Palstan tarkoitus

Anonyymi

Niin että käykö palstalla muita rikkaita lukemassa näitä köyhien juttuja ja huutamassa että ”menkää töihin pellet” se kummasti nostaa itsetuntoa kun on itse parempi.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet asian ytimessä. Täällä on mukava käydä naureskelemassa köyhien ongelmille.

      • Anonyymi

        On hyvä että otat oman köyhyytesi noin lepposasti, naureskelemalla itsellesi. Se kantaa sinua jo pitkälle.
        Tuolla asenteella selviät päivästä toiseen. Minäkin voin nauraa sinulle. Yhdessä nauramme sinulle.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne ole jonneja ym ja monet itsekin köyhät haluaa suomi24 foorumeilla anonyymina päteä ja esittää. Ette te minustakaan tiedä olenko köyhä vai rikas,töissä tai työtön. Nainen vai mies. Kuka näistä hölynpöly jutuista mieltään pahoittaa, hoh.

    • Anonyymi

      Tuskin täällä rikkaita käy kirjoittelemssa mitään. Köyhiä me kaikki ollaan, joko rahallisesti tai muuten...
      Kyllä Suomessa köyhä pärjää, jos ei juo,pelaa tai polta rahojaan.

    • Anonyymi

      Köyhät haukkuu rikkaita ja rikkat köyhiä. Mikä on lopputlos. Ei mikään, sillä tuo ei tuo mitään ratkaisua ihmisen hyväksyntään taustoista huolimatta.

      Mä luulen että käyhät on niskan päällä ja viis veisaa varakkaiden katkeruudesta.
      Varakkaat luulevat että käyhät pahoittaa mielen , mutta se on toiinpäin. Rikkaat vaan on kateellisia. Ei muuten kukaan ketään haukkuisi.

      Hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä. Niin se on Kun raataa tulee kiukkuinen olo, eikä jaksa muuta kun haukkua muita.

      • Anonyymi

        Tuskin köyhät rikkaita haukkuu, mutta köyhillä tuntuu olevan se katkeruus ja kateus rikkaita kohtaan. Minä itse olen köyhä, mutta en ole kateellinen tai katkera rikkaille, koska rikkaat mahdollistaa maksamillaan veroilla meidän köyhien elintason. Haukun kyllä köyhiä, jotka ovat tyhmiä, eivätkä osaa pitää huolta asioistaan. Köyhä voi olla, mutta ei tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin köyhät rikkaita haukkuu, mutta köyhillä tuntuu olevan se katkeruus ja kateus rikkaita kohtaan. Minä itse olen köyhä, mutta en ole kateellinen tai katkera rikkaille, koska rikkaat mahdollistaa maksamillaan veroilla meidän köyhien elintason. Haukun kyllä köyhiä, jotka ovat tyhmiä, eivätkä osaa pitää huolta asioistaan. Köyhä voi olla, mutta ei tyhmä!

        Minä olen hyvin toimeentuleva, en rikas enkä käyhä, mutta päjrään ilman yhteiskunnan avustuksia. Mutta eipä tule mieleenkään että alkaisi varattomai hukkumaan joka ikisestä asiasta. Haukkuminen ei kenestäkään tee fiksua, päinvastoin.
        Ilmeisesti ne haukkujat ovat kokeneet kovia aikanaan ja nyt haluavat kostaa omat katkeruutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin köyhät rikkaita haukkuu, mutta köyhillä tuntuu olevan se katkeruus ja kateus rikkaita kohtaan. Minä itse olen köyhä, mutta en ole kateellinen tai katkera rikkaille, koska rikkaat mahdollistaa maksamillaan veroilla meidän köyhien elintason. Haukun kyllä köyhiä, jotka ovat tyhmiä, eivätkä osaa pitää huolta asioistaan. Köyhä voi olla, mutta ei tyhmä!

        Toisten hyväksikäyttäjiä on köyhiskin.

        Tiesittekö että työssäkäyväkin voi olla köyhä? Yrittäjillä on tiukkaa kun he maksavat muidenkin elämisen huikeilla veroillaan saaden käteen pienen palkan jolla yrittää elättää lapsensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten hyväksikäyttäjiä on köyhiskin.

        Tiesittekö että työssäkäyväkin voi olla köyhä? Yrittäjillä on tiukkaa kun he maksavat muidenkin elämisen huikeilla veroillaan saaden käteen pienen palkan jolla yrittää elättää lapsensa.

        Juu, eihän työssäolijat enää palkkaa saa, leipäjonossa käyvät ja 9 e päväkorvauksella tekevät jos tekevät.

        Ei pitäisi perustaa yritystä jose ei pysty palkkaa maksamaan. On härskiä ottaa ihmisiä töihin jos ei pysty palkkaa maksamaan. Eikä mitään vastaväitteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten hyväksikäyttäjiä on köyhiskin.

        Tiesittekö että työssäkäyväkin voi olla köyhä? Yrittäjillä on tiukkaa kun he maksavat muidenkin elämisen huikeilla veroillaan saaden käteen pienen palkan jolla yrittää elättää lapsensa.

        Kyllä tiedän, että yrittäjillä voi olla tiukkaa. Ja varsin eksakti tieto! Olen maksanut TES-mukaista palkkaakin työntekijöille. Tuo yksi dille on tosin jäännyt jotenkin näiden 9€ kulukorvausten vätkyttäjäksi tänne urpoilemaan. Ne on sitten työkokeilut erikseen, mistä saa 9€ kulukorvausta työttöyykorvauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Aika henkisesti köyhä rikas on ,jos täällä kuluttaa aikaansa😂😂Mutta raha ei viisautta tuo,jos sitä ei ole ennestään.

    • Anonyymi

      Raha ei tee onnelliseksi, mutta tarjoaa enemmän vaihtoehtoja. Rahattomuus ei tee onnettomaksi, mutta vaihtoehtoja on vähemmän.

      Köyhä ja rikas voivat molemmat nauttia samoista ilmaisista asioista kuten auringosta, sateesta ja luonnosta. Myöskään rakkaus ei aina kysy hintaa.

    • Anonyymi

      Köyhä on voissakin paistettuna köyhä.
      Köyhä voi olla rahallisesti rikas tai köyhä.
      Henkinen köyhyys on pahinta laatua.

      • Anonyymi

        Taloudellinen köyhyys on tyypillisesti seurausta henkisestä köyhyydestä.


    • Anonyymi

      Henkinen köyhyyys on pahinta mikä ihmistä voi piinata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe