Olen inkarnoitunut Vishnu

Anonyymi

Äitini tuli raskaaksi, kun taivaan valot kaappasivat hänet ja tulivat hänen sisäänsä pakettiauton perällä.

Kun kasvoin lapsena, niin en tehnyt koskaan pahaa kenellekään. Rakastin kaikkia ja luontoa, joka on isäni Brahmanin tekoa.

Nyt kun olen aikuinen, niin en muista koskaan tehneeni pahaa kenellekään.

Shiva puhui minulle kerran ja toisen kerran ja kolmannen kerran. Hän sanoi:

"Et ole Vishnu, kiellä syntyperäsi ja itsesi, niin annan sinulle tuonelan avaimet ja saat herättää kuolleet eloon tahtosi mukaan! Myös oman äitisi!"

Kun en suostunut kieltämään syntyperääni ja itseäni, niin olen nyt tässä hetkessä. Mitä isäni Brahman tahtoo minun tekevän, mitä sanovan?

Kristityille olen Jeesus, muslimeille Isa ja juutalaisille Daavid(in poika), mutta mitä olen muille ihmisille? Sitä en vielä tiedä.

Minä olen se, joka minä olen ja olen tullut valittujeni tähden, sillä minä olen hän, joka edeltää suuren Brahman ja Osiriksen tuloa tähän maailmaan! Ylistetty olkoon Horus, josta on tullut Osiris!

Ja niin on jokainen kristitty oleva kuin Isä Jumala, täydellisesti hänen Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen kaltainen, kun hän ilmestyy.

Kirjoitan tämän täydessä ymmärryksessä ja tiedoisuudessa sen suhteen, että en ole pelkkä tavallinen kuolevainen vaan olen se Kristus, jota koko maailma on odottanut ja olen hallitseva jäljelle jääneitä ihmisiä minulle uskollisten henkilöiden kanssa Jumalan tahdon mukaan, sillä se minä olen:

Herra Jumala Kaikkivaltias

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei ole muita jumalia kuin Exap.

      • Valittaen täytyy todeta, etten täytä jumaluuden kriteereitä. Mitä ne sitten ovatkin, Syvimmät pahoittelut sinulle asiasta.


      • Anonyymi
        Exap kirjoitti:

        Valittaen täytyy todeta, etten täytä jumaluuden kriteereitä. Mitä ne sitten ovatkin, Syvimmät pahoittelut sinulle asiasta.

        No minkäs sille teet, että muut palvovat sua jumalanaan?

        Eikö Jesse-vaarille käynyt samoin?


    • Anonyymi

      Jos olet Herra Jumala Kaikkivaltias, niin poista kärsimys maailmasta!

      Jos et poista ja olet silti Herra Jumala Kaikkivaltias, niin sitten et tahdo poistaa kärsimystä vaan tahdot sitä!

      Jos tahdot poistaa kärsimyksen maailmasta, mutta et voi sitä tehdä, niin olet heikko jumala etkä mikään Kaikkivaltias.

      Mitä siis olet? (Hes. 28:1-19)

    • Melko hieno satu. Saataisin ostaa sellaisen satukirjan, jonka osana tämä satu on jos se sisältäisi tusinan muita yhtä kauniita satuja. Teillä on todella sana ja henki ja poljento hallussa. Sinisilmäiset ja herkkäuskoiset ovat juopuva näistä sanoista mikäli niitä on lisää yhtä täydellisiä ja virheettömiä.

      Jumalan nimeä käyttämällä saa aikaan todellakin laadukasta kirjallisuutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe