Pahin paskahätäsi

Anonyymi

Kertokaa pahin paskahätänne. Missä ja milloin tapahtui? Mitä kävi?

32

4763

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin lapseni kanssa kaupassa viime viikolla ja koti matkalla iski hirvee hätä. Matkaa oli jäljellä 30 minuuttia ja tuntui siltä, että tulee ihan juuri löröt housuun! Pälyilin ympärilleni että näkyykö bussipysäkkejä tms. missään mutta eihän siellä ollut. Käskin lapseni tyhjentämään kauppakassin ja antamaan sen minulle. Laitoin hädissäni pussin pyllyni alle kun pelkäsin paskovani housuun ja sotkevani penkit. Autossahan ne paskat sitten housuun räjähti.

    • Anonyymi

      Kerran olin koulun jälkeen uusimassa koetta. Kokeen alussa tuntui jo vähän kakkahätää mutta sitten se paheni aivan sietämättömäksi. Ope ei päästänyt vessaan kun luuli että menen lunttaamaan. En pystynyt keskittyä kokeeseen. Kiehnäsin ja puristin jalkoja yhteen ettei tule housuun. Tuntui että jos nousen penkiltä niin tulee välittömästi pökäle housuun. Sain tehtyä kokeen ja juoksin vessoille mutta ne oli varattu. Odotin sen viisi minuuttia vessojen vapautumista kunnes pääsi paskat housuun. Ei siinä sitte muuta ku itku kurkussa kotiin pesemään housut.

    • Anonyymi

      Olin kaupassa kun tuli hirveä paskahätä. Menin vessaan mutta se oli varattu. Koputtelin oveen että kauanko hänellä vielä kestää kun täällä yhdellä olisi vähän kiire mutta hän vastasi että hänellä tulee kestämään. Hytkyin siellä hetken aikaa kunnes vihdoin vessa vapautui ja pääsin paskalle.


      N 34

    • Anonyymi

      Mulla lensi lenkillä ruikulit housuun kun ei vain kerta kaikkiaan pystynyt pidättämään

      • Anonyymi

        Hyppäsin bussista ulos, kun oli kunnon paskahätä. Vedin housut alas, pyllistin ja sitten päästin suihkuna tulemaan.


      • Anonyymi

        Mulla onneksi oli Tena housuvaipat joita käytän välillä kun on joskus tilanne töissä ettei pääse heti edes pissalle. No työmatkalla kurahti ripulit,onneksi nuo vaipat piti sen verran ettei levinnyt housuihin. Suosittelen siis housuvaippoja Tena XL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppäsin bussista ulos, kun oli kunnon paskahätä. Vedin housut alas, pyllistin ja sitten päästin suihkuna tulemaan.

        Niin sitä pitää!
        Oikein kunnolla paskannettu!!


    • Anonyymi

      Pahin kokemukseni menee viime vuodelle kun kävin taco bellissä, tuli hirmunälkä siinä lintuja bongatessani ja eipä ollut kotona kokattavaa niin päätinkin kokeille sitä uutta taco belliä joka tonne torille avautui, menin sitten tilaamaan ruokani ja ne tacot olivat todella pieniä tilasin niitä kaksi joten petyin annoskokoon maksoin niistä kuitenkin 15 euroa. Illalla kello 22:00 tuli hirveä vatsakipu ja oli pakko kyllä kiiruhtaa vessaan, Noh... Tulihan sieltä semmoset Nagasakin pommitukset että ei kyllä putkisto kestänyt sitä painetta. 0/5 PASKA PAIKKA

    • Anonyymi

      kakka tuli housuun kesken koulutunnin oon 8 ja oon kaks luokalla kakka XD

      • Anonyymi

        Nyt kyllä kävi paha jämä....


    • Anonyymi

      Unelmani on, että matkalla naisystäväni luo iskee elämäni kamalin hätä. Saan juuri ja juuri pinnistettyä rappukäytävään asti, mutta sitten hätä muuttuu aivan kammottavaksi ja on pakko pyllistää, kun yrittää epätoivoisesti olla kakkaamatta housuunsa, mutta kakka tulee, se tulee väkisin enkä voi sille yhtään mitään. Kakkapökäleeni kaartuu voimalla alushousuihini, olen aikuinen enkä voinut pidätellä kakkaa. Juoksen naisystäväni oven taakse ja vedän housuni polviin. Hän avaa oven ja tuijottaa hämmentyneenä kakkaani.

      • Anonyymi

        Haluan seistä naama punaisena ja sanoa, että mulle kävi näin ja hän NÄKEE MUN KAKAT.


    • Anonyymi

      Ripulia pidättelin bussi matkan ja vaikeinta oli lopussa pidätellä kun koti ja helpotus oli lähellä. Siinä sitten yritin vielä toisen ongelman kanssa taistella ettei juttelunhaluinen naapuri hoksaisi. Eteisessä ja vessassa piti vielä pysähtyä pidättelemään ettei vapaudu liian aikaisin. Alus housut kerkesin just ja just vetäistä ripulin tieltä kun pöntölle istuin.

      • Anonyymi

        Mulla tuli löysät housuun, kun istuin paskapöntöllä, mutten muistanu vetää alkkareita alas.
        Kyllä meittii nauratti jälkikäteen!


    • Anonyymi

      Kerran paskoin papereitta, ja näin ollen pyöritin persnettä kuntassa, sinne jäi ylimääräinen irtopaska.

    • Anonyymi

      Olin eilen menossa käymään ystäväni luo (hän on mies, itse olen nainen) ja joimme matkalla oluita, ja molemmilla oli kova pissahätä. Käytiin kuitenkin vielä matkan varrella olevassa kaupassa ostamassa lisää juotavaa ja syötävää. Kun käveltiin ystävälleni, hän sanoi, että pissahädän lisäksi hänelle on tulossa myös kakkahätä. Hetkeä myöhemmin hän valitti, että pierettää hirveästi ja että meinaa tulla housuun. Hänen piti pysähtyä pidättämään. Kun taas lähdettiin kävelemään hän pysähtyi uudelleen ja totesi epätoivoisena, ettei pysty kävelemään kakkaamatta. Hän oli sitä mieltä, että selvänä pystyisi pidättämään, mutta humala jotenkin heikensi pidätyskykyä. Kun taas käveltiin hän sanoi nolona, että kyllä se nyt on niin, että häneltä tulee kakka housuun. Hän vielä taivasteli, että kun ei se ole edes löysällä, mutta tulee vaan! Niitten pihassa se pysähtyi ja sanoi, että väännetään nyt kunnolla kaikki ulos! Olipahan outoa nähdä, kun joku kakkaa housuun.

      • Anonyymi

        Olin koiran kanssa järvellä kävelemässä, tuli hätä, pilkkihaalarit alas, hyvin meni, edes hupun ei paskannetu. Seuraavana yönä koira oli iltavapaala, oli käynyt syömässä jätökseni. Eikö tämä ole tosi rakkautta.🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        Mun ystävälleni kävi myös pari kertaa huonosti. Ekalla kerralla oltiin tulossa kurssilta, jossa oltiin laitettu ruokaa, ja hätä yllätti. Housuun tuli! Toisella kerralla mulla oli perhekriisi ja hän haki mut luokseen yöksi (olemme vain ystäviä) ja häntä kakatti jo hakiessa, mutta en voinut mieheni takia päästää häntä sisälle, ja ihan hänen kotiovellaan häneltä tuli fanfaarit pöksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ystävälleni kävi myös pari kertaa huonosti. Ekalla kerralla oltiin tulossa kurssilta, jossa oltiin laitettu ruokaa, ja hätä yllätti. Housuun tuli! Toisella kerralla mulla oli perhekriisi ja hän haki mut luokseen yöksi (olemme vain ystäviä) ja häntä kakatti jo hakiessa, mutta en voinut mieheni takia päästää häntä sisälle, ja ihan hänen kotiovellaan häneltä tuli fanfaarit pöksyyn.

        Hauskoja sattumuksia, kyllä Oon nauranut ihteni kipeäksi. Haaaahheeeeeeehhhih!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja sattumuksia, kyllä Oon nauranut ihteni kipeäksi. Haaaahheeeeeeehhhih!!

        Tällä koko palstalla n.90 % jutuista on keksittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ystävälleni kävi myös pari kertaa huonosti. Ekalla kerralla oltiin tulossa kurssilta, jossa oltiin laitettu ruokaa, ja hätä yllätti. Housuun tuli! Toisella kerralla mulla oli perhekriisi ja hän haki mut luokseen yöksi (olemme vain ystäviä) ja häntä kakatti jo hakiessa, mutta en voinut mieheni takia päästää häntä sisälle, ja ihan hänen kotiovellaan häneltä tuli fanfaarit pöksyyn.

        Miltä se tuntui nähdä, kun ystävämies kakkasi naama tiukkana housuun? Miltä se oikeasti tuntuu nähdä, kun aikuiselle käy niin, että pakaroiden välistä purkautuu väkisin kakat? Kun tiedät, että toinen ulostaa pöksyihinsä ja helpottaa ja hävettää yhtä aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntui nähdä, kun ystävämies kakkasi naama tiukkana housuun? Miltä se oikeasti tuntuu nähdä, kun aikuiselle käy niin, että pakaroiden välistä purkautuu väkisin kakat? Kun tiedät, että toinen ulostaa pöksyihinsä ja helpottaa ja hävettää yhtä aikaa?

        Ja ootko koskaan istunut pytyllä kakalla ja miettinyt, että näin sille ystävälle kävi, mutta housut ylhäällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ootko koskaan istunut pytyllä kakalla ja miettinyt, että näin sille ystävälle kävi, mutta housut ylhäällä?

        En ole se, jolta kysyit mutta vaikka sitä tekisi housuun ja yrittäisi kuvitella miltä se tuntuu sitä ei pääse oikeasti siihen tunnetilaan, kun tuntee sen kauhun, kun oikeasti aikuisena PÄÄSEE kakat housuun. Itsekin äsken viivyttelin pytylle menoa ja nautiskelin siitä ajatuksesta, että mulla on tulossa housuun, mutta tosiasiassa se ei ollut sama, koska tarpeideni tekeminen oli oikeasti hallinnassani. Itseäkin kiehtoo tuollaiset suorasuolet, siinä on jotain todella kiehtovaa, kun aikuinen menettää kontrollin ja kakkii kuin pikkulapsi ja vielä toisen edessä.


    • Anonyymi

      kerran olin museosta menossa kotiin bussilla 200 ja iski hirvee paskahätä

    • Anonyymi

      Vajaa 10 vuotta sitten olin määräaikaisena yhdessä ravintolassa ja yhtenä aamuna en ehtinyt käydä aamupaskalla ja hätä tuli jo bussia odottaessa. Bussissa hätä muuttui epätavallisen kovaksi ja harkitsin jo poisjäämistä metsäisen tien varrella mutta bussiin nousi työkaveri joten en sitten kehdannut eikä sen jälkeen enää ollut puskia. Työkaveri meni valitettavasti käymään pankkiautomaatilla ja kävelin pinnistellen työpaikalle, ja töissä oli sillä hetkellä vain yksi henkilö, joka sattui olemaan kuuro eikä kuullut ovikellon soittoa, itselläni kun ei määräaikaisena ollut avaimia. Elokuvassa taustalla olisi soinut dramaattinen musiikki, kun heilutin epätoivoisena käsiä, ja työntekijä vaan hymyillen keskittyi töihinsä ja sitten mulla toimi maha, ei voinut mitään. Myöhemmin jo vähän hymyilytti, kun oli tavallaan vapauttava kokemus olla töissä ilman alushousuja.

      • Anonyymi

        Ei kai tuo niin ihmeellistä ole, meillä yksi nuorten miesten porukka oli käynyt keskellä viikkoa baarissa ja seuraavana päivänä tulivat töihin ja yksi meni vakavana suoraan vessaan ja muut nauroi meille, että kolmea metriä ennen ovea oli ollut pakko pysähtyä, niin lähellä oli! Yksi vanhempi nainen saarnasi heille, että kakkojen housuun meno on herkkä asia nuorelle miehelle, ja ei saisi nauraa. Myöhemmin sama nainen kertoi jutelleensa tämän miehen kanssa ja joutuneensa pidättämään naurua niin, että oli päässyt tosi pitkä liraus housuun.


    • Anonyymi

      Kamalin tilanne koskaan sattui vuosia sitten, kun olin ruokailun jälkeen kävelemässä erääseen paikkaan viitosluokkalaisteni kanssa, ja täysin yllättäen tunsin vatsassani, että kohta taitaa tulla hätä. Hetken päästä hätä tulikin, ja oli aivan kammottava. Yritin vain keskittyä ajatukseen, että kohta olemme perillä ja pääsen vessaan, mutta sitten hätä koveni niin, että housuuni alkoi väkisin pursuta kakkaa, sille ei vaan voinut yhtään mitään. Ja sitä tuli vaikka kuinka paljon. Jälkeenpäin jopa hieman naurattaa ajatella itseäni, kun saavuimme perille ja yritin kakat housussa ohjata oppilaita tekohymyä puristaen. Sitten äkkiä vessaan siistiytymään.

    • Anonyymi

      Lapsena näin, kun uimavalvoja vaihtui ja tämä nuorehko mies pelkissä tiukoissa uimahousuissa lähti pukuhuoneeseen, muttei ehtinyt ottaa montaakaan askelta, kun kakka tuli jo housuun. Mietin pitkään sitä aikuista miestä, joka oli joutunut pidättelemään epätoivoisesti ja kun lopulta pääsi vessaan se tulikin housuun. Mietin mitä hän mahtoi ajatella juuri, kun tajusi, että se tulee. "Pakko pidätellä, pakko pidätellä, ... voi saatana, nyt mun PASKA TULEE HOUSUUN!!!

    • Anonyymi

      Kesken hölkkälenkin iski paskahätä ja paskansin maassa makaavan kauhakuormaajan kauhaan kunnon ripulipaskat melkoisten ääniefektien kera! Onneksi ei ollut ketään lähellä.

    • Anonyymi

      Tunsin kun yöllä oli vatsa kipeänä,seuraavana päivänä tuntui yhtä äkkiä yllättäen ulkona että nyt lähtee rojut liikenteeseen!en kerenny kuin vähän kannikoita jännittää niin silloin lensi paineella paskat haalareihin. Sisälle vessaan päästyäni huomasin että se kaikki ryöhnä ei ollut paskaa vaan verta!suihkuun ja puhtaat ylle sekä jatkamaan töitä,sama homma!just kun kerkesin työmaalleni niin sillon lähti!eikun suikun kautta housuihin vaihtoon,veressä joka lahe. Soitin päivystykseen ja kerroin mitä tapahtui,sanoivat että heti tultava sinne!matkaa 70km perkele! Otin auton ja vauhdilla sinne,matkalla pakko tyhjennys huoltsikalla,pytty täynnä verta!perille päästyäni ensiavun vessaan sama juttu. Sitten vaihdoin sairaalan vaatteet ylle ja makuulle jossa lähti välittömästi taju kun happi loppui yllättäen,olin paskonut itseni melkein kuivaksi punasoluista. Olin 3 päivää tehola letkuissa tämän paskomisen takia.

    • Anonyymi

      Olin naiseni kanssa piknikillä ja hän valitti, että meni maha sekaisin ja pitäisi päästä vessaan. Lähellä yhtä ravintolaa se sanoi, että nyt pitää kävellä varovasti, kun hänelle "tuli kupla" eli tarkoittaa sitä, että paska oli jo melkein housussa. Kun päästiin sisälle ravintolaan se kuiskasi, että "kupla puhkesi".

    • Anonyymi

      Mulla on suolen ja rakon kanssa ongelmia. Kouristava ulostamisen tarve iski kaupungilla. Olin juuri päässyt ostarin vessaan kun aulkija petti. Käytän tämän takia vaippoja, mutta ei se mieltä ylentävää ollut, kum vaippaan pursusi puuromaista tahmaista paskaa. Miyään käsisuihkua ei tietenkään ollut, joten käytin kolme rullallista vessapaperia ja pullollisen käsidesiä siistiytymiseen. Myöskään kannellista roskista ei ollut, ei kopissa eikä lavuaarien puolella, joten haiseva tena lensi sitten avoroskikseen nuuskapussien ja käsipyyhepaperien sekaan. Kyllä vitutti, hävetti ja harmitti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe