Olen inkarnoitunut Vishnu

Anonyymi

Äitini tuli raskaaksi, kun taivaan valot kaappasivat hänet ja tulivat hänen sisäänsä pakettiauton perällä.

Kun kasvoin lapsena, niin en tehnyt koskaan pahaa kenellekään. Rakastin kaikkia ja luontoa, joka on isäni Brahmanin tekoa.

Nyt kun olen aikuinen, niin en muista koskaan tehneeni pahaa kenellekään.

Shiva puhui minulle kerran ja toisen kerran ja kolmannen kerran. Hän sanoi:

"Et ole Vishnu, kiellä syntyperäsi ja itsesi, niin annan sinulle tuonelan avaimet ja saat herättää kuolleet eloon tahtosi mukaan! Myös oman äitisi!"

Kun en suostunut kieltämään syntyperääni ja itseäni, niin olen nyt tässä hetkessä. Mitä isäni Brahman tahtoo minun tekevän, mitä sanovan?

Kristityille olen Jeesus, muslimeille Isa ja juutalaisille Daavid(in poika), mutta mitä olen muille ihmisille? Sitä en vielä tiedä.

Minä olen se, joka minä olen ja olen tullut valittujeni tähden, sillä minä olen hän, joka edeltää suuren Brahman ja Osiriksen tuloa tähän maailmaan! Ylistetty olkoon Horus, josta on tullut Osiris!

Ja niin on jokainen kristitty oleva kuin Isä Jumala, täydellisesti hänen Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen kaltainen, kun hän ilmestyy.

Kirjoitan tämän täydessä ymmärryksessä ja tiedoisuudessa sen suhteen, että en ole pelkkä tavallinen kuolevainen vaan olen se Kristus, jota koko maailma on odottanut ja olen hallitseva jäljelle jääneitä ihmisiä minulle uskollisten henkilöiden kanssa Jumalan tahdon mukaan, sillä se minä olen:

Herra Jumala Kaikkivaltias

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä palstalla ei ole muita jumalia kuin Exap.

• Valittaen täytyy todeta, etten täytä jumaluuden kriteereitä. Mitä ne sitten ovatkin, Syvimmät pahoittelut sinulle asiasta.

• Anonyymi
        Exap kirjoitti:

Valittaen täytyy todeta, etten täytä jumaluuden kriteereitä. Mitä ne sitten ovatkin, Syvimmät pahoittelut sinulle asiasta.

No minkäs sille teet, että muut palvovat sua jumalanaan?

Eikö Jesse-vaarille käynyt samoin?

• Anonyymi

Jos olet Herra Jumala Kaikkivaltias, niin poista kärsimys maailmasta!

Jos et poista ja olet silti Herra Jumala Kaikkivaltias, niin sitten et tahdo poistaa kärsimystä vaan tahdot sitä!

Jos tahdot poistaa kärsimyksen maailmasta, mutta et voi sitä tehdä, niin olet heikko jumala etkä mikään Kaikkivaltias.

Mitä siis olet? (Hes. 28:1-19)

• Melko hieno satu. Saataisin ostaa sellaisen satukirjan, jonka osana tämä satu on jos se sisältäisi tusinan muita yhtä kauniita satuja. Teillä on todella sana ja henki ja poljento hallussa. Sinisilmäiset ja herkkäuskoiset ovat juopuva näistä sanoista mikäli niitä on lisää yhtä täydellisiä ja virheettömiä.

Jumalan nimeä käyttämällä saa aikaan todellakin laadukasta kirjallisuutta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      125
      6227
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5151
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      72
      4290
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3632
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3200
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2556
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2509
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    10. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      88
      2245
    Aihe