Tässä on yksi sanoma, jota on syytä tutkia Jumalan sanan valossa:
Veikko Pekki:
Profetia julistajille ja todistajille
Pyhä Henki alkoi erityisellä tavalla kosketella minua kysymyksellä evankeliumin sanomasta ja sen julistamisesta. Alkaessani rukoilla koin Herran tahtovan puhutella sydäntäni ja koko pyhän papistonsa, kaikkien omiensa, sydäntä.
Herra, jonka nimi on Voideltu Vapahtaja, Jeesus Kristus, on tarkkaillut seurakuntaansa tulisilla silmillään ja nähnyt niiden sydämen ja suun, puheet ja kirjoitukset, jotka Hän on kutsunut julistamaan iankaikkista evankeliumiaan. Tämä on se sanoma, jonka hengessäni ymmärsin ja kuulin - rukoile ja koettele sydämessäsi, puhuuko Pyhä Henki siinä jotakin Sinulle:
"Minä olen kutsunut sinut rakkaani, jotta kantaisit minun sydäntäni ja minun Sanaani tämän sukupolven keskellä. Olen nähnyt, kuinka olet taistellut etkä ole tahtonut antaa periksi epäonnistumisistasi ja tappioistasi huolimatta. Älä pelkää - minun Henkeni on runsaasti voiteleva, virvoittava, nostava ja rohkaiseva sinua, jos pysyt uskollisena minun evankeliumilleni - sanomalleni suuresta ilosta, jonka olen lahjoittanut sinulle, rakkaani, samoin kuin myös kaikille syntisille ja kadotetuille ja sairaille ihmisille sinun ympärilläsi.
Sinä olet nähnyt kuolemaa ja pimeyttä ympärilläsi ja myös omassa sydämessäsi, mutta älä julista kuolemaa ja pimeyttä, vaan julista elämää ja valoa, joka vuotaa minun sydämestäni pimeyden keskelle. Sinä olet nähnyt hengellistä sekaannusta ja hämmenystä, mutta älä julista sekaannusta ja hämmennystä, vaan julista selkeyttä ja rauhaa - minun rauhaani, jonka minä olen pysyvästi ja täysimääräisesti lahjoittanut kalliissa veressäni - julista sitä tyyneyttä ja mielen lepoa, joka minun sydämestäni vuotaa.
Olet nähnyt kansassani penseyttä ja kylmyyttä, mutta älä julista penseyttä ja kylmyyttä, vaan julista palavaa ensirakkautta, minun rakkauttani, jolla minä rakastan kaikkia särkyneitä, alaspainettuja, epäonnistuneita, kotinsa, puolisonsa, lapsensa, työnsä ja ihmissuhteensa ja elämänuskonsa menettäneitä ihmislapsia - julista rakkautta, joka vuotaa minun sydämestäni ilman hintaa ja ehtoja jokaiseen, joka minun nimeäni avukseen huutaa.
Olet nähnyt masennusta, sairautta ja voimattomuutta, mutta älä julista voimattomuutta ja sairautta, vaan julista virvoitusta ja parantumista minun pyhissä haavoissani - julista kaikkialla minun rauhaani ja minun täydellistä hyvää tahtoani, joka minulla on ihmisiä kohtaan, julista minun evankeliumiani, joka ei ole sanomaa tuomiosta vaan sanomaa anteeksiantamuksesta, parantumisesta ja suuresta ilosta, sillä minä olen Herra ja olen lähettänyt sinut sanansaattajakseni julistamaan ilosanomaa Poikani ylösnousemuksesta - en ihmisen aivoituksia - ja minä myös olen vahvistava oman evankeliumini totuuden kaikilla ihmeillä, merkeillä ja tunnusteoilla, jotka siihen kuuluvat pyhän Raamatun, minun Sanani, mukaisesti." (11/2001).
Veikko Pekki - "profetia"
16
4966
Vastaukset
- Ohittaja
Niin, synnistähän ei saa puhua, eihän?
On puhuttava vain miellyttävistä asioista,tuomiotakaan ei saa mainita,vaikka tuomion hetket tulevat,pitää puhua vain rauhasta vaikka rauhaa ei ole maailmassa.(se on vain todellisilla Jumalan lapsilla tänä rauhattomuuden aikana)"Kun he sanovat: rauha,rauha silloin yllättää heidät turmio..."en taida ihan oikein tuota lausetta muistaa, mutta sisältö on oikea.
