Tykkäämme vaimoni kanssa harrastaa seksiä niin ettemme pese pillua ja kullia moneen päivään, samoin myös pikkarit ja kalsarit jäävät vaihtamatta ja silloin on kyllä niin mahtavat tuoksut liikkeellä että molemmat olemme aivan ekstaasissa. Vaimo ihan vapisee kiimassa kun nuuhkii tuoksuvaa kulliani. Minusta parasta kun vaimolla on pikkuhousut jalassa joiden haarapalassa on viikon vanhat eritteet... Nuuhkin ja nuolen niitä ja vittua joka valuttaa niihin uutta suolaista pillulimaa ja pikkusen pissaa... Saamme molemmat näissä touhuissa todella rajuja orkkuja.
Likaiset tuoksut
Anonyymi
2
227
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei tuollainen kiinnosta, kuulostaa suorastaan eläimelliseltä. Seksin aikana muutenkin tulee eritteitä jotka ovat melko hajuttomia ja mauttomia..minulle riittävät ne. Alapäässä muhii kaikenlaisia bakteereita ja jos peräaukosta menee jotakin emättimeen niin tulehduksen vaara on suuri..eihän suuseksikään tunnu hyvälle likaisen kumppanin kanssa..
Nam :P tykkään todella
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413757- 793623
- 1193323
- 1452787
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202038Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282032- 401659
- 681268
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261125