jouMan

Aloituksia
12
Kommenttia
93
- Ifolor sveitsiin? Vaihtoehtoja?Ifolor harkitsee tuotannon siirtämistä sveitsiin. Mistä voisi tilata jatkossa suomessa tehtyjä kuvakirjoja? Kokemuksia?142046
- AhvenanmaaAhvenanmaan maakunnan hallituksen pääministeri Veronica Thörnroos : "Jos jotain tapahtuu Ahvenanmaalle –jos ahvenanmaala5257
- velvollisuus varastoida joditabletteja?Moni juttu ja kommentoija muistuttaa, että taloyhtiöillä on _velvollisuus_ hankkia ja säilyttää joditabletteja. Onko h101200
- Bitcoin & swiftNyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön2359
- verotulot ja feminismiVuoden 2020 kokonaisverotulojen kärjessä on herrat (etunimeltään) Mikko, Ilkka, Heikki, Joni, Mikael, Kristo, Tuomo, Joh9281
- nyt riitti, ElisaElisa "yhtenäistää" liittymävalikoimaansa. Sen seurauksena perheenjäsenen liittymä vaihdetaan 300Mb:n 5G liittymäksi, ov1309513
- notAllMen ja feministitPitästä aikaa kunnon feminististä ajattelu MeNaisissa. Olen ihmetellyt, mikä #notAllMen:ssä triggeröi feministejä, nyt s6236
- Henriksson ja työmarkkinatYLE:n tentissä kysyttiin, miksi maahanmuuttajille pitäisi opettaa ruotsia, koska työmarkkinat suomen kielellä on suuremm10163
- persut ja feminismiOttamatta kantaa itse puolueeseen (koska tämä ei ole puolueryhmä), ainakin näistä persujen kommenteista pidän. Allekirjo15292
- outoa kirjoitustaOsaako joku vastata mistä on kyse. Siivosimme edesmenneen omaisen jäämistöä. Henkilö oli uskonnollinen (kristitty). Hän0138
- Flashmob - paita pois!Tällainen osui silmiini, ja miehenä olen syvästi hämmentynyt. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006135407.html Kuka k6129
- Rinne Pelastaa ihmiskunnan (A-studio)A-studio 8.5, areensta katsoen n. kohdassa 6min30sek tuleva pääministeri lausuu: "koko ihmiskunnan tulevaisuutta kosket1119