Kerro mikä mieltäsi painaa toiveesi on monia asioita mitä haluaisit kysyä mutta ei ole tietoa miten ja mistä.
Mikä kumma siinä MäntsälänJoen sillan ympäristössä Jätevesi puhdistamon lähellä HAISEE ja koko kesän.On siellä piuhat sekaisin tai hulevedet karanneet.Onhan tuosta ihan annettu numero mihin voi soitella.Sieltä edelleen jneee...Ei tolkkua löydy.
Vai vedetäänkö hatusta.
Löytyykö sanottavaa
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä kaava Vuolteen alueelle.Kerrostalojako vai lisää uusia kouluja.Prismako?
- Anonyymi
Yllätäin eilen ennen 22.00 melkoista pauketta ja ilotulitteiden ryskyä.Jotkut juhli.Ei siinä sinänsä.On täydenkuun aikaa.
- Anonyymi
Nyt ei se 11ha puutarha alan vuokraaja Kapuliin tullutkaan.Hyvä vaihtoehto tulossa josko Keudan kanssa yhteistyötä.Yandexille laajennusta niin salien hukkalämpöä voisi hyödyntää lisää.
- Anonyymi
Cittarin kauppias on tas alkanu tarjota sisäfilettä puhdistamon porukalle. "Vahingossa" tulee sitten ohivuotoja puhdistamolla silloin kun tuulee Lidl:lle päin.
- Anonyymi
Tripla!
Sinne kaikki haluaa ostoksille ja elämyksiä tekemään.Mites se kulutus vaikuttikaan ilmastoon päästöjä lisäävästi.Vai vähentävästi.Siis tee niinkuin minä kehoitan tekemään.Ei niinkuin minä teen kivikylässä.Ja maailma pelastuu.
valitettavasti - Anonyymi
Onko rosvot saatu jo kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877