Minäkin voisin yhden "profetian" tässä mainita;
Kaikkein parasta ihmiselle on tehdä sovinto Jumalan kanssa ja ottaa sovitus vastaan Jeesuksessa Kristuksessa,tämä evankeliumi on
yksinkertaista ja selvää ja siinä on kaiken uskonelämän ydin kasvamiseen ja Jumalan tuntemiseen.Amen!- samaa mieltä
Raamatussa ei ole yhtään profetiaa, joissa olisi vain pelkkää kehuja ja vain hyvää sanomaa. Kyllä niissä sitäkin on mutta niissä on aina se kehoitus parannukseen ja varoitus synnin seurauksista ja tulevasta tuomiosta ja helvettiin joutumisesta, jos ei tottele.
Näin oli jo mooseksen saama sanoma Isrelille ja se on myös uudessa testamentissa, kuten Johannes kastejan saarnoissa ja Pietarin ja muides julistuksissa ja enne kaikkea Jeesuksen itsensä puheissa, joissa hän aina muistutti että jos ette tee parannusta, niin te joudutte tuonelaan ja silllä on oleva itku ja hammasten kiristys ja tämä saa aikaan terveen synnin tunnon ja helvetin pelon ja kaipuun taivaan kotiin. - K.mies
Raamattu mainitsee nimeltä syntejä ja niistä ei saarnaajat puhu ja "syyhykorvat" aukovat naamaansa että ei ole synti...
Tämänlaatuisten profetioiden antaja on itse perkele joka yleismaailmallisesti vaikuttaa voimakkaasti koska laki on hyljätty. - heikkisakari
K.mies kirjoitti:
Raamattu mainitsee nimeltä syntejä ja niistä ei saarnaajat puhu ja "syyhykorvat" aukovat naamaansa että ei ole synti...
Tämänlaatuisten profetioiden antaja on itse perkele joka yleismaailmallisesti vaikuttaa voimakkaasti koska laki on hyljätty.Niin se raamattukin sanoo , että vanha lakiliitto
oli niin puutteellinen , että se piti kokonaan uusia.Meidät on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta tullaksemme toisen omaksi,hänen jonka veli Pekki profetiassaan mainitsee, Jeesuksen.
Me olemme irti laista , ja kuolleet pois siitä mikä meidät PITI VANKEINA,niin että me palvelemme Jumalaa
Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
Kiitos Jeesus Veikko Pekin armonjulistuksesta , joka koroitti yksin Jeesusta.
- arviot
lahkopropakandaa vai oliko se propaania ja butaania tämä henki joka puhuu pekille
- tunnusmerkkejä
nyt eletään aikaa jolloin tulee niitä vääriä sanomia ja yksi yleinen piirre on se että itse koroitetaan itseä, kuten että sinut minä ole valinnut ja sinun kautta minä puhun yms, eli tahdään itse itsestä jokin, joka oli saatana synti ja sitä se seuraajilleen myös teettää.
- VainJeesusPelastaa
Kun maa on täynnä terroria ja ihmiset epätoivoisia, ei voi julistaa vain tuomiota koska silloin ihmiset mielessään ajattelee ettei ole enää mitään toivoa. Mutta toivoa aina on kun huutaa avuksi Herran nimeä.
Synnistä julistetaan paatuneille jotka eivät halua tehdä parannusta eivät halua luopua pahuudestaan eivätkä halua pelastua. Fariseuksille, hallituksille, riistäjille, ahneille
Mutta heidän uhreilleen on julistettava toivoa jota Jeesus antaa. Koska aina täytyy olla tie pelastukseen olemassa. Jumala haluaa että ihmiset pelastuu. Ei Hän halua että ihmiset joutuu kadotukseen. Orjuuttajat ja eksyttäjät valehtelevat ihmisille jotta he tuhoutuisivat. Mutta Jeesus tarjoaa pelastusta jonka Hän itse maksoi verellään ristillä.- Anonyymi
Olet oikein oikeassa!
- Anonyymi
"Mutta toivoa aina on,kun huutaa avuksi Herran nimeä". Siihen huutoon on aihetta tänään.
Tuosta ajasta 2005 on paljon Suomessa muuttunut . Miksi Suomen annettiin kaikissa hulluusideoiden toteutuksissa juosta kärkisijoilla? Medialle ANNETTIIN täysvapaus vietellä kansamme lapset.
Alustus viettelyksille tehtiin maassamme jo vuosikymmenet sitten, kun keksittiin päiväkodit lastemme kodeiksi. Kun lasten luonnollisen identiteetin kehitys omissa kodeissaan ja emonsa varjeluksessa estettiin, lapset altistuivat ? Lisäksi estettiin äideiltä luonnollisen äitiyden kehitys ymmärtää täysin lastaan ja pysyvä tuki lapselleen, johon lapsi voi aina luottaa eri ikävuosina.
Markus 9
36 Ja hän otti lapsen ja asetti sen heidän keskellensä; ja otettuaan sen syliinsä hän sanoi heille:
37 "Joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua, vaan hänet, joka on minut lähettänyt".
38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä".
39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.
41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille.
42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, SEN OLISI PAREMPI, ETTÄ MYLLYNKIVI OLISI PANTU HÄNEN KAULAANSA JA HÄNET OLISI HEITETTY MEREEN.
Videoita on 3 ja lisää luvassa.
https://www.tv7.fi/arkki/studiossa-tapio-puolimatka/ydinperhe-hajotetaan_p91563/ - Anonyymi00013
Näin juuri.
Tuossa Jeesus sanoo että Hän rakastaa kurjia. Siinä ei sanota että Hän rakastaa narsisteja ja murhaajia kuten suvaitsevaiset haluaa.
Ero on selkeä , terävärajainen.
Kuitenkin armo tulee kaikille jotka avuksi huutaa Jeesuksen nimeä eli myös niille narsisteille JOS huutavat avuksi Jeesuksen nimeä.
Kaunis profetia jollaista ei enää nykyisessä pahuuden ajassa kuule. - Anonyymi00014
Muistakaa tämä toivon Antaja kun hallitsijat källeen aloittavat uuden pelottelupropagandan hansavirukseen liittyen.
Turvautukaa Jeesukseen sillä pahuuden hallitukset eivät turvaa anna vaan pelkoa jotta orjat tottelisi heitä.
- Anonyymi
Amen
- Anonyymi
"Olet nähnyt masennusta, sairautta ja voimattomuutta, mutta älä julista voimattomuutta ja sairautta, vaan julista virvoitusta ja parantumista minun pyhissä haavoissani - julista kaikkialla minun rauhaani ja minun täydellistä hyvää tahtoani, joka minulla on ihmisiä kohtaan, julista minun evankeliumiani, joka ei ole sanomaa tuomiosta vaan sanomaa anteeksiantamuksesta, parantumisesta ja suuresta ilosta,...."
Aloittajan tuoma profetian merkintä on (11/2001) . Silloin oli maassamme otollinen aika estää nuorten koulutukseen suunnitellut muutokset.
Suvaitsevaisuus ei tarkoita eikä ole koskaan tarkoittanut, ettei Jumalan käskyt ole kokonaan totuus. Suvaitsevaisuus ei ole vastakohta sanalle "älä tuomitse".
Ojennus, varoitus, kehoitus ja opetus ovat myös eri asioita kuin tuomitseminen. Näin kuuluu rakkaudessa tehdä hänen, jolle on suotu valta ja vastuu. Se koskee erityisesti lasten vanhempia lapsiinsa nähden, eikä näitä joka sortin asiantuntija-auttajia, joilla muka on valta ohittaa vanhemmat!
Nyt ei selitetä, mitä oikeasti tarkoittaa sana suvaitsevaisuus, mutta sen nimissä saa julkisesti opettaa lähes mitä vain lapsille ja nuorisolle. Eli sanalla suvaitsevaisuus tarkoitetaankin synninteon /käskyjen vastaisen teon hyväksymistä, sen opettamista totuutena ja näin siihen viettelemisen /houkuttelemisen luvallistamista (maan laki). Näin on tehty ja jotta säästetään lapset ymmärtämästä totuutta, pitääkin nyt kristinuskon opetus poistaa kouluista.
Kun mielettömyyksien opetuksen estäjiä ei nouse barrikadeille, alaspäin meno kiihtyy kuin lumipallon paisuminen mäenlaskussa.
Jeesus sanoi , että meidän tulee Rakastaa Jumalaa Yli kaiken ja lähimmäistään kuin itseään. Hän sanoi, että siinä on rakkaus Jumalaan, että pidätte Hänen käskyt. - Anonyymi00015UUSI
Jeesuksella on viskin kädessään ja Hän puhdistaa juuri nyt seurakunitai,, kun sinne on pesiytynyt likaa ja tulee suuri luopumus ja ne jotka jää jäljelle niden keskuuteen tulee herätys ja vahva Pyhän Hengen vaikutus. https://www.youtube.com/watch?v=wHOCpeN7_6E
- Anonyymi00016UUSI
Uskonharhaisten höperehdintää, ei mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3932976SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662334Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781989Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1161716- 1401572
- 701198
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön268993Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12992- 40864