Naamalle piereskely

Pistelkää jtn pierutarinoita/ juttuja. Mua kiinnostaa sellaset paljon. Ite en oo ikinä kokenu mtn sellast, mut ois kiinnostavaa testata sitä, et joku nainen piereskelee naamalle.

17

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus kun poikaystävän kanssa makoillaan sängyllä niin nappaan päästä kiinni ja vedän ihan peppuun kiinni kun tuntuu että tulee pieru.

      Kerran istuin naamalla ja siinä päästin paukun.

      • Anonyymi

        Miltä tuntui päästää suoraan poikaystävän nenään?


      • Voi kun olisinkin ollut se sinun poikaystäväsi. Siis mun nikkihän tarkoittaa masokistista olemista 69 asennossa naisen alla. No taikka nainen saa mieluusti istua ihan selkä suorana ja hieroa peppureikäänsä tukevaa nenääni vasten... ja minä en voi muuta kuin nuuskia... ahh. vielä jos nainen haluaa varuiksi sitoa..., pukeutua tiiviiseen hameeseen, sen alla voisi olla ehkä tukalaakin, ihana ajatus... Ota yhteyttä sinä nainen, jos vähänkin kiinnostaa...


    • Kiinnostaa kovasti, kaikki aiheesta kiinnostuneet naiset, laittakaa s- postia...
      osoite on tää nikki suomi24 postissa

      • Anonyymi

        Paitsi että profiilisivusi on sininen (Pahus. Sivua ei löytynyt.) eli nikkisi ei ole toimiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että profiilisivusi on sininen (Pahus. Sivua ei löytynyt.) eli nikkisi ei ole toimiva.

        Hyvin se toimii. Otin päivällä yhteyttä ja viesti tuli illalla.

        Et taida ymmärtää että tuo sininen sivu ei merkkaa kuin sen että siihen ei ole tehty käyttäjää, vaan ainoastaan sähkö posti osoite. Lisäksi käyttäjä voi tehdä siitä anonyymin, jolloi, yllätys yllätys, sivua ei enää löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se toimii. Otin päivällä yhteyttä ja viesti tuli illalla.

        Et taida ymmärtää että tuo sininen sivu ei merkkaa kuin sen että siihen ei ole tehty käyttäjää, vaan ainoastaan sähkö posti osoite. Lisäksi käyttäjä voi tehdä siitä anonyymin, jolloi, yllätys yllätys, sivua ei enää löydy.

        Se tarkoittaa sitä, että Suommi24n ylläpito on pistänyt sen epäaktiiviseksi vääränkäytösten takia.

        Suomennettuna: toimiva profiili on jäädytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa sitä, että Suommi24n ylläpito on pistänyt sen epäaktiiviseksi vääränkäytösten takia.

        Suomennettuna: toimiva profiili on jäädytetty.

        Miten sitten selität sen että viestit meni eilen illalla perille?

        Tajuat kai ettei profiili ja sähkö posti ole sama asia.

        Kokeile vaikka itse ellet usko. Tee sähkö posti, kirjoita vaikka tänne ja katso sitten mitä näkyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että profiilisivusi on sininen (Pahus. Sivua ei löytynyt.) eli nikkisi ei ole toimiva.

        Ai minun nikki, kyllä toimii, joku paska on vaan ilmiantanut sähköpostiosoitteeni ja siks se ei näy...
        Mutta toki se postikin toimii, nikkini ja suomi24...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että profiilisivusi on sininen (Pahus. Sivua ei löytynyt.) eli nikkisi ei ole toimiva.

        Eli kaikki kiinnostuneet naiset, kirjoitelkaa minulle, ois kiva jutella aiheesta ja eihän voi tietää mitä muuta kivaa voi tulla :)

        saddleface (at) suomi24.fi


      • Anonyymi
        saddleface kirjoitti:

        Ai minun nikki, kyllä toimii, joku paska on vaan ilmiantanut sähköpostiosoitteeni ja siks se ei näy...
        Mutta toki se postikin toimii, nikkini ja suomi24...

        Se kyseinen paska on entiseltä nimimerkiltään "Kutsuni". Nyt hän ei uskalla tehdä käyttäjää enää, vaan toimii pelkästään anonyyminä. Häirikkö on häiriköinyt täällä jo yli kymmenen vuotta. Ensimmäiset viestit on vuodelta 2008.

        Tee ylläpidolle palaute siitä että "Kutsuni" on tehnyt sinun profiilista valeilmoituksen häiriköintitarkoituksessa, niin he palauttavat sen. Tuo poisto (oikeammin, piilotus) on tapahtunut algoritmin toimesta, ei ylläpidon toimesta.


    • Anonyymi

      minä harrastin yhden exän kanssa paljonkin pieruleikkejä ja se oli tosi kiihottavaa kun hän päästeli haisevia pieruja suoraan minun nenääni, se sai mulkkuni seisomaan tosi kovana. voi kun saisi takaisin ne ajat

      • Anonyymi

        Miltä se haisee suoraan nenään? Siis oliko vielä ehkä jotain peittoa ympärillä niin että hajut varmasti joutuu kaikki kulkemaan sun nenäsi kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se haisee suoraan nenään? Siis oliko vielä ehkä jotain peittoa ympärillä niin että hajut varmasti joutuu kaikki kulkemaan sun nenäsi kautta?

        Niin yllättävältä, että sitä on mahdotonta arvailla. Vain kokenut voi tuon tietää.


      • Anonyymi

        peiton alla ettei haju karkaa ja saa nauttia kauemmin, hajuhan riippuu paljon siitä mitä syönyt mutta mitä voimakkaampi haju on niin sitä enemmän siitä nauttii, suosittelen kokeilemaan jos vain on siihen mahdollisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        peiton alla ettei haju karkaa ja saa nauttia kauemmin, hajuhan riippuu paljon siitä mitä syönyt mutta mitä voimakkaampi haju on niin sitä enemmän siitä nauttii, suosittelen kokeilemaan jos vain on siihen mahdollisuus

        Minun nikki toimii, eli kylläpä haisee ja rätisee!!


    • Anonyymi

      Joskus aikanaan silloinen vaimoni pyllisti ja pieraisi suoraan suuhuni lämpöisessä saunassa. Olin siis suu ammollaan pyllyn takana. Täytyy sanoa että kyllä se pöräys vähän yllätti, ei ehkä haissut miltään mutta maistui. Piti myös jännän korahduksen, vain kokeneet tietää.
      Ei nyt kauheaa hinkua sitä uudestaan kokea

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe