Pahin paskahätäsi

Anonyymi

Kertokaa pahin paskahätänne. Missä ja milloin tapahtui? Mitä kävi?

11

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin lapseni kanssa kaupassa viime viikolla ja koti matkalla iski hirvee hätä. Matkaa oli jäljellä 30 minuuttia ja tuntui siltä, että tulee ihan juuri löröt housuun! Pälyilin ympärilleni että näkyykö bussipysäkkejä tms. missään mutta eihän siellä ollut. Käskin lapseni tyhjentämään kauppakassin ja antamaan sen minulle. Laitoin hädissäni pussin pyllyni alle kun pelkäsin paskovani housuun ja sotkevani penkit. Autossahan ne paskat sitten housuun räjähti.

• Anonyymi

Kerran olin koulun jälkeen uusimassa koetta. Kokeen alussa tuntui jo vähän kakkahätää mutta sitten se paheni aivan sietämättömäksi. Ope ei päästänyt vessaan kun luuli että menen lunttaamaan. En pystynyt keskittyä kokeeseen. Kiehnäsin ja puristin jalkoja yhteen ettei tule housuun. Tuntui että jos nousen penkiltä niin tulee välittömästi pökäle housuun. Sain tehtyä kokeen ja juoksin vessoille mutta ne oli varattu. Odotin sen viisi minuuttia vessojen vapautumista kunnes pääsi paskat housuun. Ei siinä sitte muuta ku itku kurkussa kotiin pesemään housut.

• Anonyymi

Olin kaupassa kun tuli hirveä paskahätä. Menin vessaan mutta se oli varattu. Koputtelin oveen että kauanko hänellä vielä kestää kun täällä yhdellä olisi vähän kiire mutta hän vastasi että hänellä tulee kestämään. Hytkyin siellä hetken aikaa kunnes vihdoin vessa vapautui ja pääsin paskalle.

N 34

• Anonyymi

Mulla lensi lenkillä ruikulit housuun kun ei vain kerta kaikkiaan pystynyt pidättämään

• Anonyymi

Hyppäsin bussista ulos, kun oli kunnon paskahätä. Vedin housut alas, pyllistin ja sitten päästin suihkuna tulemaan.

• Anonyymi

Pahin kokemukseni menee viime vuodelle kun kävin taco bellissä, tuli hirmunälkä siinä lintuja bongatessani ja eipä ollut kotona kokattavaa niin päätinkin kokeille sitä uutta taco belliä joka tonne torille avautui, menin sitten tilaamaan ruokani ja ne tacot olivat todella pieniä tilasin niitä kaksi joten petyin annoskokoon maksoin niistä kuitenkin 15 euroa. Illalla kello 22:00 tuli hirveä vatsakipu ja oli pakko kyllä kiiruhtaa vessaan, Noh... Tulihan sieltä semmoset Nagasakin pommitukset että ei kyllä putkisto kestänyt sitä painetta. 0/5 PASKA PAIKKA

• Anonyymi

kakka tuli housuun kesken koulutunnin oon 8 ja oon kaks luokalla kakka XD

• Anonyymi

Nyt kyllä kävi paha jämä....

• Anonyymi

Unelmani on, että matkalla naisystäväni luo iskee elämäni kamalin hätä. Saan juuri ja juuri pinnistettyä rappukäytävään asti, mutta sitten hätä muuttuu aivan kammottavaksi ja on pakko pyllistää, kun yrittää epätoivoisesti olla kakkaamatta housuunsa, mutta kakka tulee, se tulee väkisin enkä voi sille yhtään mitään. Kakkapökäleeni kaartuu voimalla alushousuihini, olen aikuinen enkä voinut pidätellä kakkaa. Juoksen naisystäväni oven taakse ja vedän housuni polviin. Hän avaa oven ja tuijottaa hämmentyneenä kakkaani.

• Anonyymi

Haluan seistä naama punaisena ja sanoa, että mulle kävi näin ja hän NÄKEE MUN KAKAT.

• Anonyymi

Ripulia pidättelin bussi matkan ja vaikeinta oli lopussa pidätellä kun koti ja helpotus oli lähellä. Siinä sitten yritin vielä toisen ongelman kanssa taistella ettei juttelunhaluinen naapuri hoksaisi. Eteisessä ja vessassa piti vielä pysähtyä pidättelemään ettei vapaudu liian aikaisin. Alus housut kerkesin just ja just vetäistä ripulin tieltä kun pöntölle istuin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      148
      2782
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      230
      2157
    3. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      105
      1210
    4. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      49
      1175
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      357
      1154
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      107
      973
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      59
      811
    8. Miksi sä oot noin kylmä?

Mitä tein väärin?
      Ikävä
      41