Kuka on markku veilo?

Anonyymi

Mikä seurakunta on lähettänyt hänet Sanaa opettamaan? Videoista saa kuvan että saarnaa joissakin "lähdin-ovet-paukkuen-ja-perustan-oman-seurakunnan"- puljuissa. Pelkästään Suomessa taitaa olla tuhansia uusia seurakuntia ja mitä ihmeellisimpiä nimiä: river, one way, word of truth, ylistys vuori, ja Herra tietää mitä kaikkia vielä on. Miksi näin? Siksi koska MINÄ olen suurin! Haluan oman seurakunnan jossa minä määrään! Herra armahtakoon meitä.

41

10759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei enää "ota mitään tolkkua", kuka on kuka, ja mikä on mikä ?

      noh, - lahkolaisia ainakin, luultavasti ?

      • Anonyymi

        Niin miekin luulen että täysin pihalla Puhuu täysin sekavia


    • Anonyymi

      Ja entä City-seurakunta? Aivan järkkyä!

    • Markku Veilo on ehken parisen kymmentä vuotta saarnannut. Aluksi Hattulan Kotikirkossa... Vähän lakihenkistä, mutta on paljon raitista opetusta. Joskus erikoisia tulkintoja raamatusta. Tuli ison yleisön tietoisuuteen tatuointeja käsittelevästä saarnasta. Sen seurauksena oli monilla radiokanavilla haastatteluissa mm. RadioRock. Markku Veilo on monesti ok, mutta usein raskasta kuunneltavaa.

    • Anonyymi

      Liian vahvaa sanaa, esimerkiksi tuoreille uskoville. Kun jopa kauemmin uskossa olleillekin Veilon saarnat menee yli hilseen.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂 Erittäin hyvää ja valaisevaa Jumalan syvyyksiä ja minua kantanut vuosia hänen opetus olen hänen puolellaan herra siunatkoon ja ilmestyköön hänelle


    • Anonyymi

      Markku veilon saarnat alkaa: Herra puhui minulle unessa.... Näin unta ...
      Unessa sitä unessa tätä.
      Jumala puhuu Raamatun sanan kautta. Myös markku-boitsulle.

      • Anonyymi

        Jumala puhuu myös sinulle joka keskityt sapattiin: kumpi on sallittu sapattina, tehdä hyvää vai pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puhuu myös sinulle joka keskityt sapattiin: kumpi on sallittu sapattina, tehdä hyvää vai pahaa?

        Sapatin julistamiseen keskitytään aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Nyt käy hyvin kun on tämä Internettiaikakin.

        Paljon on vielä niitä, jotka eivät ole sapatista kuulleetkaan, ja vielä tämä kalenterikin on vääristetty v.1973.
        Eräs vanhempi mieshenkilö otti työpaikalla puheeksi uskovien kaatumisen, jonka oli televisiosta huomannut.
        Siinä sitten samalla puhuin kalenteri muutoksesta v.1973. Hän ei ollut perehtynyt siihen senkummemin, vaan luuli, että sunnuntai on sapatti. Sain hänelle kertoa totuuden.

        Erään nuoren tapasin lenkkipolulla, tuli puhetta uskonasioista. Kysyinkin häneltä, että onko sapatti hänelle tuttu, ja että se on lauantai. Hän ei tiennyt sitä, sanoi vain, että eipäs vanhemmatkaan ole kertoneet.

        Tulen pitämään sapattia aina esillä. Tietämättömiä on liian paljon vielä tänäpäivänäkin. Monet vielä kaiken lisäksi julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille, joten pettäjiä riittää.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatin julistamiseen keskitytään aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Nyt käy hyvin kun on tämä Internettiaikakin.

        Paljon on vielä niitä, jotka eivät ole sapatista kuulleetkaan, ja vielä tämä kalenterikin on vääristetty v.1973.
        Eräs vanhempi mieshenkilö otti työpaikalla puheeksi uskovien kaatumisen, jonka oli televisiosta huomannut.
        Siinä sitten samalla puhuin kalenteri muutoksesta v.1973. Hän ei ollut perehtynyt siihen senkummemin, vaan luuli, että sunnuntai on sapatti. Sain hänelle kertoa totuuden.

        Erään nuoren tapasin lenkkipolulla, tuli puhetta uskonasioista. Kysyinkin häneltä, että onko sapatti hänelle tuttu, ja että se on lauantai. Hän ei tiennyt sitä, sanoi vain, että eipäs vanhemmatkaan ole kertoneet.

        Tulen pitämään sapattia aina esillä. Tietämättömiä on liian paljon vielä tänäpäivänäkin. Monet vielä kaiken lisäksi julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille, joten pettäjiä riittää.

        1234567---

        Et vastannut kysymykseeni. Kumpi on sallittu sapattina, tehdä hyvää vai pahaa?
        Keskity julistamaan Kristusta. Hänessä on pelastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Kumpi on sallittu sapattina, tehdä hyvää vai pahaa?
        Keskity julistamaan Kristusta. Hänessä on pelastus.

        Sapattina on lupa tehdä hyvää. Jeesuksen esimerkki. Jeesus meni tapansa mukaan sapattisin synägoogaan opettamaan ja samalla teki hyvää, parantaen sairaita.

        Jos härkä putoaa sapattina kaivoon on ehdottomasti härkä pelastettava.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sapattina on lupa tehdä hyvää. Jeesuksen esimerkki. Jeesus meni tapansa mukaan sapattisin synägoogaan opettamaan ja samalla teki hyvää, parantaen sairaita.

        Jos härkä putoaa sapattina kaivoon on ehdottomasti härkä pelastettava.

        1234567---

        Sapatti tai ei, julistuksen keskeisin sanoma täytyy olla Kristus. Hänen sovitustyö ja ylösnousemus.


      • Anonyymi
        RistinRyöväri kirjoitti:

        Sapatti tai ei, julistuksen keskeisin sanoma täytyy olla Kristus. Hänen sovitustyö ja ylösnousemus.

        Sapatti on Jumalan merkki, kun taasen sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi.

        Kolmas enkeli varoittaa pedosta ja merkistä.

        1234567---


      • Anonyymi

        Kannattaako kuunnella mitään asioita, joilla ei tee yhtään mitään omassa arjen uskonvaelluksessa? Pää vain paisuu tiedosta, mutta muuta ei tapahdu.

        Painotus ja viesti on opettajalla, pastorilla, saarnaajalla oltava Jeesuksessa itsessään, ristissä, evankeliumissa, raamatussa niin, että JEESUS ITSE kirkastuu sanoman kautta.


      • petkele saatavana junalauta sapapapattipatti


      • Anonyymi

        Anonyymi:
        Ääh... Ensinnäkin olet ylikriittinen Markku Veiloa kohtaan. Tarvitset maitoa - et kestä vahvaa ruokaa. Olet lapsi, vauva.
        Ja tuo "lauantai on sabatti, sun on pakko pitää se" - intoilu on adventistien harhaoppia.
        Tee itse parannus, sillä et edes käsitä mitä Veilo puhuu.
        Terv.
        Veli Nevalainen


      • Anonyymi

        Noniin ku Paavali jo 2000 vuotta sitten totesi ...vajonnut näkyihinsä . Näkyjensä paisuttelema .Pellet on sirkuksesta .


      • Anonyymi

        Sapatti on lepo ja uuden kuun päivät uhraa eläimiä . Oinaita vuohia . Teille ei paljon pelastus loista juutalaisen peite estää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puhuu myös sinulle joka keskityt sapattiin: kumpi on sallittu sapattina, tehdä hyvää vai pahaa?

        Kumpi pelastaa ELÄIN uhrit vain ....
        Joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatti on Jumalan merkki, kun taasen sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi.

        Kolmas enkeli varoittaa pedosta ja merkistä.

        1234567---

        "Sapatti on Jumalan merkki, kun taasen sunnuntai on pedonmerkki"

        En kiistä sitä, etteikö Sapatti olisi Jumalan merkki.

