Olisiko turn off, jos mies olisi neitsyt vielä 33v?
Onko turn off?
Anonyymi
4
422
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikille ole turn off, mutta itse juoksisin karkuun. Olin itse alta kolmekymppinen, kun neitsyys meni.
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä, että miksi olet neitsyt vielä. Tavallaan olet jo tuossa iässä menettänyt tietynlaisen oikeuden kertoa syistä, mutta toisaalta miksipä et kertoisi sitten sille, jonka kanssa aiot harrastaa seksiä. Päätös on sinun.
Jos menisin naimisiin sinun kanssasi, niin silloin se ei olisi turn off. Itse en kertoisi. Toteaisin vain olleeni sinkkuna viime ajat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa193233Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.152212Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1211828Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101216Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 36843
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705