Lomamatkalla seksiä

Anonyymi

Tyttöystäväni perui lomamatkan työkiireidensä takia. Pyysin sitten siskoni tilalle,, ettei tarvinnut lähteä kolmanneksi pyöräksi tyttöystäväni ystäväparin kanssa. Näin saimme varatut matkaliputkin ja hotellivaraukset käytetyksi. Toinen pari ei tuntenut kumpaakaan meistä emmekä viitsineet kertoa, että olimme sisaruksia. Olimme varanneet mökin Itä-Suomesta. Alkumatkan ajoimme kahdessa pätkässä ja yövyimme kaksi yötä hotelleissa. Mökille tulimme sitten kolmantena päivänä. Lämmitimme heti saunan. Ehdotin, että menemme pojat ja tytöt erikseen saunaan. Toiset nauroivat, yhteissaunaan kaikki kerralla eikä uimapukuja hyväksytä.. Minua poltteli kovasti ajatus yhteissaunasta siskon takia. En ollut nähnyt häntä alasti vuosiin. Saunassa oli onneksi aika hämärää ja kun oikein keskityin ajattelemaan muita asioita, ei ollut ongelmia. Sitten sisko tuli pesuvati mukanaan luokseni ja pyysi pesemään selkänsä. En enää pystynyt estämään erektiota. Sisko ei sanonut mitään pyysi vain luvan pestä minun selän. Erektio ei siitä ainakaan heikentynyt.. Mökki ei ollut kovin iso. Siinä oli sauna, keittiö ja rruokailutila. Kaksi kaksoissänkyä oli vastakkaispuolisilla seinustoilla. . Jo ensimmäisenä iltana huomasin, että toinen pari rakasteli illalla ennen nukahtamista. En tietysti siskon kanssa voinut, vaikka hänen vieressä nukkuminen kiihottikin. Ei siskokaan Sen jälkeen teimme sitä joka ilta ja myös päivisin haimme rauhallisen paikan harrastustamme varten. Palattuamme kotiin pelkäsimme vähän, että toiset ottavat puheeksi seksi-innostuksemme, mutta onneksi ei näin käynyt. Tyttöystävä ja minä olemme eronneet ja nykyään rakastelen siskon kanssa niin väärin ja kiellettyä se onkin.

1

547

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän se teoriassa on kiellettyä, mutta ei edes poliisi lutkauta korvaansa, ellei jompikumpi teistä pyydä tutkintaa. Sittenkin koko juttu todennäköisesti kuivuu kokoon.

Sisaruusseksi lienee herttaisinta seksiä. Riitainenkin pari yleensä harrastaa seksiä, mutta seksiä harrastavilla sisaruksilla on poikkeuksellisen hyvät välit.

Paljon onnea teille! 🌹

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      429
      896
    2. 56
      559
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      535
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      163
      511
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      216
      485
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    10. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      401
    Aihe