Kaikki elämä ei ole luonnontiedettä.
Itse asiassa elämä on paljon muuta kuin luonnontiedettä.
Elämä on verkko, johon liittyvät muut ihmiset alkaen omasta isästä ja äidistä sekä sisaruksista.
Tämä on totta.
Tämä on totta
14
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
Elämän laatuun vaikuttaa kuitenkin myös ihmisen maailmankuva. Onko elämä ainaista kilvoittelua kuvitellun henkiolennon tyydyttämiseksi, vai onko se aitoa kasvamista ihmisyyteen ja vastuuseen itsestään ja lähipiiristään. Jälkimmäiseen auttaa luonnontieteisiin pohjautuva maailmankuva. Elämä ei ole tiedettä ensinkään, vaan aineen ominaisuus.
Rakkaus on pelkkää kemiaa: aivojen sähkökemiaa ja harhaa vai onko se sittenkin totta?
- Anonyymi
Abraham.Ivanovich kirjoitti:
Rakkaus on pelkkää kemiaa: aivojen sähkökemiaa ja harhaa vai onko se sittenkin totta?
Lauri Tähkä laulaa "Palavaa vettä!"
Se on lopputuote eikä voi palaa!
Maailman vesi ei ole tullut asteroideista vaan siitä, että vety yhtyi happeen maapallolla!
Kun vety palaa, on lopputulos vettä! Abraham.Ivanovich kirjoitti:
Aivojen sähkökemiaa, joten se on totta.
kekek-kekek kirjoitti:
Aivojen sähkökemiaa, joten se on totta.
Palavaa vettä?
En usko!- Anonyymi
Bensa on palavaa vettä. Usko haista tai maista
Anonyymi kirjoitti:
Bensa on palavaa vettä. Usko haista tai maista
Bensiini on hiilivetyjen seos. Ei vedyn palamisen lopputulos. Mitä ihmettä oikein väitit?
- Anonyymi
Tottanoin niin sanoin tietäväni kaiken mutta en tiedä
kaikkeen!
Tämä on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottanoin niin sanoin tietäväni kaiken mutta en tiedä
kaikkeen!
Tämä on totta.Tottanoin en sanonut mitään.
Tämä on totta!
- Anonyymi
Aloittaja on suomipopin suurkuluttaja ja luulee, että sen sanoitukset ovat totta.
Eivät ole.
Tämä on totta. - Anonyymi
<< Kaikki elämä ei ole luonnontiedettä.
Itse asiassa elämä on paljon muuta kuin luonnontiedettä. >>
Juu, kannataa elää eikä miettiä koko ajan tiedettä. Kuitenkin kaikki asiat näyttäisi selittyvän (luonnon)tieteellä, jos selityksiä haluaa löytää elämälleen. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Elämää on luonnontiede-tuntien ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Tiede on vain paras keino ymmärtää sitä maailmaa missä elämme, ainoastaan äärimmäisen omistautuneet tiedemiehet elävät luonnontiedettä. Suuri kiitos siitä heille, kun tuovat meille uutta ymmärrystä maailman toiminnasta, vastaavaan ei pelkkä filosofia pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25014371Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483857PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283732Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661539En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O201486Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3701484Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔103819