Rukoilen maailmanne puolesta huutaen
Ääneessäni on epätoivon vimmaa ja mitä suurinta surua
Ettekö rakasta maailmaanne lainkaan?
Siksikö Jumalakaan ei koskaan vastaa
Hän olisi ainoa, joka teitä voisi enää auttaa
Te ja teidän maailmanne palaa
Se ei muuta elämäänne lainkaan
Jatkatte kuten ennen
Kyllä se tästä, niin te uskotte
Mutta jos kuulisitte huutaen ja itkien tehdyn rukoukseni maailmanne puolesta
Ja sen jälkeisen hiljaisuuden
Uskonne loppuisi siihen.
Totuus elämästänne
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
KR 1933/-38 Johanneksen evankeliumi. Jeesus sanoi ja myös toimi näin.
17:9 Minä rukoilen heidän edestänsä;
en minä maailman edestä rukoile,
vaan niiden edestä,
jotka sinä olet minulle antanut,
koska he ovat sinun -
17:10 ja kaikki minun omani ovat sinun,
ja sinun omasi ovat minun
- ja minä olen kirkastettu heissä.
17:15 En minä rukoile,
että ottaisit heidät pois maailmasta,
vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
17:20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä,
vaan myös niiden edestä,
jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, - Anonyymi
Miksi joku uskova rukoilisi maailman puolesta kun se on langetettu jo pahan valtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546888Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k515463Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995331Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html585042Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994924Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194817Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84740Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774563Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast704135Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244127