Olen lueskellut tätä foorumia jonkin aikaa ja olen joutunut toteamaan että tämän foorumin taso on paikoitellen TODELLA alhainen. Nimimerkkeinä käytetään usein jotain sanaa mikä liittyy viestin otsikkoon. Hyvä esimerkki tästä on semmoinen että viestin otsikoksi on kirjoitettu oletko ja nimimerkkinä on tosissasi??? Näni muodostuu Oletko tosissasi??? Eikö tälle foorumille saisi mitenkään saisi rekisteröitymis pakkoa? Foorumin taso nousisi huomattavasti jos rekisteröityminen tehtäisiin pakolliseksi. Niin saataisiin karsittua pois sattunnaiset sunnuntai kirjoittelijat jotka eivä viitsi rekisteröityä ja satunnaiset paskan jauhajat. Viestejen taso nousisi huomattavasti. Vihjeenä tämän foorumin moderaattoreille ja asiallisille keskustelijoille että tiedän useita monta monta kertaa tasokkaampia foorumeja. Toki täälläkin on asiallista keskustelua paikoitellen, mutta ärsyttää kahlata läpi yhden tai kahden lauseen tyyliin "Voi v*ttu vähäxs noi 10 vuotta vanhat PC pelit on paskoja verrattuna nykyisiin." -viestejä. Tuo oli siis vain esimerkki. Eikö moderaattorin voisi alkaa parantamaan foorumin tasoa ja rekisteröitymis pakko olisi myös ihan hyvä. Foorumia voisi tosin lukea vaikka ei olisikaan rekisteröitynyt.
Tämän foorumin alhainen taso...
zhoop
1
167
Vastaukset
- tjärnquist
"Katsomosta on helppo huudella", sanotaan. Eli niin kauan kuin kukaan ei tiedä huutajan henkilöllisyyttä voivat moukat mölistä mielensä mukaan.
Kun taas edes nimimerkin verran tiedetään, kuka viestien takana on, jäävät pahimmat mölyt ulkoistamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591