Mälliämpäriksi

Anonyymi

Kiihottaisi ajatus siitä että miesporukka vuokraisi minut yleiseen käyttöön esmes poikien iltaan tai bileisiin. Olen 28-vuotias nainen mtta en kuitenkaan uskalla. Tässä fantasiassa minua kiihottaa se että pääsisi nimettömänä monen miehen käytettäväksi ja myös maksun vastaanottaminen seksistä. Seksi on parasta kun saa keskittyä vain miehen nautintoon. Kertokaa ajatuksialle tästä.

61

5501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä suunnattoman kiihottava ajatus.

    • olisit irstaiden miesten panopuu ja siemennyksen kohde ,mikset siis toteuttaisi fantasiaasi todeksi ja nauttisi itsekkin

    • Bukkake sessiot ... tyyliin britishbukkake tai ukbukkake

    • Kiva ois tulla nuoleskelemaan sua sitten puhtaaksi.

      • Maistuis varmaan mullekkin….


      • jormalaiset kirjoitti:

        Maistuis varmaan mullekkin….

        Mun fantasiani on kyl nykyään just se, et sais nuolla kunnolla spermatun naisen puhtaaksi. Vielä kivampi, jos joku panis mua samalla.

        No, nää on fantasioita.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Mun fantasiani on kyl nykyään just se, et sais nuolla kunnolla spermatun naisen puhtaaksi. Vielä kivampi, jos joku panis mua samalla.

        No, nää on fantasioita.

        Jos sain tyttöystävän nuolla kunnon kuorrutuksen jälkeen olisin tosi iloinen.


    • Anonyymi

      No senkun toteutat kun olet vielä nuori ja nätti. Minun kaikki fantasiat on aina olleet sellaisia joissa vanhemmat himokkaat miehet minut johonkin autoon kaappaa ja raahaavat jonnekin mökille, pimeessä tietenkin ja väkisin mutta ei väkivalloin. Nyt olen jo liian vanha että kukaan veisi, vaikka nuoreksi likaksi laittautuisin ja pimeessä tyrkylle menisin, vaikka iltalenkille.. Nuoresta asti tämä ollut vain fantasia, ei ollut rohkeutta.

      • Anonyymi

        Kokeilepa.. Laittaisi nätiksi ja lähde iltakävelylle. Ennen sitä vaan ilmoitat minulle mistä sinut löytää, niin fantasiasi voi vaikka toteutuakin..

        Itselläni kun on fantasiana kaapata joku käyttööni joskus..


      • Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.

        Miksi pitää olla vanhemmat miehet? Eikö nuoret parikymppiset sällit kelpaa? Kyrpäkin seisoisi kuin lipputanko itsenäisyyspäivänä. Ensin rouva autoon silmät sidottuina ja siitä metsätielle. Rouva kannetaan miehissä metsän läpi mökkiin. Nainen riisutaan pikkuhousuistaan ja paita avataan ja mökissä käydään läpi pirtin pöytä, pitkä penkki, kerrosänky, ja ulkona kaide kunnes kohtuun ei enää enempää spermaa mahdu. Sitten taas side silmille, nainen kannetaan pirtistä autoon. Ajetaan sopivalle kadulle jonne rouva jätetään miettimään selitystä miehelleen missä ilta oikein vierähti. Menisitkö suihkuun vai jäisikö jälkien siivoaminen miehelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla vanhemmat miehet? Eikö nuoret parikymppiset sällit kelpaa? Kyrpäkin seisoisi kuin lipputanko itsenäisyyspäivänä. Ensin rouva autoon silmät sidottuina ja siitä metsätielle. Rouva kannetaan miehissä metsän läpi mökkiin. Nainen riisutaan pikkuhousuistaan ja paita avataan ja mökissä käydään läpi pirtin pöytä, pitkä penkki, kerrosänky, ja ulkona kaide kunnes kohtuun ei enää enempää spermaa mahdu. Sitten taas side silmille, nainen kannetaan pirtistä autoon. Ajetaan sopivalle kadulle jonne rouva jätetään miettimään selitystä miehelleen missä ilta oikein vierähti. Menisitkö suihkuun vai jäisikö jälkien siivoaminen miehelle?