        Mutta kiistän sen, että "sunnuntai on pedonmerkki" - tämä on pääasiassa (tai jopa yksinomaan) adventistien levittämä harhaoppi.

        Raamatun mukaan pedon merkki on jotakin, joka otetaan otsaan tai oikeaan käteen.

        Raamatun mukaan jossain vaiheessa tulee sellainen aika, jolloin ilman pedon merkin ottamista ei voi ostaa eikä myydä.
        Toki voi olla niin, että ensin pedon merkkiä tarjotaan vapaaehtoisena, elämää helpottavana asiana, ja vielä tässä vaiheessa voi ostaa ja myydä ilman pedon merkkiäkin.
        Mutta jossain vaiheessa asiat muuttuvat sellaiseksi ettei ilman pedon merkkiä voi ostaa eikä myydä.

        Uskoisin YK:n "agenda 2030":n liittyvän tähän asiaan jotenkin.
        HUOM: Hankkeen alkuperäinen aikataulu on ollut "vuoteen 2030 mennessä".
        Mutta WEF ja YK ovat keskenään sopineet, että Agenda 2030:n toteuttamista kiihdytetään, eli se viedään päätökseensä saakka jo ennen vuotta 2030 !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sapatti on Jumalan merkki, kun taasen sunnuntai on pedonmerkki"

        En kiistä sitä, etteikö Sapatti olisi Jumalan merkki.

        Mutta kiistän sen, että "sunnuntai on pedonmerkki" - tämä on pääasiassa (tai jopa yksinomaan) adventistien levittämä harhaoppi.

        Raamatun mukaan pedon merkki on jotakin, joka otetaan otsaan tai oikeaan käteen.

        Raamatun mukaan jossain vaiheessa tulee sellainen aika, jolloin ilman pedon merkin ottamista ei voi ostaa eikä myydä.
        Toki voi olla niin, että ensin pedon merkkiä tarjotaan vapaaehtoisena, elämää helpottavana asiana, ja vielä tässä vaiheessa voi ostaa ja myydä ilman pedon merkkiäkin.
        Mutta jossain vaiheessa asiat muuttuvat sellaiseksi ettei ilman pedon merkkiä voi ostaa eikä myydä.

        Uskoisin YK:n "agenda 2030":n liittyvän tähän asiaan jotenkin.
        HUOM: Hankkeen alkuperäinen aikataulu on ollut "vuoteen 2030 mennessä".
        Mutta WEF ja YK ovat keskenään sopineet, että Agenda 2030:n toteuttamista kiihdytetään, eli se viedään päätökseensä saakka jo ennen vuotta 2030 !

        Minä en niinkään kiinnitä huomiota Markin sanomiseen, vaan alkuperäiseen kysymykseen. Pedon merkki ei ole mikään viikon päivä, vaan merkintä kädessä tai otsassa. Ja jos se olis viikonpäivä ei se vois olla viikon ensimmäinen päivä vaan viikon kuudes päivä joka on perjantai, jolloin muslimit pitävät oman lepopäivänsä


      • Anonyymi

        Opettaa joitakinasioita täysin väärin. Kuten pedonmerkki, metsään meni.


    • Anonyymi

      Eikö Markku Veilo kuulu Helsingin Siion seurakuntaan?
      Jokaisen saarnaajan tulee toimia vanhimmiston alaisuudessa. Jos on villi, ei ole luotettava. Tai jos kuuluu kirkkoon, on eksyttäjä.

      • Anonyymi

        Uhraatte eläimiä jumalauta vielä vuonna 2000 jälkeen Messiaan .


    • Anonyymi

      On oikein tehdä kysymys, minkä seurakunnan vanhimmiston alaisuudessa joku saarnaaja toimii. Jos ei ole seurakuntataustaa, pitää varoa sellaista .

      • Anonyymi

        Pikemminkin varon jotain anonyymejä, jotka herjaavat Jumalan sanan julistajia nickin takaa.
        Raukkamaista.


