Siis nyt se Maailmanloppu tulee. Nimittäin Astlorookit ovat havainneet Suolikaasun avaruussumusta lähestyvän saman astreloindin, joka tappoi kaikki dinosaurukset. Astrloindi on nimeltään Chzizcxpulubi tai jotain sinnepäin. Mutta totuudellinen Valo ja raamattu kertovat meille, että loppu on aivan lähellä.
https://tekniikanmaailma.fi/millainen-oli-ensimmainen-paiva-dinosaurukset-tappaneen-asteroidin-iskun-jalkeen-kaivaukset-paljastivat-uutta-tietoa-kaikki-dinosaurukset-eivat-kuolleet-tuona-paivana/?shared=1004581-bc46824b-500
Aivan varmaa valoa
11
115
Vastaukset
Vielä lisäValot päälle. Tutkiat uskovat dinosaarusten kuolleen jonkin ilmakehään liittyvän ilmiön takia; eivät niinkään astreloindin maahansyöksyn räjähdyksessä, joka muuten vastasi 144000 kilosuhnun räjähdysvoimaa. Eräs tutkioista on vakuuttunut raamattua tutkittuaan, että ilmakehään kehittyi tappava määrä suolikaasua. Asiaa tutkitaan vielä, mutta enemmistö ylioppistututkioista on kallistumassa samaan loppupäätelmään.
- Anonyymi
Tuo on varmasti todistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on varmasti todistaja.
Hän on arvatenkin se sama todistaja, joka on jo vuosia yrittänyt pidättää pieruaan (suhnu). Mutta ei kun ei, se vaan tulee lopulta vääjäämättä pökön työntämänä tai jopa sen edellä pärisevänä ilmestyksenä.
Ja se pistäää sitten iloisesti hohottamaan tuo suhnun pyörryttävä tuoksu.
- Anonyymi
Tuleeko se ylös tempaus sitte samaan aikaan?
Meinaan vaa, et pittääskö rukoilla? - Anonyymi
Nythän on ahdistusten aika, tempaus meni jo.
- Anonyymi
Ehkäpä Jehova päättää asteroidilla asiainjärjestelmän, mutta ei tässä vielä kiirettä ole, tuplasukupolvea on vielä jäljellä.
- Anonyymi
Vartiotorni kirjoittaa kuranttina oppina edelleenkin, että Jeesus kävi vartiotorniseurassa kehumassa lahkoa vuonna 1918.
Tuo puheeksiotettuna naapurini, jehovantodistaja, sanoi kuulleensa huhun että Jeesus olisi nyt käynyt kehumassa myös oppia "tuplasukupolvesta" ja että siitä tultaisiin kertomaan myös vartiotornissa. - Anonyymi
Ja mikä tärkeintä, ahdistuksen aika on nyt, sillä matemaatikot ovat vihdoin onnistuneet ratkaisemaan luvun 42 arvoituksen. 42 = (-80538738812075974)3 804357581458175153 126021232973356313
Tämä valo löytyy myöskin tekniikan maailmasta. Siksi ehdotankin, että kaikki hylkäävät raamatun ja siirtyvät lukemaan Tekniikan maailmaa.- Anonyymi
Kuten kaikki varmaan huomasivat, niin kopioinnissani on virhe, sillä kaikki luvut tulee korottaa kolmanteen potenssiin, eli lukekaapa tuolta: https://tekniikanmaailma.fi/matemaatikot-ratkaisivat-lopulta-vuosikymmenia-vanhan-arvoituksen-joka-liittyy-numeroon-42/
Voi hyvänen aika kun on taas tullut oltua löperö numeroiden kanssa. Menen jatkamaan riisipuuron keittämistä.
- Anonyymi
Ökköpökkö....
HYPTONISOOTUJA OOTTA KAIKKI! Voi teittiä kuolevaisia. Minä, עוזיאל tai Azazel, ratkaisin luvun 42 arvoituksen jo ennen kuin se keksittiinkään. Nimittäin jo vuonna 2065 ennen ajanlaskumme alkua demonien leikkikoulussa ratkaisin, että 21 21 on noin 42. Sittemmin alakoulussa tarkensin laskelmaani ja sain tulokseksi täsmälleen 42.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