        Huh!! Mielikuvitus lähti tuossa kyllä lentoon! Kieltämättä kiihoittavaa.
        Menisin pesulle, yrittäen keksiä jonkin selityksen poissaololleni.


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.

        Oispa ihanaa antaa sulle mällit. Ei todellakaan liian vanha.


      • korkkarirunkku kirjoitti:

        Oispa ihanaa antaa sulle mällit. Ei todellakaan liian vanha.

        No sepä mukava kuulla.


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.

        Kauanko sut kreeta saisi pitää kaapattuna?


      • Hermanni54 kirjoitti:

        Kauanko sut kreeta saisi pitää kaapattuna?

        Kesälomilla vaikka viikon.


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.

        Kreeta73 minä siementäisin sinut mielelläni olet niin ihanan kaunis nainen saisit useitkin satseja


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Samoin.
        Minullakin tuollainen on ollut fantasiana teini-iässä saakka ja nyt 47 vuotiaana alkaa olla myöhäistä enää haaveillakaan moisesta.

        Et ole ollenkaan liian vanha! Laitat nätin kesäleningin ja alle punaiset neljänneskuppirintsikat, sukkanauhaliivit ja saumasukat. Tapaamme jossain puistossa iltahämärissä. Aluksi tutustun rintoihisi ja sitten alan leikkiä pillullasi. Saat polvistua eteeni ja imeä kulliani kunnes se on valmis. Nostan sinut puuta vasten ja pian on vittusi täynnä spermaa!!! Kävelemme vielä hetken puistossa ja pysähdymme uudelleen. Suojaisessa paikassa suostuttelen sinut nelinkontin polun viereen ja otan rintasi esiin. Tulen takaa päin. Ja taas saat vittusi täyteen spermaa. Ei varmaan haittaa, jos joku ohikulkija pysähtyy hetkeksi ihmettelemään. Taidan vielä pyyhkiä kullini leninkisi helmaan että on miehelläsi haistelemista.

        t. Kaarlo saman ikäinen


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa kun vaimo on muitten miesten panopuu ja mälliämpäri.

      Olen pari kertaa nähnyt kun vieras nai takaapäin ja tyhjentää kassinsa vaimooni. Seuraava on tullut liukkaille heti edellisen lauettua. Vaimo ei ole edes ehtinyt katsoa kuka seuraava panija on. Itse olen ollut viimeisenä.

      Kiihottaa kun vaimo on tuossa hommassa pelkkä pillu johon kuka tahansa saa laskea lastinsa.

      • Miten pääsis mukaan. Kiihottava ajatus että porukalla pääsisi nussimaan naista


      • Hommassa vaimo on vain esine, Mälliämpäri.
        Olenko objektiseksuaali?


    • Et ole vanha.

    • kertokaa lisää? ;)

      • Miesjoukon kovien kyrpien eteen polvilleen ja suu auki odottaen kuorrutusta.


    • Toi on mun vaimon Fantasia. Mun Fantasia on se että pääsen ensi kerralla mukaan.

    • Anonyymi

      Kaisaniemen puistosa tuo toteutuu helposti.

    • Ihana fantasia jollainen vastaava toistuu usein myös minun ajatuksissani.

      • Itse en ole ajatellut asiaa ihan noin. Kiihottavaa on tulla kyllä itse mällättyyn pilluun tai perseeseen toisen tai kolmannen kerran. Onko kiihotus juuri se, että munaa tulee koko ajan ja välillä joku laukeaa vai se, että niitä miehiä on useita?

        47V nainen, on mitä parhaimmassa iässä. Siitä ei pidä kokea kriisiä.


    • Anonyymi

      Taitaa olla aika yleinenkin fantasia meillä naisilla tämä että pääsisi miesjoukon paineenpurkuvälineeksi?
      Miehet nussisivat armotta joka reikään, sperma maistuisi suussa, lisää vain tulisi ja tulisi....
      Näitten mielikuvien voimalla itsekin tulin äsken :)

      Mutta moniko on onnistunut toteuttamaan tämäntapaista? Taitaa käytännössä olla aika haasteellista, jos ei itsetuhoiseksi viitsi heittäytyä kuitenkaan.

      • Tämän toteuttaminen vaatisi naiselta kyllä melkoista aloitteellisuutta saadakseen tuon mahdollistumaan.
        Mutta käyttäytymällä ja hakeutumalla (uhka)rohkeasti siihen mahdollisesti johtavaan tilanteeseen, saattaa asiat saada kehittymään niin, että saa aidon kokemuksen siitä itselleen.
        Voisin kertoa tuosta enemmänkin kahden keskisessä keskustelussa.


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Tämän toteuttaminen vaatisi naiselta kyllä melkoista aloitteellisuutta saadakseen tuon mahdollistumaan.
        Mutta käyttäytymällä ja hakeutumalla (uhka)rohkeasti siihen mahdollisesti johtavaan tilanteeseen, saattaa asiat saada kehittymään niin, että saa aidon kokemuksen siitä itselleen.
        Voisin kertoa tuosta enemmänkin kahden keskisessä keskustelussa.

        Kirjoita Kreeta suomipostiin. Eiköhän se toimi vielä vähän aikaa. Voidaan vaihtaa ajatuksia. Olen 5-kymppinen mies ja semmoinen pitkäkestoinen yhden kanssa voisi olla turvallisempaa sinulle.


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Tämän toteuttaminen vaatisi naiselta kyllä melkoista aloitteellisuutta saadakseen tuon mahdollistumaan.
        Mutta käyttäytymällä ja hakeutumalla (uhka)rohkeasti siihen mahdollisesti johtavaan tilanteeseen, saattaa asiat saada kehittymään niin, että saa aidon kokemuksen siitä itselleen.
        Voisin kertoa tuosta enemmänkin kahden keskisessä keskustelussa.

        Mulle saa kirjoitella.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Tämän toteuttaminen vaatisi naiselta kyllä melkoista aloitteellisuutta saadakseen tuon mahdollistumaan.
        Mutta käyttäytymällä ja hakeutumalla (uhka)rohkeasti siihen mahdollisesti johtavaan tilanteeseen, saattaa asiat saada kehittymään niin, että saa aidon kokemuksen siitä itselleen.
        Voisin kertoa tuosta enemmänkin kahden keskisessä keskustelussa.

        Hei taas kaunis Kreeta,
        Toinen versio olisi että miehet runkkaisivat mällit kasvoille ja pitkin vartaloa.....kontillaan silmät peitettynä voisi kuulla ja haistaa miehet ja tuntea lämpimän sperman valuvan pitkin...
        olisi vähemmän itsetuhoista mutta yhtä kiihottavaa.

        Kiinnostaa mitä sinulla olisi kerrottavaa, mutta epäilyttää tähän s-postiosotetta laittaa. Olen se toinen panetuksen riivaama teinin äiti, meidän kommentteja löytyy päällekkäin ja allekkain useammastakin ketjusta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas kaunis Kreeta,
        Toinen versio olisi että miehet runkkaisivat mällit kasvoille ja pitkin vartaloa.....kontillaan silmät peitettynä voisi kuulla ja haistaa miehet ja tuntea lämpimän sperman valuvan pitkin...
        olisi vähemmän itsetuhoista mutta yhtä kiihottavaa.

        Kiinnostaa mitä sinulla olisi kerrottavaa, mutta epäilyttää tähän s-postiosotetta laittaa. Olen se toinen panetuksen riivaama teinin äiti, meidän kommentteja löytyy päällekkäin ja allekkain useammastakin ketjusta...

        Hei
        Kirjoita postiini..
        Katsotaan, mitä voitaisiin tehdä.
        M50


      • Anonyymi
        Tend kirjoitti:

        Hei
        Kirjoita postiini..
        Katsotaan, mitä voitaisiin tehdä.
        M50

        Kreetan haluat korjata turvaan.... mutta mitäs minulle sitten voitaisiin tehdä.... Oletkos jo kasaamassa porukkaa vai :):):)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreetan haluat korjata turvaan.... mutta mitäs minulle sitten voitaisiin tehdä.... Oletkos jo kasaamassa porukkaa vai :):):)

        En ole kasaamassa porukkaa. Siitä on kyse, mitä kaksin voi tehdä ensin, jos haluaa mukavia kokemuksia pienemmässä mittakaavassa pienemällä kynnyksellä.


      • Anonyymi
        Tend kirjoitti:

        En ole kasaamassa porukkaa. Siitä on kyse, mitä kaksin voi tehdä ensin, jos haluaa mukavia kokemuksia pienemmässä mittakaavassa pienemällä kynnyksellä.

        Kiitos kauniista ajatuksesta ja anteeksi, mulla nyt vaan on kiiman lisäksi törkeä(n huono) huumorintaju...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista ajatuksesta ja anteeksi, mulla nyt vaan on kiiman lisäksi törkeä(n huono) huumorintaju...

        Huumoria on hyvä olla. Kaikki ei olisi pienessä mittakaavassa :)


      • Kreeta73 kirjoitti:

        Tämän toteuttaminen vaatisi naiselta kyllä melkoista aloitteellisuutta saadakseen tuon mahdollistumaan.
        Mutta käyttäytymällä ja hakeutumalla (uhka)rohkeasti siihen mahdollisesti johtavaan tilanteeseen, saattaa asiat saada kehittymään niin, että saa aidon kokemuksen siitä itselleen.
        Voisin kertoa tuosta enemmänkin kahden keskisessä keskustelussa.

        Olis kiva kirjoitella


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Olis kiva kirjoitella

        Niin ois mutta kun Kreeta haluu vain mielikuvia.


    • Anonyymi

      Haluaisiko joku pitkään takaapäin. Silmät peitettynä. Välillä muna pois ja voit kuvitella, että saat uutta munaa taas... Ja todella pitkään ja kunnolla niin, että tulee pillu helläksi ison vehkeen jäljiltä.
      Lopulta otan silmälaput pois, jos haluat nähdä, kun laukean rinnoillesi ja levitän spermat niille ja hieron liukkaita nännejäsi.
      Sen jälkeen sormetan huolella. Ja taas.

      • Anonyymi

        Pitkä on aika tuosta kirjoituksesta. Olisi ihana, kun joku hoitelisi takaapäin tai edestä miten vain painaituisi uudestaan ja uudestaan sisääni. Spermat rinnoille ja uudestaan leikki jatkuisi... Olen 50 muodokas ja rintava nainen, kun mies ja paikka tälle toiveelle löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä on aika tuosta kirjoituksesta. Olisi ihana, kun joku hoitelisi takaapäin tai edestä miten vain painaituisi uudestaan ja uudestaan sisääni. Spermat rinnoille ja uudestaan leikki jatkuisi... Olen 50 muodokas ja rintava nainen, kun mies ja paikka tälle toiveelle löytyisi.

        Kerro 50 muodokas ja rintava nainen enemmänkin niin tässä ainakin yksi vapaaehtoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro 50 muodokas ja rintava nainen enemmänkin niin tässä ainakin yksi vapaaehtoinen

        Voi vapaaehtoinen kyllä yksikin tuohon riittää, jos on kykyä uudestaan ottaa. Sisään painautuminen on mahtava tunne ja vielä ajatus, että olen siinä miestä varten joka ottaa nautintonsa kehostani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vapaaehtoinen kyllä yksikin tuohon riittää, jos on kykyä uudestaan ottaa. Sisään painautuminen on mahtava tunne ja vielä ajatus, että olen siinä miestä varten joka ottaa nautintonsa kehostani.

        Edelleen kerro kerro


    • Anonyymi

      Tervetuloa sählyporukkamme kesäjuhliin "tarjoilijaksi". Varustuksenasi läpinäkyvä silkkipusero, lyhyt musta hame ja alla läpinäkyvät pitsiset tai neljänneskuppirintsikat, sukkanauhaliivit , saumasukat ja korkokengät ilman pikkareita.
      Hoida itse ehkäisysi, sillä meitä on toistakymmentä siemenlinkoa, ja kortsut saattavat loppua kesken.

      t. Peliporukka

    • Anonyymi

      Tuolle fantasiallesi on eräs paikka Uudellamaalla jossa voit sen toteuttaa. Onko Uusimaa kaukana asuinpaikkakunnaltasi? Onko sinulla sähköpostia jonne voin kertoa enemmän?

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi tavata joku nainen jossain sovitussa paikassa luonnonhelmassa, jossa saisin runkata sun naamalle. Jos se onnistuu, niin otan seuraavalla kerralla toisen kaverin mukaan. Voidaan myös siementää, jos haluut. Pks-seudulla.

      • Anonyymi

        Tuollaista voisi joskus harkitakin...
        Entä yhteystieto?

