En ole jäsen, enkä ole äänestänyt puoluetta viimeisissä vaaleissa. mutta nostan hattua sille, että nuoressa naisessa on näin paljon energiaa ja aatteen paloa.
Nimim. Vanha kuuskymppinen
Keskusta valitsi oikein
4
57
Vastaukset
Katrille:
Paljon on kiinni nyt sinusta itsestäsi. Jos Katri pystyt tuomaan keskustan kaoottiseen porukkaan ryhtiä ja jämäkkyyttä, sekä ennen kaikkea yhteishenkeä, niin saattaa tulla jopa kannatuksen kasvua, merkittävääkin. Kepupäättäjät ovat perinteisesti olleet paljolti leveäharteisia karjuja, joiden salvaminen ei ole nuorelle naiselle helppo nakki. Menestystä sinulle Katri. Ja jos homma menee reisille, niin Katri, älä ota isteesi, vaan muista, että edeltäjäsi oli mitä oli, eikä hänen ylös juuriltaan nyhtämää neliapilaa ole helppo eheyttää.
Ympäristön arvostaminen ja suojeleminen olkoon keskustan kärkiteema, sinun johdollasi. Jos pelaat korttisi viisaasti, siltä saralta saat kannatusta yli puoluerajojen vaelluksellasi kohti koko maan edut yhdistävää politiikkaa. Sitten joskus kun keskusta, vihreät ja demarit yhdistyvät, sitten meillä on asiat hyvin :-)- Anonyymi
Höh. Kulmunin tissit ratkaisi kisan.
Suu puhui, ryntäät eivät puhuneet. Sanoisin, että käkättimen sopusointuinen tuotos ratkaisi, eli kilpailijaansa parempi verbaalinen ulosanti yhdistettynä ulkoiseen habitukseen. Jos se tisseistä olisi kiinni, niin eduskunta olisi täynnä lehmiä, niillä kun on peräti 4 utaretta... jos oikein muistan...
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Suu puhui, ryntäät eivät puhuneet. Sanoisin, että käkättimen sopusointuinen tuotos ratkaisi, eli kilpailijaansa parempi verbaalinen ulosanti yhdistettynä ulkoiseen habitukseen. Jos se tisseistä olisi kiinni, niin eduskunta olisi täynnä lehmiä, niillä kun on peräti 4 utaretta... jos oikein muistan...
5 tissiä, on nimittäin se viideskin pieni tisu, joka ei välttämättä edes niin näy hyvin. En nyt muista sen olemassa olon tarkoitusta. Osaisiko joku palstan dosentti sen muistaa paremmin. Onko se sitten jo jalostettu pois, enne se kyllä oli näkyvissä.
Hyvää yötä sinnekkin.
Tovi sitten ajelin siitä ohi, ja kierrettiin kyläsi kautta matkalla Nauvoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492