https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006239206.html
Männä viikolla ne sitten astuivat voimaan jonkun helevetin EU direktiivin määräämät turva ? järjestelyt? Minullakin Osuuspankin osa omistajana on tietenkin Osuuspankista pankkikorti oikein Visan kanssa! Ja tottakaine uudet pankkien turvajärjestelyt koskivat myös minun korttiani, minä huomasin sen näin, tilasin Kiinasta mittareita ja jotakin pientä halpaa ja hauskaa rompetta, normaalisti maksan laskuni Bay balin välityksellä, tähän firmaan maksoin suoraan kortillani, niin että oikein maksoin? kun siirryin kassalle ja näppäilin korttini numeron tuli läppäriini ilmoitus jotta päiviä korttisi, yritin uudestaan, nyt kinuskit ilmoittivat jotta salasanani on väärä, kun se ei takuulla ollut väärä yritin jälleen maksaa roippeeni, nyt ilmoitettiin jostakin Pegingin laitakaupungilta jotta korttini kelpuutus päivä on väärä tai kortti on vanhentunut, korttini mukaaa se kuitenkin kelpaa 04/21!
Sinne olisi jääneet tilaukseni ellei minulla ollut Ruotsalaisen pankin korttia joka kelpasi ensi yrittämällä! Tuossa kohti Osuuspankin uudet turvajärjestelyt toimivat, ne yrittivät säästää rahani, Suomen kaupoissa ja seinistä rahan repiseen korttini kyllä kelpaa edelleen! Perjantai iltana uudet turvajärjestelyt toimivatkin sitten näin, aloin maksamaan noin 10 euron laskua Suomen Monetalle tilamistani muisto kolikoista, kaikki meni kuin rasvattuna, niin luulin, mutta juuri kun aloin hyväksymään pikku laskuani, ruutuun vilahti tieto jotta olet maksamassa yli 700 euron laskua, olipa perkele vähällä tulla pikku vajaus budjettiini, jos olisin kerinnyt hyväksyä tuon lasluni, niin mihinkähän nuo 700 euroa olisivat menneet? hukkuneiden somaali merirosvojen vaatetukseen, vaiko Antti Rinteen vaalikassaan? Piru tiesi, mutta tuskin sanoo ! Niin tällaista soopaa toi nyt EU direktiivi maatilani OK taloon !
Late Lapista.
PANKKIEN UUDET TURVA JÄRJESSTELYT???????????????
12
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma jotkut vanhuudenhöperöt ovat puhelimessa kysyttäessä antaneet kaikki tunnuslukukortin 135 lukua ja pankin antaman satunnaismerkki-käyttäjätunnuksen ja itse sorvaamansa salasanan.
Vanhuksiahan nuo yleensä kusettavat, eikös se yksi rosvojengi katsellut vanhanaikaisia etunumiä? ja iski sitten heihin !
Late Lapista.
- Anonyymi
Eikös S-pankki hyväksy edelleen tunnuslukukortit?
- Anonyymi
Samoin OP jatkaa tunnuslukukorteilla tekstiviestivarmennettuna
- Anonyymi
Eksä Late oo jo vanha pieru? Kandeeko sun funtsiin noin kinkkist juttuu. Börjaa vaik bingoo vai mitä siel böndel muutki patut duunaa.
Kuule perkele hippi minä en niin vanhaksi tulekaan että en pitäisi rahoistani kiinni.
te persaukiset voitte juosta bingoissa kahvipaketin perässä !
Late Lapista.
- Anonyymi
S-verkkopankkiin päästäkseni tarvitsen ensin pankin antaman merkkisarjan käyttäjätunnuksena.
Jos se on oikein, kysytään itse valitsemaani salasanaa.
Sitten ruudulla kysytään tunnuslukutaulukon tiettyä lukua.
"Tietyn luvun" vastedes kertoo tekstiviesti. Ennen siis kerrottiin kuvaruudulla.
Entä jos puhelin on risa?Kairakettu kirjoitti:
Kirjaudun kännykällä, eikä tarvi muuta kuin 4-numeroinen tunnusluku.
Tietokoneella 8 numeroinen käyttjätunnus ja 4 numeroinen salasana 4 numeroinen avainluku!
Late Lapista.
- Anonyymi
Minua vähän ärsyttää, kun e-puhelinlaskun hyväksymiseen tarvitsee vielä tekstiviestivarmennustunnusluku laittaa. Kun niitä on maksettu jo 20 vuotta. Miksikähän joku rosvo haluaisi minun puhelinlaskun maksaa minun tililtäni?
- Anonyymi
Vanhuus tulee monetan kanssa.
- Anonyymi
Tämä koko savotta tehtiin siitä syystä, että muut toimijat pääsisivät tilejä käyttämään pankin tapaan. Nyt kuitenkin RAnska ja Saksa ovat tyrmänneet Facebookin suunnitteleman pankkitoiminnan.
Mun mielstä entiset pankit voisivat jatkaa pankkitoimintaansa ja jos joku perustaa vaikka uusia Facebookpankkeja, niin ihmiset voisivat siirtää niille halutessaan rahaa niinkuin Paypaliin nykyisin, eikä niillä tarvitsisi edes luvan perästä olla oikeuksia menneä ihmisten pankkitileille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807