Lehtitiedon mukaan mädäntyneet perunat ovat aiheuttaneet neljän ihmisen kuoleman Venäjällä Tšeljabinskin kaupungin läheisyydessä, mutta uutinen on melko varmasti valhetta. Kuolemia eivät aiheuttaneet mätänevistä perunoista lähteneet kaasut, vaan perunoista lähtenyt voimakan säteily.
Tšeljabinskin alueella on vuosikymmenten aikana haudattu maahan miljoonia tonneja radioaktiivisia jätteitä, joten kaikki perunapellot säteilevät siellä voimakkaasti. Kaikki alueella kasvaneet perunatkin ovat varsnaisia säteilypommeja.
Kun nälkiintyneet ihmiset ovat sitten syöneet voimakkaasti säteileviä perunoita, niin se on aiheuttanut kaikki kuolemat. Tällä menolla saamme Karjalan tyhjänä takaisin, joten on otettava kunnolliset ryypyt Karjalan palautuminen kunniaksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/39602308-ad3e-449a-8736-a201a3cea5f1
Säteileviä perunoita Venäjällä?
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta venäjänkarjalaiset potut ovat mitä oivallisinta ruokaa viljelijöilleen. Tätä herkkua Venäjänkarjalassa on myös ihan myytäväksikin asti ja markkinat vetävät hyvin. Vot!
- Anonyymi
Karjalan palautusvinkumisesta ja rajanaukumisista on jo niin moni tonttu täällä avautunut että annan pari herkullista vihjettä; vuokratkaa venäjänkarjalaisilta kanta-asukkailta pottu-,
tahi kaalimaa palsta jolta saatte tunnetta ruokapöytäänne. -Kaali on hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918328
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573192- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532807