Mitä toivotte vielä

elämältä, oletteko tyytyväisiä tämän hetkiseen elämän tilanteeksenne?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen sut tyytyväinen tämän hetkiseen elämääni vain pienoinen jännitys, pelko ensi viikon kontrollikuvauksesta KAKS:ssa.

      Mitäkö toivon, terveyttä.

      • Terveyttähän me toivomme, ja toivottavasti terveytesi on ennallaan, ja niin se pitää uskoakin.., vaikkei se mikään uskon asia olekaan, mutta jos asiat todetaan menneen huonommin, niin silloin jäljellä on toivo, ja onneksi niin. :)


    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen niin on myös suomalaiset tutkimuksien mukaan, onnellisin kansa maailmassa.

      • Mistähän tuo tutkimus on noin koko kansaa koskevan onnellisuus tuloksen kerännyt, saanut..mihin tulos perustuu, siis minkä ikäisiä on haastateltu ja missä, minulta ainakaan ei kukaan ole kysynyt mitään..vaikkei se nyt yhden ihmisen haastattelu paljoa tulosta hetkautakaan....
        No ollaan sitten onnellisia, ., mutta ja mikä se onnellisuus loppujen lopuksi onkaan, olisiko "tyytyväinen" kuvaavampi nimi tutkimus tulosta arvioidessa ja julkaistaessa.


    • Anonyymi

      Olen hyvin kiitollinen Elämälle. Kohta kultahääpäivä ja saatiin ennakkolahjana ensimmäinen lapsenlapsenlapsi. Terveyttäkin on suotu kohtuullisesti, ei mitään vakavaa sairautta toistaiseksi. Toivom että saan seurata vielä kauan lastenlasten ja heidän lastensa elämää.

      • Anonyymi

        Onnea vain !


      • Onneksi Olkoon, varmasti arvokas ja ihana lahja, kun ja jos olette jo tätä 70 v ikäluokkaa :).
        Veljeni sai ensimmäisen lapsenlapsen nyt 69 vuotiaana ja on ihan häperönä onnesta ...
        Toivotaan ja uskotaan, että terveyttä riittää..niin että nyt pikkuisen ylioppilas juhlia juhlitte :)


      • Anonyymi

        Kiitos ! Ollaan 72 ja 73, ja tavoitteeksi on otettu tämän pienen pojan ylioppilasjuhlat, eihän me olla sitten kuin noin 90 :)). Nuorena ottaa itsestäänselvyytenä, että syntyy lapsia ja heille lapsia. Iäkkäänä tuo elämän lahja tuntuu erityisen arvokkaalta.


    • Anonyymi

      Terveyttä
      ja ihme tapahtuisi,
      vottaisin lotosta päävoiton,
      muutaman miljoonan,

      • Se lottovoitto on enempi kuin ihme,;terveys tuntuu jo lottovoitolta, mutta toivottavasti ei niin huonolla todennäköisyys prosentilla kuin lottovoitto on...


    • Anonyymi

      Kun tämän hetkinen elämä jatkuisi, se olisi riittävä. Lapsenlapsi pääsi ylioppilaaksi ja saman tien jatko-opintoihin. Lasten perheet muutenkin riittävän onnistuneita. Kumppanin sairaus on edennyt hitaammin kuin lääkäri oletti ja ennusti. Itse terve, joten mikäs tässä ollessa. Joinakin aamuina nousen sängyssä istumaan, ristin käteni ja kiitän Jumalaa. On ollut siunausta matkassa, itse olen hengellinen ihminen, joten ne jotka eivät ole, sanovat sitä Tuuriksi tai Onneksi. No kyllä satsaan elämään aika paljon, terveellistä ruokaa, liikuntaa ja sosiaalista osallistumista. Että raamattua lainatakseni hoidan leiviskääni niin hyvin kuin voin ja olen osastani kiitollinen.

      • Anonyymi

        Uskovan elämä tuntuu helpolta, onko se..haluaisin omata sellaisen uskon.

        LiLii2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovan elämä tuntuu helpolta, onko se..haluaisin omata sellaisen uskon.

        LiLii2

        Tuskin uskovan elämä on helpompaa kuin muiden, vastoinkäymiset, menetykset kuin muillakin. Saattaa olla että mieli on rauhallisempi käsittelemään vaikeuksia.
        Mutta tule mukaan seurakuntaan kokeeksi, eläkeläisille järjestetään rattoisia kerhoja, joissa käsitellään jotakin määrättyä hengellistä teemaa mutta muutakin jutellaan. Huumori kukkii ja läppä lentää. Myös kirkonpenkissä löydän onnen, istun silmät kiinni, kuuntelen urkuja, joista tykkään. Kun polvistun ehtoolliselle, kun seurakunta veisaa tai lukee ääneen uskontunnustusta, rakastan sitä hyminää ja hyrinää ja tunnen turvallisuutta ja yhteenkuuluvaisuutta.


    • Anonyymi

      70 kun minä. Näin jälkeen eikö ole mitään?

      Raukat sanoo hyvä on-- ja paljon. Onko elämä näin vaatimuksia vailla???



      da tavarit

    • Anonyymi

      Nämä ei ole samat tyytymättömät kirjoittajat jotka verissäpäin tappelevat
      muissa ketjuissa. Nm. - Kai tajuat

      • Anonyymi

        Sitähän minun on vaikea tietää, enhän ole selvänäkijän kykyjä saanut.
        Meitä on moneksi..ja se on kai vain hyväksyttävä..


    • Anonyymi

      Mukavaa kun on tullut ystävällinen, vastaajat kauniisti huomioiva palstalle. Tervetuloa LiLii 2 ! Nätti nikkikin Sinulla !

      terveisin Yksi monien puolesta.

      • Anonyymi

        Kiitos, olen kyllä ollut täällä/kin aiemminkin, nyt vain tällä nimimerkillä, tuolla treffi palstalla kun pitää olla nätti nimmari, niinku tärpiksi :)?


      • Anonyymi

        LiLii2 /pirremiina , vanha palsta pieru siis :)


    • Anonyymi

      Ihmisen elämä on kuin ruohon.........tuli mieleeni kun kattelin ikkunasta ulos ja tuuli puita riepoo..... olen minä onnellin joka aamu kun pystyn vielä liikkumaan ja tarpeitani hoitamaan !

    • Mitäpä sitä muuta toivoisi kuin terveyttä. Jos sen saa pitää edes tällaisena, kaikki muu hoituu.
      Niin se aika rientää, mutta minua et kiinni saa, Lilii2..)) Kivat minunkin puolestani, että täällä olet. Jokunen muukin tuttu on käynyt ainakin kurkkaamassa täällä, tiedä sitten jäävätkö olemaan. Ja mikäpä meitä estää reissaamasta useammankin palstan välillä. Villejä ja vapaita ollaan..)) Minulla aika ei tahdo oikein riittää tähänkään kirjoitteluun, kun niitä pieniä alkoi tulla pojille niin myöhään ja nehän nyt vievät mummon ajan ja sydämen...

    • Anonyymi

      Toivoisin unta,
      nytki tulin kattoon mitä täällä puujataan ku uni ei tullu,
      tympii ku taas ilmeisesti pitää ottaa nukahtamis pillerista 1/4 :s kohta kai,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe