Siis kummalla parempi perse, miehellä vai naisella?
Anteeksi vaan arvon daamit, mutta sanoisin, että miehellä. On toki niin, että teillä takamus on visuaalisesti kauniinpi, pyöreämpi ja sanoisinko "muhkeampi". Mutta se on kuin stoppari naitaessa. Miehellä takamus luihumpi ja siihen pääsee syvemmälle ja myös liikerata on suurempi.
Siis miehen anusta parempi panna.
Kumman perse parempi
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä miehen perse kapeampi ja parempi naida takaa
- Anonyymi
Joo, siksi kai salilla treenaavilla on löysät kädet. Ku ne jatkuvasti niitä jännittää, niistä katoo puhti.
- Anonyymi
Miehen koska siellä on yleensä enemmän kakkaa joka tuntuu mukavalta kyrvällä kun sitä panee paljaalla.
- Anonyymi
Tosin anatomiaa tuntevat väittävät toista. Mutta sinähän et asiasta tiedä tuon taivaallista, koetat vain ajatella sillä pikkuisella pähkinälläsi.
- Anonyymi
Sulla jää, muilla ei. Mutta sullahan sitä tuleekin ihan päästä asti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158