Olisiko turn off, jos mies olisi neitsyt vielä 33v?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei kaikille ole turn off, mutta itse juoksisin karkuun. Olin itse alta kolmekymppinen, kun neitsyys meni.
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä, että miksi olet neitsyt vielä. Tavallaan olet jo tuossa iässä menettänyt tietynlaisen oikeuden kertoa syistä, mutta toisaalta miksipä et kertoisi sitten sille, jonka kanssa aiot harrastaa seksiä. Päätös on sinun.
Jos menisin naimisiin sinun kanssasi, niin silloin se ei olisi turn off. Itse en kertoisi. Toteaisin vain olleeni sinkkuna viime ajat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501