    • Anonyymi

      Missä Raamatussa lukee pedonmerkin olevan sunnuntai?

      Ei missään!

      Ch53cm

      • jorma 23cm.


    • Anonyymi

      hänen takia en voi käydä missään seurakunnassa koska moni uskoo hänen opetuksia. olen vaille uskovien yhteyttä koska moni eksyi uskomaan hänen opetuksia mitkä ei ole raamatun mukaista. kaikki unet on sanalla koeteltavia. rukoilkaa hänen puolesta. samoin hänen vaimon puolesta. ylpeys voi sokaista. samoin roolin ja johtaja roolin omistaminen ylentää itsensä mut Jumala alentaa sen. Herra voi antaa anteeksi jos ymmärtää tehneensä lihan mukaan ja nöyrtyy Herran edessä. tarvitsen uskovien yhteyttä. rukoilkaa veilon puolesta kiitos

    • Anonyymi

      En halua olla pahantahtoinen ketään kohtaan, haukkumista riittää ilman minuakin. Vaan ihmettelen aamenten kalastelijoita: "no sanokaa nyt joku aamen", joista MV on yksi. Kuuluu vähän samaan sarjaan kuin "tutkikaa itse, puhunko minä totuutta".

      Jos Pyhä Henki on kutsunut puhetehtävään, miksi nämä epävarmuuden osoitukset? Eivätkö he saa puheitaan Jumalalta? Kysyn tätä vilpittömästi enkä moittien. Haluan todella tietää, koska olen kai itsekin neuvottelussa vastaavaan tehtävään.

      Markku V, jos luet tämän, olen kiitollinen kommentistasi.

      • Anonyymi

        kerran käynyt kuuntelemassa, puhuu kiinnostavasti, vaan; lopussa: "ei sano mitään" ??


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen juorukerho tämä Suomi24 on? Ja uskoviksi, kristityiksi itseään pitävät ovat pahimpia juoruakkoja täällä.
      Jumalan Sanan opettajista kirjoitetaan kaikenlaista pahaa, valheita ja paskaa, mitä saastainen, tekopyhä mieli keksiikin.
      Tehkää parannus, tyhjän puhujat.
      Menkää sitten itse tuonne kokouksiin julistamaan Sanaa. Taitaa jäädä haaveeksi teiltä. Mitä pahaa Veilo on muka teille tehnyt?
      Minkä tähden te ette kärsi kuulla hänen saarnojaan?
      Koska te ette tunne totuutta ettekä armoa.
      Isänne, valehtelijan himoja te tahdotte noudattaa.
      Terv.
      Veli Nevalainen

    • Anonyymi

      Eikös tämä Veilo toiminut kiropraktikkona Hämeenlinnassa ennen saarnaajauraansa?

    • Anonyymi

      on toiminut, nää lahko-seurakunnat on "hauskoja", niitten monien riitojen takiahan näitä uusia kaikenlaisia pikkulahkoja syntyy, kun kaikkien pitää päästä "opettaan", ja opetus , jos ny edes opetukseksi voi sanoa, puhuu hyvin, muttei kuitenkaan "sano mitään".
      tyhjän saa pyytämättäkin.

    • Anonyymi

      Mikä mies, mikä tausta? Mihin seurakuntaan hän kuuluu? Mkiänkoulutus? Ammatti? Hämmentää tuo nimi, outoja juttuja

    • Anonyymi

      Sai Herralta tiedon omien sanojensa mukaan, ettei tarvi ottaa koronarokotetta. Tätä ihmettelen kovasti, kun taas monet Herran omat ottivat rokotteen ja pitävät sitä suurena Jumalan lahjana joka suojelee uskovien terveyttä.

      • Anonyymi

        koronarokotteesta ei ole ottajalleen mitään hyötyä - tai ei ainakaan mitään merkittävää hyötyä.

        Sensijaan siitä, että sinä otat koronarokotteen, on vallanpitäjille hyötyä.


    • Anonyymi

      Kyllähän se hämää uskosta osattomia, kun on monia ja monenlaisia seurakuntia . Minä en ole uskossa ollessani, pitänyt niinkään siitä kiinni mikä seurakunta on oikea ja mikä väärä. Seurakunnassa minä pidän tärkeimpänä oikeata oppia ja opetusta. Ja kaikki kuitenkin lähtee vain yhdestä tietystä opista, joka on se, että Jeesus on Jumalan Poika ja vain hänessä on pelastus ja syntien anteeksi saaminen ja sen saa vain ottamalla hänet ja hänen sovituksensa vastaan ja sen saa vain, kun syntinsä hylkää ja tunnustaa hänet sovittajaksi ja pelastajaksi lihaan tulleeksi armahtajaksi.
      Oma kokemukseni oli asuessani Tuuloksessa, kun tulin herätykseen ja näin unen jossa olin valtavan isossa huoneessa jossa oli satoja eri ovia jotka johtivat kukin eri seurakuntien tiloihin ja jokaisen oven edessä oli sen seurakunnan pappi. Ja papit sanoivat että käy tästä portista sisään niin löydät pelastuksen. Minä tunsin valtavaa epätoivoa siittä, etten millään voi tietää mikä seurakunta vois olla oikea seurakunta ja rukoilin vain epätoivoisen rukouksen Jumalalle, että "mikä se oikea seurakunta vois olla. Enhän minä voi ikinä tietää missä saan parhaan Jumalan tahdon mukaisen seurakunnan". Voin sanoa että se on ollut ensimmäinen rukous johon Jumala on antanut minulle vastauksen ja tänäpäivänä olen onnellinen Hänen johdatuksestaan.

      • Anonyymi

        Näin pääsiäisen aikaan. Mitä kumoutui ristillä ? Kaikki ne käskyt ja lait säädöksineen, jotka varjona, esikuvallisesti viittasivat Kristukseen, kuten uhrilait. Ne kumoutuivat ristillä. Enää ei tarvitse uhrata karitsoita.
        Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnit.

        Juutalaisilla oli kahdenlaisia sapatteja. VIIKKOSAPATTI PERUSTUI JUMALALLISEEN ESIMERKKIIN JA ANNETTIIN JO LUOMISESSA IHMISELLE.

        Israelille annettiin myös vuosisapatteja, joita vietettiin määrättyinä päivinä kerran vuodessa. Kuten suuri sovintopäivä ja soittamisen sapatti, uudenkuun juhlapäiviä ja vuosisapatteja, JOTKA VIITTASIVAT KRISTUKSEEN JA KUMOUTUIVAT HÄNESSÄ TÄYTTYMYKSENÄ.

        Jeesus sanoi: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja, vaan täyttämään ne viimeistä piirtoa myöten.
        Näinollen kymmenenkäskyn laki, sapatti mukaan lukien on voimassa myöskin Uuden Liiton kristityille. Sapatti on Jumalan siunaama ja pyhittämä päivä, joten sapatin yllä on pyhyys ja pysyy.

        1234567---


    • Anonyymi

      Markku Veilo kuuluu Helsingin Siion seurakuntaan, jossa toimii vanhimmiston valvonnassa. Hän ei ole "villi" kuten Mauno Mattila.

      • Anonyymi

        YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN. Alakansakoulun Raamatunhistoria. Kouluhallituksen hyväksymä 22.2.1950.

        Uskonto kirjasta luettua: Kun Jumala nyt kuuden pitkän luomispäivän jälkeen katsoi kaikkea, mitä hän oli tehnyt, niin hän näki, että kaikki oli kovin hyvää.
        Silloin Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä, ja siksi Jumala siunasi sen päivän ja pyhitti sen MEIDÄNKIN LEPOPÄIVÄKSEMME.

        1. Sunnuntai.
        2. Maanantai
        3. Tiistai
        4. KESKIVIIKKO
        5. Torstai
        6. Perjantai
        7. Lauantai, sapatti

        1234567---


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe