Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

93

  1. Ifolor sveitsiin? Vaihtoehtoja?

    Ifolor harkitsee tuotannon siirtämistä sveitsiin. Mistä voisi tilata jatkossa suomessa tehtyjä kuvakirjoja? Kokemuksia?
    Yleistä valokuvauksesta
    11
    1320
  2. Ahvenanmaa

    Ahvenanmaan maakunnan hallituksen pääministeri Veronica Thörnroos : "Jos jotain tapahtuu Ahvenanmaalle –jos ahvenanmaala
    6
    90
  3. velvollisuus varastoida joditabletteja?

    Moni juttu ja kommentoija muistuttaa, että taloyhtiöillä on _velvollisuus_ hankkia ja säilyttää joditabletteja. Onko h
    10
    871
  4. Bitcoin & swift

    Nyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön
    Valuutat
    2
    60
  5. verotulot ja feminismi

    Vuoden 2020 kokonaisverotulojen kärjessä on herrat (etunimeltään) Mikko, Ilkka, Heikki, Joni, Mikael, Kristo, Tuomo, Joh
    Feminismi
    9
    87
  6. nyt riitti, Elisa

    Elisa "yhtenäistää" liittymävalikoimaansa. Sen seurauksena perheenjäsenen liittymä vaihdetaan 300Mb:n 5G liittymäksi, ov
    Elisan liittymät
    121
    6796
  7. notAllMen ja feministit

    Pitästä aikaa kunnon feminististä ajattelu MeNaisissa. Olen ihmetellyt, mikä #notAllMen:ssä triggeröi feministejä, nyt s
    Feminismi
    6
    61
  8. Henriksson ja työmarkkinat

    YLE:n tentissä kysyttiin, miksi maahanmuuttajille pitäisi opettaa ruotsia, koska työmarkkinat suomen kielellä on suuremm
    10
    40
  9. persut ja feminismi

    Ottamatta kantaa itse puolueeseen (koska tämä ei ole puolueryhmä), ainakin näistä persujen kommenteista pidän. Allekirjo
    Feminismi
    15
    80
  10. outoa kirjoitusta

    Osaako joku vastata mistä on kyse. Siivosimme edesmenneen omaisen jäämistöä. Henkilö oli uskonnollinen (kristitty). Hän
    Kristinusko
    0
    35
  11. Flashmob - paita pois!

    Tällainen osui silmiini, ja miehenä olen syvästi hämmentynyt. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006135407.html Kuka k
    Yhteiskunta
    6
    45
  12. Rinne Pelastaa ihmiskunnan (A-studio)

    A-studio 8.5, areensta katsoen n. kohdassa 6min30sek tuleva pääministeri lausuu: "koko ihmiskunnan tulevaisuutta kosket
    1
    30