Muslimit teurastavat heitä joukottain mm. Intiassa ja Etelä- Afrikassa.
Suomessa päästäkseen turvapaikan hakijaksi täytyy olla muslimi.
Heille tarjotaan maassamme ikuinen elatus ilman mitään työntekovelvoitteita.
Kristittyjä vainottuja ei hyväksytä Suomeen pakolaisiksi!
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi
Siltähän se näyttää.
Voitaisiin silti ajatella otettavan muutama kaunis buddhalainen, naispakolaisia heistäkin! Kai niitäkin löytyisi, jos oikein haravoisi maailmaa.
Tässähän olisi porsaanrekä Suomeen maahanmuuttoon noille itämaiden tyttösillekin. - Anonyymi
Kaksinaismoralistinen suvakkipäättäjien lauma tahtoo vain miespuolisia kristinuskoon kuulumattomia. Miksi?
- Anonyymi
Ei vihervasemmistolla ole empatiaa kristittyjä vainottuja kohtaan. Sitten tulee piste.
- Anonyymi
Eikä etelä-afrikkalaisia maastaan rotuväkivaltaa pakenevia valkoisia ihmisiä lasketa monessa länsimaassa pakolaisiksi!?
Näet heillä on väärän uskonnon lisäksi väärä ihonväri...- Anonyymi
Taannnoin televisiosta tuli dokumentti valkoihoisista jotka asuivat Etelä-Afrikkalaisissa kaupunkien puistoissa ilman mitään oikeuksia tai sosiaaliturvaa. Tämä dokumentti ei aiheuttanut YLE:llä mitään jälkikeskustelua eikä sitä ole tullut uusintoina. Toivottavasti joku huomaa vaatia näitä tulevasuutensa menettäneitä haettavaksi Eurooppaan tasapuolisuuden nimissä
- Anonyymi
Somaliassa vainotaan kristittyjä maailman ennätystahtiin.
- Anonyymi
Tässä asiassa on syytä seurata Jeesuksen neuvoa
Älkää tehkö pahalle vastarintaa – jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin (Matt 5:39)- Anonyymi
Joka tuon ottaa kirjaimellisesti, on idiootti.
Tuo on vain ihanne jota pitää pyrkiä noudattamaan, mutta se ei päde ihan jokaisessa tilanteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tuon ottaa kirjaimellisesti, on idiootti.
Tuo on vain ihanne jota pitää pyrkiä noudattamaan, mutta se ei päde ihan jokaisessa tilanteessa.Tosikristitty noudattaa Jeesuksen taivaallisia käskyjä kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Muslimit alistaa naisia ja naiset haluaa tänne muslimeja. Onkos tämä naisten logikkaa?
- Anonyymi
suomalainen mies ei saa alistaa ja sitten otetaan muslimimies?
kts youtube= mitä on islam
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487