sentään monta vuotta. Mutta mitä siinä olisi, jos koko ajan samat ihmiset siellä hääräisivät, vaihtuvuus on vain hyvästä. Juuri uusien ihmisten ansiosta sarjaan ei ehdi kyllästyä.
Kuolleisuus Emmerdalessa on kyllä ihmetyttävän suurta..- maron
No kohta kuolee Chris Tatekin - ja Cain muuttaa yhteen Charityn kanssa - onhan se niiden tyttären isä!!
- tkkkk
No ton teinijengin epärealististisen elämän kuvaamista vois vähentää 50% prossaa...
- kapu
Emmerdal- sarja on kuitenkin melko harmitonta kataseltavaa, vaikkakin juonittelua on siinäkin. Näyttelijät ovat tavallísen näköisiä ihmisiä eikä missejä yms.ja kuitenkin sarjaa seurataan hyvinkin paljon.
- Anonyymi
dsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5114740Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743296Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491616Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m26155617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331427- 831344
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta191143Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591049- 58988
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73985