Heittääkö Niinistö läppää Ukrainassa?

Anonyymi

Suomen tasvallan stand-up koomikko Sauli niinistö esitti sukkeluuttaan taannoin sananlaskulla: "Kossak berjot, schto ploha lechit" kommentoidessaan Ukrainan itäosan tilannetta. Eli että kasakka pöllii mikä on helposti otettavissa, vinoillen että Venäjä oli ollut siellä luonteensa omaisesti varkaissa.
Nyt on kuitenkin niin että ne kasakat olivatkin oikeasti ukrainalaisia, ei niinkään venäläisiä. Näin Niinistön sukkeluus saikin hiukan eri merkityksen, eikä ehkä ihan väärääkään.
Mitähän huru-ukko nyt Ukrainassa sutkauttelee, tuleekohan lisää kasakkavitsejä?
Jizik do Kieva davitjot. I iz Kieva...

9

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottaa ukrainan rosvot uudestaan raatteentielle - 39 talvella niitä lahdattiin kaksi divisionaa.

• Anonyymi

Komentaja pääsi pakenemaan 97 neuvostourhon kanssa.

Komentaja teloitettiin, 97 urhon todistaeesa taphtumaa, kun riemuparaati Ouluun valui reisille !

Raateen tien ottelun lopputulos;
        25.000 neuvostoraatoa vastaan 800 suomalaista samkarivainaata !

Voisi harkita tein nimeämistä uudelleen Raatojen tieksi

• Anonyymi

Kasakat olivat mukana esim. Berliinin valloituksessa hakemassa natsien rosvoamia juttuja takaisin..

• Anonyymi

ukrainalaiset ja Suomessa sotavankina olleet pakotettiin rynnäkköjoukkoihin Berliinin valtauksessa hyvä tapa päästä niistä eroon

• Anonyymi

Mitä se pelle yleensäkään edes tekee Ukrainassa?

Vittuilee Venäjälle tietenkin?
      Ei idiootti taida olla tutustunut edeltäjänsä, saman puolueen natsisympatisööri rytiin, joka pelkästään Venäläisten myötämielisyydestä sai vain lievän 10v kuritushuonetuomion sodan jälkeen..

"Venäjä on uhka"?
      Eiköhän se uhka ole ainakin meillä nimenomaan paskakokkare&co pellet, jotka jälleen kerran kaivavat verta nenistään...

Voiko tyhmempää oliota olla kuin nyhverö?

• Anonyymi

Jenni olisi paljon mielenkiintoisempi.

• Niinistön pitäisi karjaista sille pellelle: "Heitä homo voltti"!

• Anonyymi

EU oli Naton työrukkanen kun Ukrainaa autettiin vapaaksi eli ajettiin konfliktiin Venäjän kanssa ja pistettiin niin sekaisin ettei se ole vieläkään siitä toipunut.
      Nyt Niinistö tarjoilee lännen apua välien parantamiseen Venäjän suuntaan.
      Kuinkahan paljon lisää apua ne vielä pystyy ottamaan vastaan?

• Anonyymi

Se on sutkautellut taas jotain.... eee... ööö... presidentillistä-kin.
      Nyt arvaillaan mitä se on tarkoittanut.
      Ei kannata, ei siinä mitään ajatusta ole ollut, kunhan yrittää esittää presidenttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe