Feminismi on JO ulkopoliittinen linja!?

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-10969376

Ruotsin femakkoulkoministerin mukaan feminismi on maan ulkopoliittinen linja??? Mitä ihmettä taas!

Mitä tekemistä feminismillä on muka ulkopolitiikan kanssa? Saatikka että se olisi oikein linja!

Yhä oudommaksi menee länsimaiden politiikka, kun naiset ja varsinkin femakot pääsevät siellä huseeraamaan....

9

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomatkaa linkin jutun kuvista, kuinka sateenkaarivärit hallitsevat tuosta fenmakoministeristä otettuja kuvia.

      Mikä taas kerran todistaa nykyfeminismin yhteyden kulttuurimarxistiseeen arvomädätykseen.

      "Länsimaiden perikato"-teos kirjoitettiin 90 vuotta liian aikaisin.

    • Feministinen ulkopolitiikka on ollut olemassa käsitteenä jo jonkinaikaa. Tuula Haatainen sitä yritti tuoda presidenttikampanjassaan esille 2018. Sai 3% äänistä.

      Ainoa ismi joka suomen ulkopolitiikkaan sopii on realismi. Kun naapurissa presidenttinä on toksinen maskulisti, jota suomalainen feministi alkaa ojentaa, kyllä mua pelottaisi.

      Mutta en silti tiedä, onko suomen ulkopolitiikka nyt feminististä. Pekka Haavisto, ulkoministeri, on feministisestä vihreästä liikkeestä. Mutta en ole kuullut kertaakaan Haaviston puhuvan feministisestä ulkopolitiikasta. (ehkä hän on, en ole kuullut). Feministisen ulkopolitiikan brändiarvo ei ole hääppöinen, joten jos sitä nyt harrastetaan on ihan hyväkin pitää siitä turpansa kiinni.

      • Anonyymi

        Homomiehet usein inhoavat naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homomiehet usein inhoavat naisia.

        Miksi ihmeessä tästä on poistettu ihan asiallinen kommentti homomiehistä ja naisista?

        Siis PALJON asiallisempi kuin tuo kommentti johon vastasin!

        Onko "keskustelu" jo mennyt siihen, että vain kärjistykset ja haukkumiset kelpaavat???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tästä on poistettu ihan asiallinen kommentti homomiehistä ja naisista?

        Siis PALJON asiallisempi kuin tuo kommentti johon vastasin!

        Onko "keskustelu" jo mennyt siihen, että vain kärjistykset ja haukkumiset kelpaavat???

        Tunnen monta homomiestä.

        He joko tykkäävät pitää naisia kavereinaan, että voivat esiintyä julkisesti naisten seurassa.
        Moni asia on myös yhteinen naisten ja homomiesten sosiaalisessa kentässä.


        Tai sitten pitävät naisia kikattavina tyhjäntoimittajina, joissa ei ole mitään kiinnostavaa.

        Miksipä olisikaan kun seksuaalinen kiinnostus ei liitä homomiestä ja naista.


    • Anonyymi

      Femokratia on tulevaisuus : feministikonferenssissa ehdotettiin jo että 'rukoilijasirkka-strategia' otetaan tavoitelistalle. Koiras käytetään ravinnoksi heti parittelun jälkeen, Ehdotus toi remakat naurut ja tömistelyt .... toinen ehdotti spermanlypsykoneita jotta kosketus sikoihin vältetään.

      • Anonyymi

        Niinpä. Siathan ovat valkoisia! ;-)

        Siis pääosin. Kyllä myös mustia ja ruskeita sikoja löytyy, mutta nehän ovat vain söpöjä...


      • Anonyymi

        Olisiko linkkiä?


    • Anonyymi

      Mirä eroa on feministillä ja timo soinilla??

      Timo Soini on läski ja feministi plus kokoinen heheh

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe