Mikähän mahtaa oIIa ongelma, kun perseeni on jatkuvasti aivan täynnä piertä?
Jatkuva pierentä?
47
510
Vastaukset
- Anonyymi
Isäs tyttö! vaiko sittenkin äitin poika?
- Anonyymi
Mene nukkumaan, kohta heräät töihin niin ei tarvitse jäädä sohvalle piereksimään.
t. ideaali Ossi- Anonyymi
Töihin? Heh, eihän siitä saa enää liksaakaan.
T. olli kuhta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin? Heh, eihän siitä saa enää liksaakaan.
T. olli kuhtaMää oon lakossa ja kännissä, missä sää oot?
- Anonyymi
Sama täällä. Pylly täynnä pierua.
Joka ilta nukahdan suloisen tuoksuvaan pörinään, ja herään joka aamu kovaan pörähdykseen sekä nenäkarvoja polttavaan käryyn.
Pieren iImeisesti 24/7. - Anonyymi
Palstalla eniten keskustelua aiheuttava aihe, ollut sitä aina ja on näköjään edelleen.
- Anonyymi
Jos olet nainen , niin ilmottaudu missikisoihin.Missit ei piere eikä käy kakalla , missit on kauniita ja raikkaita.
- Anonyymi
...ja 30 v melko lihavia ,kiitos sidukan.
- Anonyymi
Ei täälläkään ole näköjään yhdelläkään mitään tietoa eikä käsitystä anatomiasta. Jaa että perse täynnä pierua. Se on teidän vatsakaasujanne kun syötte sopimatonta.
Kyllä on tyhmä porukkaa. Luulitteko että naisellakin mitä suurempi takamus sen enempi ilmaa takamuksessa.- Anonyymi
Täällä kirjoittelevien naiset on täynnä ilmaa sillä ne on puhallettavaa mallia
- Anonyymi
Mites pippelipierut? Mistä ne tulee???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites pippelipierut? Mistä ne tulee???
Kertokaa nyt tietämättömälle!??
- Anonyymi
tuntuu kuin pieruni irtuavat kepeästi, ts ei mitään paineita tarvita. varsionkelmaakaan ei varsinaisesti ole, paitsi silloin kun ote herpaantuu ja jytky tuloo.
siis löyhä asenne tekee hiipivän mestarin äänettömän lanseerauksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt tietämättömälle!??
Esinahan alle jää ilmaa jos löysää rönttöstä polkee liian pitkään...siinä syy.
- Anonyymi
Oletko vegaani?
- Anonyymi
Jätä maito ja maitotuotteet ja kas niin ihme tapahtuu. Veljeni, suvun maineikas pierijä, pieri 40 ensi vuottaan taukoamatta ja tuntui nauttivat hiljaisista tuhnuistaan. Sen jälkeen kun kyllästyi hajuihinsa lopetti maitotuoteet ja siihen kaasutus jäi. Iihmiskunta pelastui ja tuttavat kiittivät. Kyse on laktoosi intoleranssista. Siirry juomaan vettä, mehua, olutta , viiniä ja laksoottomiin maitotuotteisiin, jos niitä nyt ylipäätään pitää sisäänsä ahtaa.
- Anonyymi
Syötkö ruisleipää?Jotkut ruisleivät jatkavat käymisprosessia suolistossa ja tämä' lienee syy siihenkin, että p-amerikasta ruisleipää ei juurikaan saa. Etenkään väärin valmistettuna ei sovi elimistölle.
- Anonyymi
Nyt on pieretnä halpoo, maksaakkara- kryynipiiras 0.79 senttiä smarketissa.
Osta heti
- Anonyymi
Naapureiden sietäis jotenkin hillitä pieremistä. Haittaa jo arkielämää kun törisee.
- Anonyymi
Suomessa voitaisiin pikemminkin siirtyä halparakentamisesta kunnolla äänieristettyjen asuntojen rakentamiseen.
- Anonyymi
Eroa akasta niin helpottaa.
- Anonyymi
Älä anna häiritä, piereskely on ihan lepposaa hommaa niin kauan kun mukana ei tule muutakin.
- Anonyymi
Pierun lemu?
- Anonyymi
Ruoka pitäisi myös pureskella hyvin, eikä mättää suuhunsa hirveää vauhtia. Elimistö joutuu iso ina paloina nieltyä ruokaa sulattelemaan ylimääräisesti ja siitää syntyy kaasuja.
Purukumit ja jotkut makeutusaineet aiheuttavat myös ilman muodostusta. - Anonyymi
Anal-B - se auttaa - ainakin ongelmiin?
-Börje&Håkan- Piarakoitse mitä piarekoitset mutta älä sunkahan paskanna, sanoi vanha Karjalaisevakko ukko aikoinaan!
Late Lapista.- Anonyymi
Kaasu on enerkiaa, voit pidätellä niitä sisälläsi ja laskea maukkaita hiljaisia salakiisuja pyydettäessä.
- Anonyymi
Minä tykkään räjäyttää kertymät aina hississä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään räjäyttää kertymät aina hississä.
Minä yleensä pidätän koko päivän ja sitten rappukäytävässä pudotan housut nilkkoihin ja töräytän pitkin seiniä sellaiset pierut ja liejut että käy siivoojaa ja naapureita sääliksi!!
- Anonyymi
Persu aatokset joutuvat pois.
- Anonyymi
Sitten täytyy varmaan kävellä seinän viertä.
- Anonyymi
Ehkä se kuitenkin on sientä?
- Anonyymi
"Muuta tukholmaan,SLUSSENILLA SAA TIUKASTA PIERUSTA 3 KRUUNUA"!!!
- Anonyymi
Oikeasti? Luulis että varren kanssa sais tuplaliksan.
- Anonyymi
Sinun täytyy opetella laskemaan myrkyllisiä salakiisuja sakkareiästäsi.
Muut eivät häiriinny etkä itse.
Syyllinen on toki viereinen jota osoitella.
Omat suhinat tuoksuvat. - Anonyymi
Humulus Ciumsasus sieni voi olla syynä...leviää pilaantuneesta majoneesista esim. hampurilaisista...
- Anonyymi
Valskaa ne paikat varsinkin suuret.
Oletko käynnyt ruotsissa tai helsingissä hoonattavana?
Isäs poika olet tai sitten molempien.
Aito homo kuulee jo äänestä kun toinen homo pieree.
Lähi-idän feikki homot tekeytyvät homoiksi ja kristityiksi saadakseen ikuisen elätti ja rikospaikan.
Heille sopisi tälläinen pierutesti korvakuulolta. - Anonyymi
Ilmiselvästi fully vaxxinated. Koronarokotteen yksi sivuvaikutuksista on aivojen muuttuminen metaani-/rikkikaasutehtaaksi. Puff puff prrrrt
- Anonyymi
anustappi irtoo jo 3.0 barilla ja kantaa n 5 metriä.
tämä on testattu tulos ja vauhdilla tuli ulos, osuen naapurin rouvan alahuuliin!
rouva vaikutti läpityytyväiseltä. - Anonyymi
sokeri tuottaa kaasuja.
- Anonyymi
Alottajalla on ruppunaru katkennu.
Pierua ei pidä pijätellä, eikä ylenpalttisesti parskautella, sano pappi Kainuussa. - Anonyymi
Johtuu sormesta. Itselläni kun vetää sormesta niin aina persetorvi törähtää.
- Anonyymi
Kaasu siirtää ulostetta paksusuolta pitkin ja luo sitä kaasua itse. Ulostammassa käynti auttaa asiaan. Ei kannata totuttaa kaasunmuodostukseen ja pieremiseen.
- Anonyymi
Kokeile maitohappobaktereja. Mulla ne auttoi.
- Anonyymi
Olet demari. Teillä kutsutaan piruja "ajatuksiksi"...
- Anonyymi
PASKA!
- Anonyymi
Aloittaja on selkeä kokoomusloinen ja pelkkä makoilu tehnyt vanhaan käytettyyn perään ilmaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747