jouMan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
93
Ifolor sveitsiin? Vaihtoehtoja?
Ifolor harkitsee tuotannon siirtämistä sveitsiin. Mistä voisi tilata jatkossa suomessa tehtyjä kuvakirjoja? Kokemuksia?131705Ahvenanmaa
Ahvenanmaan maakunnan hallituksen pääministeri Veronica Thörnroos : "Jos jotain tapahtuu Ahvenanmaalle –jos ahvenanmaala6139velvollisuus varastoida joditabletteja?
Moni juttu ja kommentoija muistuttaa, että taloyhtiöillä on _velvollisuus_ hankkia ja säilyttää joditabletteja. Onko h101006Bitcoin & swift
Nyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön2143verotulot ja feminismi
Vuoden 2020 kokonaisverotulojen kärjessä on herrat (etunimeltään) Mikko, Ilkka, Heikki, Joni, Mikael, Kristo, Tuomo, Joh9202nyt riitti, Elisa
Elisa "yhtenäistää" liittymävalikoimaansa. Sen seurauksena perheenjäsenen liittymä vaihdetaan 300Mb:n 5G liittymäksi, ov1258117notAllMen ja feministit
Pitästä aikaa kunnon feminististä ajattelu MeNaisissa. Olen ihmetellyt, mikä #notAllMen:ssä triggeröi feministejä, nyt s6128Henriksson ja työmarkkinat
YLE:n tentissä kysyttiin, miksi maahanmuuttajille pitäisi opettaa ruotsia, koska työmarkkinat suomen kielellä on suuremm1092persut ja feminismi
Ottamatta kantaa itse puolueeseen (koska tämä ei ole puolueryhmä), ainakin näistä persujen kommenteista pidän. Allekirjo15198outoa kirjoitusta
Osaako joku vastata mistä on kyse. Siivosimme edesmenneen omaisen jäämistöä. Henkilö oli uskonnollinen (kristitty). Hän075Flashmob - paita pois!
Tällainen osui silmiini, ja miehenä olen syvästi hämmentynyt. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006135407.html Kuka k679Rinne Pelastaa ihmiskunnan (A-studio)
A-studio 8.5, areensta katsoen n. kohdassa 6min30sek tuleva pääministeri lausuu: "koko ihmiskunnan tulevaisuutta kosket159