Olen odottanut pitkään kahta tilaamaani CD - levyä, mutta mitään ei tunnu kuuluvan. Täytyy sanoa, että palvelu on Postissa paljon heikentynyt.
Postin karmeudet paljastuvat Taloussanomissa;
Palkkaa maksetaan vähemmän, mutta auton ajoseurantalaitteistolla ”kannustetaan” olemaan varoituksien uhalla ajamasta ylinopeutta öisillä kaduilla ja teillä.
Jos jakaa tutun piirin liian nopeasti, ”kannustetaan” jakamaan hitaammin, ettei tule huolimattomuutta eikä työtapaturmia eikä mitään muutakaan.
Jokaiselle jakopiirille on määritelty aika, jonka mukaan palkka maksetaan. Se voi olla esimerkiksi 2 tuntia ja 50 minuuttia. Tai jotain muuta. Piirit ovat erilaisia
yt piti saada pakettijakelun palkat alas ja seuraavaksi olisi ollut päiväjakelu.
Ei ihme, että tilaamiani levyjä ei tule. Postin jakelua hidastetaan tahallaan. Erityisen hauskoja ovat myös valepostilaiset. He eivät ole postin työntekijöitä, vaan yksityisen firman työntekijöitä, jotka toimivat postin nimissä ja ajavat muka postirekkaa.
Kuljettajina on monen kirjavaa porukkaa. Valitettavasti joukkoon on pesiytynyt myös tulppasuisia mätäpaiseita. Ennen oikea postimies osasi puhua ja olla kohtelijas. Itse en palkkaisi joukkoon yhtään tuppisuuta. Aina kuuluu sanoa: Päivää. Tulin hakemaan / Tuomaaan sen ja sen tyyppistä pakettia.
Sitten on nämä kaupoissa toimivat valepostit, jotka ovat täysin ulkona postin palvelusta. He ovat kauppiaita, ei postin työntekijöitä.
Ei ihme, että tällä väännöllä ei posti kulje. Ehkä levyni on varastettu tai kadotettu postin toimesta.
Nykyinen posti on ihan kamala. Onneksi en ole siellä enää töissä.
En ymmärrä postin touhua.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen hallitus päätti romuttaa postin toiminnan ja maksaa siitä miljoonan Maliselle. Nykyinen hallituskaan ei osaa asiaa näköjään korjata.
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa olevan trollipelle, sillä eihän mitään musiikkia ole enää aikoihin kirjoitettu CD-levyille, ja laitettu postimyyntiin niitä.
DVD-levyt, Blue-rayt ja suoratoistot on edes hiukan enemmän nykyaikaa, kuin 1990-luvun CD-lerput.- Anonyymi
Taidat itse olla pelle, cd-levyjähän edelleen tehdään siinä missä vaikka niitä dvd-levyjäkin? Fyysisille tallenteille tulee kuitenkin taas tarve.
Kun näitä Suomen valtion (=meidän veronmaksajien ) firmoja johdetaan niillä mitättömillä politikkojen aivoilla, kaikea on odotettavissa, eikä mikään enään yllätätä tällaista eläkeläis ukkoa!
Kävin aikoinani paljon korjaamassa ja huoltamassa VR koneita ja joskus myös Pohjolan Liikenteen vehkeitä, molemmat Suomen vltion ( meidän) veronmakajien puljuja. Sitten nämä kaksi Suomen valtion (Meidän) omistamaa yhtiöitä ryhtyivät kilpailemaan keskenään kulje, ja jostakin kumman syystä pienempi eli Pohjolan liikenne voitti kilpailun! Kemissäkin pantiin koko VR,n rahtiasema pimiäksi, luultavasti vanhempi kuormamestari sammutti valot , työttömiä ainakin tuli useampia! Suurin; räikein ja jopa rokollinen esimerkki on tämä Suomen autokatsatuksen myynti ulkomaasille, perkele lakisääteinen toiminta myydään ulkomaisille veroja kiertäville puliveivreille!
Ja entäs tämä hinttipekan tekemä Garuna kauppa!
Tämän maamme
Late Lapista!- Anonyymi
Toinen CD - levy on sen verran harvinainen, että sitä ei ole saatavissa mistään Suomesta. Myöskään kyseisen yhtyeen läheskään kaikkia kappaleita ei löydy suoratoistosta tai Youtubesta. Siksi se on erittäin tärkeä levy.
On mielenkiintoista huomata, miten paljon Suomen Posti vetkuttelee. Italiasta levy tuli hetkessä suomeen, mutta täällä päässä hidastellaan ja vetkutellaan.
- Anonyymi
PostNord ja Matkahuolto maksaa parempaa palkkaa työntekijöilleen jo nyt kuin Posti, joka on halpuuttamassa työtä edelleen. Jokainen työehtoshoppailua vastustava kuluttaja voi äänestää lompakollaan.
Postin kautta en tilaa yhtään pakettia, jos on joku muu vaihtoehto. - Anonyymi
"""Aloittaja vaikuttaa olevan trollipelle, sillä eihän mitään musiikkia ole enää aikoihin kirjoitettu CD-levyille, ja laitettu postimyyntiin niitä.
DVD-levyt, Blue-rayt ja suoratoistot on edes hiukan enemmän nykyaikaa, kuin 1990-luvun CD-lerput""".
Minä ainakin ostin hiljan CD,n Prismasta missä oli huomattavan iso valikoima CD,tä.
Käy nyt joskus oikeassa kaupassakin, niin näät. - Anonyymi
Oma tilaukseni (kännykän suojakotelo, arvo noin 4€) saapui Suomeen 8.9.-19 eli yli puolitoista viikkoa sitten. Seurantatietojen päivitys jämähti samalla. Olisiko TULLILLA osuutta viivytelyssä?
Onko kyseessä ranskalainen lakko eli vitkutellaan tietoisesti?
Posti on kuljettanut tähän asti paketit ripsakasti, joten sille suunnalle lähetä KIITOKSET!!!- Anonyymi
Samanlainen tilaus on täällä.Lähetysten seurannan mukaan tavara tullut Suomeen 12.9 Seurantatiedot ovat "hyytyneet"Tavara on kuitenkin Suomessa jonkun instanssin hallussa.Postin selvittely ei tunnista lähetystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747