Yöllä herääminen

Anonyymi

Herättely keskellä yötä elektronisella häirinnällä vaan jatkuu ja jatkuu vuodesta toiseen. Viime yönä herätettiin klo 4, klo 5.30 ja 7. Aina syvimmän unen aikaan.. juuri kun näen unta. Taitaa olla sota. Toiset laittaa unen, toiset herättää. Mutta arvatkaas mitä! Toissa yö (pe-la) ei herätetty kertaakaan, jotain täysin poikkeuksellista. Ilmeisesti urheja yritetään pitää väsymyksessä, jotta aivot ei toimisi kunnolla ja julma äänihäirintä tehoaa paremmin kun aivot on ikään kuin unessa koko ajan..

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan tämä nyt se närästys joka sinua vaivaa, ainakin edellisketjun perusteella? Oletko koittanut rennietä?

• Anonyymi

Kerran oli jossain keskustelussa (olisiko ollut narsismi) ihan suoraan vihjattu uhrille: "Unissaankaan ei saa olla rauhassa" ja kun etsin vähän myöhemmin tätä se oli jo poistettu. Äänihäirintää se yleensä on eli lähetetään tajuntaan kovia keskusteluääniä, pamauksia tai musiikkia ym.

Jossain narsismikeskustelussa oli myös "hätähuuto" eli kun uhri kirjoitti päässeensä eroon kiusaajastaan oli joku muille kirjoittanut: "on vapaa!" eli tarkoitti että kiireesti kiusaamista ja häirintää ettei vaan uhri karkaa.

• Anonyymi

Kerrostaloissa valitettavasti kuuluu kaikkia ääniä. Tiedän tämän, sillä omassa kerrostalossa on joku huutava ja seiniä hakkaava henkilö. Lisäksi kuuluu keskusteluääniä.

Onko tämä jotain valtion järjestämää häiriköintiä minua vastaan? Ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrostaloissa valitettavasti kuuluu kaikkia ääniä. Tiedän tämän, sillä omassa kerrostalossa on joku huutava ja seiniä hakkaava henkilö. Lisäksi kuuluu keskusteluääniä.

Onko tämä jotain valtion järjestämää häiriköintiä minua vastaan? Ei ole.

Sulla on vaan närästys. Ota rennietä.

• Anonyymi

Jos olet tosissasi niin kasvojen yläpuolelle tehdään esim. kartonkista tunneli. Tunnelin yläpinta ja sängynpääty päälystetään saumattomasti 1 mm vahvuisella lyijylevyllä. Lyijylevyssä on valmis liimapinta.

2 mm lyijyä pitäisi riittää pään suojaamiseen. Ei ole turhan paha rasti askarrella ja hankkia tarpeet. Lyijylevyä liimapinnalla saa eBaysta muutamalla kympillä.

Räsähdys vaimenee pieneksi ja kuuluu myös yön hiljaisuudessa rapsahdus suojaimessa kun pommitetaan. Ensin räsähdys ja sitten muutaman millisekunnin viiveellä suojus rapsahtaa kuin pieni kivi olisi heitetty.

Kun suojain rapsahtaa, energiaa jää suojaimeen, eikä läpi tule koko pulssi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Eihän sitä suojainta syödä ole tarkoitus. Joka paikassa käytetään lyijystä tehtyjä säteilysuojia - hammaslääkärissä, röntgenissä jne. jne.

Saa kotonakin käyttää, jos kokee sen hyväksi.

Ei sitä mikään paikkakunnan maaninen jurtta-iivanatar voi kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä suojainta syödä ole tarkoitus. Joka paikassa käytetään lyijystä tehtyjä säteilysuojia - hammaslääkärissä, röntgenissä jne. jne.

Saa kotonakin käyttää, jos kokee sen hyväksi.

Ei sitä mikään paikkakunnan maaninen jurtta-iivanatar voi kieltää.

Käytä nyt sitten jos luulet sen auttavan jotenkin, mutta päällystä se edes sitten jollain, ettei lyijyhöyryt tule hengitykseen.

• Anonyymi

Viime yönä herätettiin kaksi kertaa. Ennen klo 4 ja toisen kerran 8 maissa. Sydämen alueelle tuli tärinää. joka aiheutti kipua. Vieläkin on vähän aristava tunne siinä kohtaa. Kuka tuota tekee??? En muuten ole keskustelun aloittaja.

• Anonyymi

Kannattaisko jutella lääkärille?

Jätä mainitsematta säteilyt, anna niiden vain tutkia sydän.

Sydänvika on aina todenäköisempi kuin naapurin säteily.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe