Evileaks sivusto

Anonyymi

Kuka ihmeen valittaja jaksaa tuollaista sontaa kirjoittaa....ei tuolla evileaksin ylläpitäjällä taida olla mitään järkevaa työtä kun on aikaa runoilla tuolla noin pitkiä satuja.....Evijärvi olis paljon kehittyneempi kunta jos tuollaiset olisivat siellä mimme kuuluvatkin....törnävä

10

2051

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Evikepulaiseen ottaa, kun eräät vielä jaksaa pitää muidenkin kun keppanoiden puolia. Toivottavasti kepu on seuraavissa eduskuntavaaleissa siellä 6-8% kannatuksessa. Silloin ehkä kuntavaaleissakin järki alkaa voittaa. Vanhat käppänät vaihtuu nuorempiin, jotka ymmärtää että ollaan 2020:tä luvulla.

• Anonyymi

Kommunistit kunniaan ,tuo sivusto on kommarien oma mielipide palsta

• Anonyymi

Keskustapuolue elää historiansa suurinta kriisiä. Ehkäpä puoluekin on pian historiaa. Pääasialliset syyt puolueen katastrofiin ovat sen toiminnassa. Kun Juha Sipilä ajoi Keskustapuolueen toteuttamaan oikeistolaistakin oikeistolaisempaa politiikkaa, joka ajoi Kokoomuksenkin ohi oikealta, hylkäsivät monet puolueen valtakunnallisissa vaaleissa. Näin tapahtui jo Esko Ahon valtakauden jälkimainingeissa. Historialliseksi totuudeksi on muodostunut, että Keskustapuolue ryhtyy sortamaan omia pieni- ja keskituloisia äänestäjiään valtakunnallisen vaalivoiton saatuaan.
      Kuntatasolla Keskustapuoluetta pyörittävät korruptioituneet piirit, jotka nyhtävät kuntatalouksia työkseen. Monin paikoin Suomen maaseudulla vallitsee Italian camorran mafiaan verrattavissa oleva järjestelmä, joka (tosin fyysisesti väkivallattomin keinoin, mutta armotonta henkistä väkivaltaa käyttäen) jakaa keskinäistä hyvää, taloudellista etua, työpaikkoja ja virkoja niille, jotka tekevät palveluksia järjestelmälle (vrt. "sistema" ). Jos et kuulu järjestelmään, sinun on toivotonta asioida kunnassa minkään isomman asian kanssa. Yrittäjänä sinut ajetaan vähempiarvoiseksi ja asiasi mutkistuvat ja lopuksi "järjestelmälle uskolliset" korjaavat potin.
      Järjestelmään kuulu poliittinen teatraalinen hallinto, joka on koottu kylläkin kunnallisen lainsäädännön perusteella. Mutta se on huudatettu valtaan väenkokouksissa ( tupailloissa), joissa muutamat järjestelmälle uskolliset ja palkitut agitaattorit pitävät puhevaltaa. Kunnalliseen toimeenpanevaan hallintoon valitaan puolueen edustajiksi usein itseään tärkeinä pitäviä imagohakuisia ja itsetuntonsa pönkkääjiä. Nämä "päättäjät" eivät itse useinkaan edes ymmärrä, tai halua ymmärtää, mitä todellisuudessa päättävät. Heille riittää kunnallinen arvonimi, tai se, että heille räikeimmissä tapauksissa junaillaan kunnallinen virka, jonka palkkataso on jo edeltä käsin nostettu pilviin, vaikka todellisuudessa henkilön kyvyt eivät riittäisi myymään rautanauloja kilokaupalla. Todellisina päättäjinä toimii kuitenkin taustalla tärkeitten sukujen edustajista koostuva muutaman henkilön plikki, joka ohjeistaa teatraalista hallintoa.
      Näillä menettelyillä Suomen maaseutu on pian kupattu verettömäksi ja kynnelle kykenevät nuoret pakenevat kaupunkeihin. Lopputulos lienee se, että maaseudulla asuu pian enää kourallinen väkeä, joka yhä selkeämmin jakautuu paikallistasolla Keskustapuoluelaisen plikin riistäjiin ( "sistema") ja ulkopuolisiin riistettäviin.
      Tämän Keskustapuolueen toiminnnan sisään rakentuneen vahingollisen järjestelmän maksavat veronmaksajat, jotka asustavat usein Keskustapuolueen kiroaman "kehä kolmosen" sisäpuolella.
      Näistä asioista johtuu pitkälle Keskustapuolueen ansaittu kriisi ja kannatuksen romahdus.

• Anonyymi

Kattila on päätoimittaja ja Verraton toimii uutispäällikön ja toimitussihteerin tehtävässä.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus! Monet kepulaiset ovat itsekkin samaa mieltä.

• Anonyymi

Kattila, tytär ja mies sekä Pohrin poika. Niillä on aikaa

• Anonyymi

Eviliiksi sais kyllä herätä horroksesta.

• Anonyymi00010

Kannattaa lukea julkiset asiakirjat, selviee paljon.

• Anonyymi00011

Paljastuit. Netistä löytää mitä vain.

• Anonyymi00012

Evijärveläiset facebook ryhmä on hyvä tiedotuskanava.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      201
      1200
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      757
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      722
    4. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      196
      650
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      621
    6. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      48
      608
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      560
    9. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      553
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      291
      531
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      50
      509
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      503
    17. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      74
      481
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      34
      474
    19. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      32
      461
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    Aihe