        Kokeilunhaluinen tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista voisi joskus harkitakin...
        Entä yhteystieto?

        Kokeilunhaluinen tyttönen

        Omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasi?

        Niin kato. Kun poika on urpo, täytyy tytön viedä. Sitten poju vaan vikisee.


      • Anonyymi

        Joo, kandee ettii tolla nimellä. Löytyy lärvivihostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista voisi joskus harkitakin...
        Entä yhteystieto?

        Kokeilunhaluinen tyttönen

        Kokeillaanko tavata jossain, niin ei tarvi laittaa nimitietoja. Oletko hesasta?


    • Anonyymi

      Tuosta ämpäristä muistuu mieleen tämmönen tarina. Savotalla kun miehet runkkasivat lensi lastit kämpän lattialle ja siinä sitten liukastelivat juovuspäissään ja teloivat pallinsa. Sitten joku keksi että entäs jos runkattaisi kaikki samaa ämpäriin niin säilyisi lattia puhtaana. Niin tehtiin ja alettiin arvella kuinka kauan menisi ennekuin ämpäiri olisi täyttynyt. Kyllä siihen viikko meni.

    • Anonyymi

      Tää kiihottaa myös näin miehenkin näkökulmasta.
      Kumpa löytyis halukas nainen ja hyvä porukka lähistöltä.
      Itse Satakunnassa.

    • Anonyymi

      Meilä on taulu seinällä. Siinä on valokuva seteleistä. Sekalainen kasa 5 euron seteleitä. Aina vaimo sen on muutossa mukaan ottanut. Vaikkei kuulema pidä siitä. Olen huomannut hänen katselevan sitä haikeana. Korjaileva sen asentoa ja oikaisevan jos on vinossa. Muihin tauluihin hän ei puutu. Jatkuvan hiplaamisen takia se sitten varmasti putosikin.
      Ajatus että korjaisin lohjenneen raamin kauhistutti häntä. Tajusin tunteen voimakkuuden. Nähdessään ilmeeni hän totesi että ehkä olisi kuitenkin hyvä jos korjaisin sen.
      Avatessani raameja huomasin kuvan ja takapahvin välissä olevan sama setelikasa kuin kuvassa. Vaimo kertoi edellisen poikaystävän järjestäneen juhlia. Häntä sai naida maksamalla 5 euroa.

      • Anonyymi

        Yksityiskohtainen kertomus huoraleikeistä oli hämmentävää kuultavaa. Toisaalta huomasin kuinka tarina kiihoitti minua. Valkea blondi mustien käyttö esineenä, mälliänpärinä, oli jotain hämmentävää.
        Tapauksen kertominen oli hänelle vaikeaa. Paine kertomiselle oli kasvanut pikkuhiljaa. Halasin ja sanoin että mennyt on mennyttä.
        Vielä vaikeampaa hänelle oli kertoa idea olleen hänen. Vaikka tapaamisissa hän oli esiintynyt mustan omistamana valkoisena huorana. Hän oli aina se joka oli vastannut viesteihin ja sopinut tapaamiset. Huoraleikit olivat hämmentäneet hänen poikaystäväänsä. Mies oli kiihoittunut niistä kuten minä nyt.


      • Anonyymi

        Yksityiskohtainen kertomus huoraleikeistä oli hämmentävää kuultavaa. Toisaalta huomasin kuinka tarina kiihoitti minua. Valkea blondi mustien käyttöesineenä, mälliänpärinä, oli jotain hämmentävää.
        Tapauksen kertominen oli hänelle vaikeaa. Halasin ja sanoin että mennyt on mennyttä.
        Vielä vaikeampaa oli myöntää idea olleen hänen. Vaimon oloaan helpotti hänen tekemä huomio, harvoin minulla on niin kova ja jäykkä erektio.


    • Anonyymi

      olen mies mutta tulisin mieluusti kaveriksi miehiä sais olla paljon

    • Anonyymi

      Olisihan se hienoa nähdä jos kauniin sihteerinaisen hieno satiinipusero ja hame kastuisi ukkoköörin spermasta märäksi xD

    • Anonyymi

      Ei varmaa ketään kiinnosta parin päivän päästä kun alkaa seuraukset tuleen esiin

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe