Kaikki elämä ei ole luonnontiedettä.
Itse asiassa elämä on paljon muuta kuin luonnontiedettä.
Elämä on verkko, johon liittyvät muut ihmiset alkaen omasta isästä ja äidistä sekä sisaruksista.
Tämä on totta.
Tämä on totta
14
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
Elämän laatuun vaikuttaa kuitenkin myös ihmisen maailmankuva. Onko elämä ainaista kilvoittelua kuvitellun henkiolennon tyydyttämiseksi, vai onko se aitoa kasvamista ihmisyyteen ja vastuuseen itsestään ja lähipiiristään. Jälkimmäiseen auttaa luonnontieteisiin pohjautuva maailmankuva. Elämä ei ole tiedettä ensinkään, vaan aineen ominaisuus.
Rakkaus on pelkkää kemiaa: aivojen sähkökemiaa ja harhaa vai onko se sittenkin totta?
- Anonyymi
Abraham.Ivanovich kirjoitti:
Rakkaus on pelkkää kemiaa: aivojen sähkökemiaa ja harhaa vai onko se sittenkin totta?
Lauri Tähkä laulaa "Palavaa vettä!"
Se on lopputuote eikä voi palaa!
Maailman vesi ei ole tullut asteroideista vaan siitä, että vety yhtyi happeen maapallolla!
Kun vety palaa, on lopputulos vettä! Abraham.Ivanovich kirjoitti:
Rakkaus on pelkkää kemiaa: aivojen sähkökemiaa ja harhaa vai onko se sittenkin totta?
Aivojen sähkökemiaa, joten se on totta.
kekek-kekek kirjoitti:
Aivojen sähkökemiaa, joten se on totta.
Palavaa vettä?
En usko!- Anonyymi
Bensa on palavaa vettä. Usko haista tai maista
Anonyymi kirjoitti:
Bensa on palavaa vettä. Usko haista tai maista
Bensiini on hiilivetyjen seos. Ei vedyn palamisen lopputulos. Mitä ihmettä oikein väitit?
- Anonyymi
Tottanoin niin sanoin tietäväni kaiken mutta en tiedä
kaikkeen!
Tämä on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottanoin niin sanoin tietäväni kaiken mutta en tiedä
kaikkeen!
Tämä on totta.Tottanoin en sanonut mitään.
Tämä on totta!
- Anonyymi
Aloittaja on suomipopin suurkuluttaja ja luulee, että sen sanoitukset ovat totta.
Eivät ole.
Tämä on totta. - Anonyymi
<< Kaikki elämä ei ole luonnontiedettä.
Itse asiassa elämä on paljon muuta kuin luonnontiedettä. >>
Juu, kannataa elää eikä miettiä koko ajan tiedettä. Kuitenkin kaikki asiat näyttäisi selittyvän (luonnon)tieteellä, jos selityksiä haluaa löytää elämälleen. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Elämää on luonnontiede-tuntien ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Tiede on vain paras keino ymmärtää sitä maailmaa missä elämme, ainoastaan äärimmäisen omistautuneet tiedemiehet elävät luonnontiedettä. Suuri kiitos siitä heille, kun tuovat meille uutta ymmärrystä maailman toiminnasta, vastaavaan ei pelkkä filosofia pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683